Julefrokost og efterårssæsonafslutning på Utopia
- MichaelLarsen
- Landshold

Julefrokost og efterårssæsonafslutning på Utopia
"AaB Fans på Utopia" holder julefrokost og efterårssæsonafslutning på Utopia lørdag den 12. december kl. 16.00.
Vi har valgt IKKE at gå på kompromis med kvaliteten er den mad, som vi skal spise og stadig holde det på en pris, hvor alle kan være med. Vi får derfor leveret et utrolig lækkert pølsebord fra Byens Bedste Slagter. Vi supplerer med julesild, hjemmelavet risalamande mm., hvorefter menuen ser ud som følger:
2 forskellige slags sild og karrysalat
Gravad laks med sennepsdressing.
Mindst 10 slags hjemmelavede pølser skåret og flot anrettet.
Grovhakket leverpostej – tilkendt guldmedalje og kåret som Europas bedste.
Hjemmelavet paté med saltagurker og oliven.
Små frikadeller med kold kartoffelsalat.
Æg, kaviar og rejer
Flot osteanretning med frisk udskåret frugt, samt
Lækker hjemmelavet risalamande med kirsebærsovs (selvfølgelig med mandelgave).
Det hele serveres med hjemmesmeltede krydderfedt, smør og brød.
Til maden serveres ½ l. juleøl og 1 snaps til en samlet pris af KUN 198 kr.
Arrangementet kræver bindende tilmelding senest 5. december - oplysninger om tilmelding og indbetaling på http://www.facebook.com/event.php?eid=160643669403#
Få jer meldt til og lad os sammen gøre dette til årets brag af en julefrokost. Vi ses!
Vi har valgt IKKE at gå på kompromis med kvaliteten er den mad, som vi skal spise og stadig holde det på en pris, hvor alle kan være med. Vi får derfor leveret et utrolig lækkert pølsebord fra Byens Bedste Slagter. Vi supplerer med julesild, hjemmelavet risalamande mm., hvorefter menuen ser ud som følger:
2 forskellige slags sild og karrysalat
Gravad laks med sennepsdressing.
Mindst 10 slags hjemmelavede pølser skåret og flot anrettet.
Grovhakket leverpostej – tilkendt guldmedalje og kåret som Europas bedste.
Hjemmelavet paté med saltagurker og oliven.
Små frikadeller med kold kartoffelsalat.
Æg, kaviar og rejer
Flot osteanretning med frisk udskåret frugt, samt
Lækker hjemmelavet risalamande med kirsebærsovs (selvfølgelig med mandelgave).
Det hele serveres med hjemmesmeltede krydderfedt, smør og brød.
Til maden serveres ½ l. juleøl og 1 snaps til en samlet pris af KUN 198 kr.
Arrangementet kræver bindende tilmelding senest 5. december - oplysninger om tilmelding og indbetaling på http://www.facebook.com/event.php?eid=160643669403#
Få jer meldt til og lad os sammen gøre dette til årets brag af en julefrokost. Vi ses!
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Re: Julefrokost og efterårssæsonafslutning på Utopia
Luk nu gylpen, det er en herlig menu!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Ser vi Lindvang i slips i dagens anledning? Vi skal jo gøre som Holger....Lindvang skrev:Luk nu gylpen, det er en herlig menu!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Det kan jeg godt garantere dig, at vi ikke gør. Mao-skjorte, måske!Konsulenten skrev:Ser vi Lindvang i slips i dagens anledning? Vi skal jo gøre som Holger....Lindvang skrev:Luk nu gylpen, det er en herlig menu!
Jeg håber på noget med ægte pels...Lindvang skrev:Det kan jeg godt garantere dig, at vi ikke gør. Mao-skjorte, måske!Konsulenten skrev:Ser vi Lindvang i slips i dagens anledning? Vi skal jo gøre som Holger....Lindvang skrev:Luk nu gylpen, det er en herlig menu!
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"
- MichaelLarsen
- Landshold

Lindvang kan vel uden problemer udvide garantien til Mave+pels, måske!
-
Lindvang
Det var da satans, så meget denne tråd er kommet til at handle om mig, mit tøj og min fysiske sammensætning!
Men nej, slips og pels bliver det ikke. Ah, måske pels alligevel!
- MichaelLarsen
- Landshold

Den man tugter.... elsker manLindvang skrev:Det var da satans, så meget denne tråd er kommet til at handle om mig, mit tøj og min fysiske sammensætning!
Lidt mere reklame for arrangementet, hvor vi allerede er 10 tilmeldte

- MichaelLarsen
- Landshold

Husk tilmelding til julefrokosten, hvor der nu er 14 deltagere. 2 personer har allerede meldt sig som sponsor på 2 flasker snaps, så ikke engang de studerende kan undskylde sig deltagelse i dette smukke arrangement!
Der arbejdes også hårdt på at skaffe flotte præmier via ASC København til dagens program.

Der arbejdes også hårdt på at skaffe flotte præmier via ASC København til dagens program.
-
Lindvang
How, jeg smider sgu også en flaske snaps i puljen!MichaelLarsen skrev:Husk tilmelding til julefrokosten, hvor der nu er 14 deltagere. 2 personer har allerede meldt sig som sponsor på 2 flasker snaps, så ikke engang de studerende kan undskylde sig deltagelse i dette smukke arrangement!
Rams vil vist også meget gerne.
Ja, Ja - kære Lindvang, kan se du allerede har taget forskud på regeringsskiftet og er begyndt at dele ufinansierede velfærdsydelser ud
Men mon ikke min retskafne borgerlige sjæl i et anfald af julestemning kan vride muldvarpen og finde prangerpungen frem. Mit eget forhold til rød Aalborg er dog anstrengt, så den kære irer må gerne lægge en flaske Export på køl - den kan vel stadig tvinges ned i mit halvvisne kadaver
Ses på søndag
/Rams
Men mon ikke min retskafne borgerlige sjæl i et anfald af julestemning kan vride muldvarpen og finde prangerpungen frem. Mit eget forhold til rød Aalborg er dog anstrengt, så den kære irer må gerne lægge en flaske Export på køl - den kan vel stadig tvinges ned i mit halvvisne kadaver
Ses på søndag
/Rams
In verbis simus faciles
-
Lindvang
Det er vel - trods alt - bedre end underfinansierede skattelettelser til Whiskybæltet!Rams skrev:Ja, Ja - kære Lindvang, kan se du allerede har taget forskud på regeringsskiftet og er begyndt at dele ufinansierede velfærdsydelser ud![]()
Men mon ikke min retskafne borgerlige sjæl i et anfald af julestemning kan vride muldvarpen og finde prangerpungen frem. Mit eget forhold til rød Aalborg er dog anstrengt, så den kære irer må gerne lægge en flaske Export på køl - den kan vel stadig tvinges ned i mit halvvisne kadaver![]()
Ses på søndag
/Rams
Glimrende. Selv foretrækker jeg også Exporten, frem for den røde. Så den er jeg med på.
- MichaelLarsen
- Landshold

Nu skal vi ikke have denne tråd inficeret af politiske tvistigheder, men jeg ser med glæde frem til, at de herrer finder portemonnaien frem og byder på Livets Vand
De 2 første flasker sponsor snaps er i øvrigt af mrk. "Linie aquavit" - vel heller ikke et helt dårligt valg
.....15 tilmeldte!
De 2 første flasker sponsor snaps er i øvrigt af mrk. "Linie aquavit" - vel heller ikke et helt dårligt valg
Går udfra at Eamonn er med på rollen som snapse-pusher, så formand Mao og jeg selv blot skal huske vores underfinansierede betalingsplastik.
In verbis simus faciles
- MichaelLarsen
- Landshold

Det tror jeg roligt, at du kan regne med. Han er formentlig klar til at pushe både snaps og røg dagen efter Louise's 30 års fødselsdag - den kvinde han endelig var på knæ for og giftede sig med i mandags 
-
Lindvang
Ikke bande!Rams skrev:Går udfra at Eamonn er med på rollen som snapse-pusher, så formand Mao og jeg selv blot skal huske vores underfinansierede betalingsplastik.
-
otto the great
- Drenge

- Geografisk sted: Hjørring
- MichaelLarsen
- Landshold

Ja det bliver sg. dejligt Ottootto the great skrev:jeg kommer altså
- MichaelLarsen
- Landshold

Så nåede vi 17 bekræftende gæster og 4 sponserede flasker snaps til årets brag af en julefrokost. Hold jer endelig ikke tilbage, men få jer tilmeldt inden der bliver udsolgt!
Der arbejdes ihærdigt på en AaB quiz konkurrence, hvor de vindende kan se frem til spændende præmier sponseret fra AaB - nærmere tilgår, når arrangøreren af denne del har tingene på plads
Her et stemningsbillede fra sidste års julefrokost, hvor Lindvang blev spottet i baggården til Utopia. Hvem var i øvrigt fotografen

Der arbejdes ihærdigt på en AaB quiz konkurrence, hvor de vindende kan se frem til spændende præmier sponseret fra AaB - nærmere tilgår, når arrangøreren af denne del har tingene på plads
Her et stemningsbillede fra sidste års julefrokost, hvor Lindvang blev spottet i baggården til Utopia. Hvem var i øvrigt fotografen

- SirRubberduck
- Ynglinge

- Favoritspiller: Den evigt elegante Torben Boye
- Geografisk sted: 4,5 km fra stadion
Så vidt vides skulle AaB delen af quiz præmierne så småt være på plads.
Ang. billedet: Senior sender vel en invitation til den slagfærdige unge dame...
Ang. billedet: Senior sender vel en invitation til den slagfærdige unge dame...
"All of Leeds is backing the manager 100%... but I can't answer for the rest of the team"
Brian Greenhoff
Brian Greenhoff