Det pisser mig af, at I 2 ikke kan overholde reglerne på debatside.dk og lade være at diskutere politik!Alando skrev:ydermere pisser det mig af at Reimer Bo har mere travlt med at holde øje med tiden i den der spørgerunde end at lade alle komme til orde og give tid til at svare. Politik skal ikke kortes ned til tre minutter, det kan man bare ikke. Om man så er uenig med manden fra Liberal Alliance eller ej skal han da have mulighed for at stille sit spørgsmål ligesom alle andre.Vejern skrev:det pisser mig af at DR syntes det har nogensom helst relevans hvorvidt de opstillede til EU parlements valget løber,spiller badminton eller står på hovedet i deres fritid og at en af dem er Tina Dichows fætter...OMFG
Det pisser mig af tråden
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Re: Det pisser mig af tråden
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Det pisser mig af, at konen har bulet bilen.... Hvem er egentlig kommet på den latterlige ide, at kvinder skal have adgang til kørekort..... 2364,- kr. i selvrisiko er måske ikke svimlende, men man kunne nu have fortæret et ikke ringe antal stadionplatter for de penge.
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
Det du tror vi debatere politik uden at vi tager holdning til noget som helst politisk pisser mig afJohn Deacon skrev:Det pisser mig af, at I 2 ikke kan overholde reglerne på debatside.dk og lade være at diskutere politik!Alando skrev:ydermere pisser det mig af at Reimer Bo har mere travlt med at holde øje med tiden i den der spørgerunde end at lade alle komme til orde og give tid til at svare. Politik skal ikke kortes ned til tre minutter, det kan man bare ikke. Om man så er uenig med manden fra Liberal Alliance eller ej skal han da have mulighed for at stille sit spørgsmål ligesom alle andre.Vejern skrev:det pisser mig af at DR syntes det har nogensom helst relevans hvorvidt de opstillede til EU parlements valget løber,spiller badminton eller står på hovedet i deres fritid og at en af dem er Tina Dichows fætter...OMFG
- John Deacon
- Allstar

Alandos manglende forståelse for smileybrug pisser mig af!Alando skrev:Det du tror vi debatere politik uden at vi tager holdning til noget som helst politisk pisser mig af
George Orwell
George Orwell
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Erik Rasmussens konstante brug af ordet "sindssyg" uanset hvilken form for ligegyldighed, han føler trang til at kommentere. Kan han ikke bare lukke sin debile røv engang imellem. Kawerik.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- John Deacon
- Allstar

:-( <--- Ting man desværre skal værre vidne til og dermed ringe 112...... --> :-(
/not funny.......
/not funny.......
George Orwell
George Orwell
- John Deacon
- Allstar

... at se folk snitte i deres egen arm - med vilje - så det er nødvendigt at ringe 112... :-(
Tak for den psykiatriske del af sundhedsvæsnet!
Tak for den psykiatriske del af sundhedsvæsnet!
George Orwell
George Orwell
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
at lave projekt en fredag eftermiddag når solen skinner....... så er realisme og liberalisme altså heller ikke mere spændende
At se 'Konsulenten's Avatar brugt af en debatskribent i dagens Berlinger. Meget surrealistisk?
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Sydtrafik pisser mig af.. Hvorfor fanden skal buschaufføren have 10 min rygepause midt i em rute? Hvorfor ikke vente til endestationen??
Evt fordi kører/hviletidsbestemmerlser påskriver at Chaufføren SKAL holde den pause nu - At det så ikke lige passer ind i den rute som han kører, er så beklageligt..Hinrup85 skrev:Sydtrafik pisser mig af.. Hvorfor fanden skal buschaufføren have 10 min rygepause midt i em rute? Hvorfor ikke vente til endestationen??
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Lars Otto er på mange måder en surrealistisk person.Yankee skrev:At se 'Konsulenten's Avatar brugt af en debatskribent i dagens Berlinger. Meget surrealistisk?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Det pisser mig af, at der er hele 4 uger til jeg skal til New York.danielnoll skrev:.. at jeg aldrig har været i New York
SVEND GOLLE SUPPORT
Verdens fedeste by (af dem jeg har været i)!Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af, at der er hele 4 uger til jeg skal til New York.danielnoll skrev:.. at jeg aldrig har været i New York
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af at du tydeligvis aldrig har været i Aalborg....limey skrev:Verdens fedeste by (af dem jeg har været i)!Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af, at der er hele 4 uger til jeg skal til New York.danielnoll skrev:.. at jeg aldrig har været i New York
Janteloven eksisterer IKKE!
Nå ja, så næstfedeste.Køllen I Møllen skrev: Det pisser mig af at du tydeligvis aldrig har været i Aalborg....
- John Deacon
- Allstar

Argh! Det pisser mig af, Køllen kan komme med så skarpt et indlæg!Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at du tydeligvis aldrig har været i Aalborg....
George Orwell
George Orwell
Det skal jeg love for! Afpisningen har aftaget, men forundringen er ikke mindre ?!Konsulenten skrev:Lars Otto er på mange måder en surrealistisk person.Yankee skrev:At se 'Konsulenten's Avatar brugt af en debatskribent i dagens Berlinger. Meget surrealistisk?
- Køllen I Møllen
- Allstar

At man skal stemme om rækkefølgen på hvem der skal snylte mest af individerne i kongehuset, istedetfor at skulle stemme om hvorvidt vi skal have et sådant fremover pisser mig af. Luk lortet!
Janteloven eksisterer IKKE!