Afslutning
Re: Afslutning
Den 5. december er den helt falske dato. og jo - det ER faktisk muligt for BoT at snyde sig væk hjemmefra en gang i mellem. Den 5. er der dog alskens arrangementer, som kræver tilstedeværelse af en stærkt sympatisk fyr med briller.
Tak i øvrigt for at poste det flotte billede Lindvang.
Tak i øvrigt for at poste det flotte billede Lindvang.
D. 5. er fin for mig. Vi butiksfolk holder jo julefrokost allerede i november (ligesom ASC Aalborg), så jeg er på 
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Der er også lørdagskamp ugen før, det er imod Esbjerg, den 28 november. Forslag: Hvis der ellers er plads på Utopia også den 28 November, laver vi to lister hvor folk melder sig til enten den ene eller den anden dato. Eller dem begge hvis man er ligeglad. Den længste liste vinder. Hvad siger Senior, er der mon plads den 28 November?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Lindvang skrev:Tre lister: 28., 5. og 12.
Hvem spiller vi mod den 12?
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
28: Nope
5: Nope
12: Nope
Havde lige overset en anden julefrokost i kalenderen... God fornøjelse, hvornår det end bliver
5: Nope
12: Nope
Havde lige overset en anden julefrokost i kalenderen... God fornøjelse, hvornår det end bliver
Ska' vi hak'?
- MichaelLarsen
- Landshold

Jeg undersøger med Utopia vedr. de nævnte datoer. Jeg er dog selv i Helsinki den 28. november, men det skal selvfølgelig ikke være afgørende.
Lindvang satser vel på den 12. december, så det kan kombineres med Luciaoptog
Non scholae, sed vitae discimus
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Han er ihvertfald kendt for at kunne holde 4 stearinlys uden at bruge hænderne...MichaelLarsen skrev:Jeg undersøger med Utopia vedr. de nævnte datoer. Jeg er dog selv i Helsinki den 28. november, men det skal selvfølgelig ikke være afgørende.
-
Lindvang
Korrekt. Det har jeg en fin evne til at kunne!
Også korrekt med d. 12. D. 28. har jeg planer om at tage på Esbjerg away sammen med bl.a. Eamon og d. 5. har jeg en ræverød julefrokost.
Også korrekt med d. 12. D. 28. har jeg planer om at tage på Esbjerg away sammen med bl.a. Eamon og d. 5. har jeg en ræverød julefrokost.
Jeg skal ud og dømme den 28., og den 5. regner jeg lidt med at tage til Haderslev. Men den 12. passer mig egentlig udmærket.
- MichaelLarsen
- Landshold

Jeg har talt med Louisa og der er nu 2 datoer i spil - enten den 5. eller 12. december. Hun holder 30 års fødselsdag den 11. december, men mener at kunne svinge sig op til et arrangement dagen derpå.
Jeg må erkende, at hukommelsen ikke er, hvad den har været, men det var faktisk i forbindelse med en AaB-Vejle kamp sidste år, blot for lige at sætte det på plads!
Meld venligst retur på datoerne og kom med gode foreslag til en evt. madleverandør, idet vi formentlig ikke kan benytte os af canteringsfirma, som først aftalt.
Jeg må erkende, at hukommelsen ikke er, hvad den har været, men det var faktisk i forbindelse med en AaB-Vejle kamp sidste år, blot for lige at sætte det på plads!
Meld venligst retur på datoerne og kom med gode foreslag til en evt. madleverandør, idet vi formentlig ikke kan benytte os af canteringsfirma, som først aftalt.
- MichaelLarsen
- Landshold

Jeg citerer lige mig selv, for i oversigten kan indlægget ses, men i tråden kan det ikke læsesMichaelLarsen skrev:Jeg har talt med Louisa og der er nu 2 datoer i spil - enten den 5. eller 12. december. Hun holder 30 års fødselsdag den 11. december, men mener at kunne svinge sig op til et arrangement dagen derpå.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Lagde godt mærke til, at du havde lavet sidste post, men den ikke var der... Mystisk!MichaelLarsen skrev:Jeg citerer lige mig selv, for i oversigten kan indlægget ses, men i tråden kan det ikke læsesMichaelLarsen skrev:Jeg har talt med Louisa og der er nu 2 datoer i spil - enten den 5. eller 12. december. Hun holder 30 års fødselsdag den 11. december, men mener at kunne svinge sig op til et arrangement dagen derpå.
Meld venligst retur på datoerne og kom med gode foreslag til en evt. madleverandør, idet vi formentlig ikke kan benytte os af canteringsfirma, som først aftalt.Lyder lidt kryptisk, men skriver jeg indlægget igen ses det dobbelpostet...underligt!
Nå, men jeg kan ikke nogen af dagene, men kan klart anbefale følgende som leverandør af klassisk julemad:
http://www.slagter-lund.dk/Information.html" onclick="window.open(this.href);return false;
/Bang
Ska' vi hak'?
- Steve-Dave
- Landshold

Jeg kan deltage begge datoer.
- MichaelLarsen
- Landshold

Blot for at afslutte denne tråd korrekt, så er det blevet besluttet, at efterårssæsonafslutningen/julefrokost på Utopia holdes den 12. december kl. 16. Der kan læses mere vedr. arrangementet i den nye tråd http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=19&t=12926
Der er stadig enkelte ledige pladser, så få dig meldt til dette brag af en julefrokost
Der er stadig enkelte ledige pladser, så få dig meldt til dette brag af en julefrokost
Hey!
Jeg skal til eksamen tæt på denne dato, så jeg kan ikke være med.
Til gengæld kommer jeg på Utopia i aften!
Uden Synd Ingen Frelse
- MichaelLarsen
- Landshold

Vi ser gerne, at du kommer med en bedre undskyldning end denne, nu julefrokosten holdes på en lørdagHalil skrev:Hey!