Du så sjøøøøøv.....*smiley med corpsepaint*Coma skrev:så kommer metal´s and roll´s yndlings band med ny cd.. bliver fedt!!
http://www.candlelightrecords.co.uk/dig ... Ecard.html
musik
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Re: musik
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
trode vi ku blive gode venner 
Der er også nyt Anaal Nathrakh på vej, det er pikke fedt...
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Måske ikke hårdt nok, måske ikke rock nok, måske ikke mørkt nok... men hey måske det også får dig i godt humør:
Born Ruffians, leg lidt med det, søg lidt rundt på Youtube og måske du til sidst falder for det... og render ned i din pladepusher efter deres plade "Red, Yellow & Blue"
Born Ruffians, leg lidt med det, søg lidt rundt på Youtube og måske du til sidst falder for det... og render ned i din pladepusher efter deres plade "Red, Yellow & Blue"
- Sille
Vi tager lige et emneskift, til en af Nordjyllands stolte sønner.
Linket skal altså ikke være startskud til en vild debat om politik, men jeg synes nu den er sjov og elegant, og er ret catchy.
Linket skal altså ikke være startskud til en vild debat om politik, men jeg synes nu den er sjov og elegant, og er ret catchy.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Metal'n Roll
- Allstar

Til trods for at Niels Hausgaard ind imellem kan blive lidt for kvalmende hippie-politisk, så er jeg også ret vild med hans musik og tørre Nordjyske humor...
Det er vel kun Allan Olsen, der kan overgå ham i denne Vendelbo-style...
Her har han smidt guitaren, og smider lidt ZZ Top-vibes af sig...
Det er vel kun Allan Olsen, der kan overgå ham i denne Vendelbo-style...
Her har han smidt guitaren, og smider lidt ZZ Top-vibes af sig...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
http://www.myspace.com/alestorm" onclick="window.open(this.href);return false;
Pirat metal.. jeg HYLDER uhæmmet!
Pirat metal.. jeg HYLDER uhæmmet!
Midt i denne uges Jarvis Cocker-eufori er jeg faldet i Pulps "Different Class"-suppe. Dén bliver aldrig gammel, den plade.Bøgehøj skrev:Er faldet i suppen med gammel Artillery - igen. Det bliver aldrig gammelt!
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
William Shatner har lavet en fin coverversion:Kenneth K skrev:Midt i denne uges Jarvis Cocker-eufori er jeg faldet i Pulps "Different Class"-suppe. Dén bliver aldrig gammel, den plade.Bøgehøj skrev:Er faldet i suppen med gammel Artillery - igen. Det bliver aldrig gammelt!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Metal'n Roll
- Allstar

Behøver vel ikke sige så meget... Den er simpelthen så fed, jeg bliver helt svimmel....
Også det mest positive der var at sige, om Volbeat koncerten i Gigantium..!!Metal'n Roll skrev:Behøver vel ikke sige så meget... Den er simpelthen så fed, jeg bliver helt svimmel....
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- 9000guldglans
- Allstar

Så er der ny EP fra kongerne Manowar. Kan downloades på deres side og det er jeg så ved at gøre lige nu. Glæder mig som en lille snotunge til noget vikingetråd
- 9000guldglans
- Allstar

Coma skrev:Funeral Mist - Maranatha med sangen Sword of Faith.. for satan den intro er ond.. og for satan hvor den rykker alt fra hinanden.....
http://www.youtube.com/watch?v=u1vg7cf07mA" onclick="window.open(this.href);return false;
For 10 år siden ville jeg ha været på bigtime, men idag savner jeg en smule mere poleret lyd og måske en anelse mere melodi og mindre grind. Ellers er det sgu skummelt nok men tror nok jeg er mere til Napalm death og suffocation når endelig vi skal ha død på drengen
- Metal'n Roll
- Allstar

Hvor pinligt... Jeg var sgu ikke engang klar over, de har spillet i Aalborg ?????tegner skrev:Også det mest positive der var at sige, om Volbeat koncerten i Gigantium..!!Metal'n Roll skrev:Behøver vel ikke sige så meget... Den er simpelthen så fed, jeg bliver helt svimmel....