AaB-Farum i Hullet
-
Lindvang
AaB-Farum i Hullet
Er der nogen, der har planer om at dukke op?
Selv er jeg ikke afklaret, da det jo er en lang tur.
Selv er jeg ikke afklaret, da det jo er en lang tur.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Re: AaB-Farum i Hullet
Jeg sæsondebuterer i aften.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Steve-Dave
- Landshold

Jeg dukker op i selskab med Polakken.
-
Lindvang
Så er den yderste højrefløj også repræsenteret.Rams skrev:Jeg selv og min tro væbner dukker op.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Hvis jeg kommer bliver det i nikab....Lindvang skrev:Så er den yderste højrefløj også repræsenteret.Rams skrev:Jeg selv og min tro væbner dukker op.Burka verboten!
Ska' vi hak'?
Nja - yderste højrefløj, det ligger skidt i munden
Men for Øko-Villys drenge svarer det vel til alt til højre for Helles socialfacister. Jeg vil iklæde mig shorts og klip-klapper for at demonstrere mit danske frisind
Men for Øko-Villys drenge svarer det vel til alt til højre for Helles socialfacister. Jeg vil iklæde mig shorts og klip-klapper for at demonstrere mit danske frisind
In verbis simus faciles
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Noget siger mig, at du alligevel vil blive genkendt.MrBangDK skrev:Hvis jeg kommer bliver det i nikab....Lindvang skrev:Så er den yderste højrefløj også repræsenteret.Rams skrev:Jeg selv og min tro væbner dukker op.Burka verboten!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MrBangDK
- Allstar

Nogen tror det er et selvmordsbælte, men det er faktisk bare min mave!!!Konsulenten skrev: Noget siger mig, at du alligevel vil blive genkendt.
Ska' vi hak'?
-
Elegia
Altså et såkaldt "velfærdsbælte"...MrBangDK skrev:Nogen tror det er et selvmordsbælte, men det er faktisk bare min mave!!!Konsulenten skrev: Noget siger mig, at du alligevel vil blive genkendt.
- MrBangDK
- Allstar

Ja, eller et "Utopiabælte"Elegia skrev:Altså et såkaldt "velfærdsbælte"...MrBangDK skrev:Nogen tror det er et selvmordsbælte, men det er faktisk bare min mave!!!Konsulenten skrev: Noget siger mig, at du alligevel vil blive genkendt.
Ska' vi hak'?
- SirRubberduck
- Ynglinge

- Favoritspiller: Den evigt elegante Torben Boye
- Geografisk sted: 4,5 km fra stadion
Bliver hjemme idag... men lurer lidt på en smuttur til Odense om en uge...
"All of Leeds is backing the manager 100%... but I can't answer for the rest of the team"
Brian Greenhoff
Brian Greenhoff