Hvorfor skulle jeg? Skal ikke se dem... Ser du alle bands når du er på Roskilde?Konsulenten skrev:Mangler du ikke at tilføje navne som Rasmus Seebach, Mike Tramp og Rasmus Nøhr til din signatur?MrBangDK skrev:.... At Kent har meldt sin ankomst til Skanderborg Festival...
Det får smilet frem tråden
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Det får smilet frem tråden
Ska' vi hak'?
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Jeg har heller ikke, så vidt jeg lige kan se, listet Roskildes program for 2010?MrBangDK skrev:Hvorfor skulle jeg? Skal ikke se dem... Ser du alle bands når du er på Roskilde?Konsulenten skrev:Mangler du ikke at tilføje navne som Rasmus Seebach, Mike Tramp og Rasmus Nøhr til din signatur?MrBangDK skrev:.... At Kent har meldt sin ankomst til Skanderborg Festival...
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MrBangDK
- Allstar

Hvorfor beskæftiger du dig egentligt i hvad jeg skriver i min signatur?Konsulenten skrev: Jeg har heller ikke, så vidt jeg lige kan se, listet Roskildes program for 2010?
Ska' vi hak'?
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Du kan jo helt undlade at skrive noget, hvis du vil undgå en respons her på debatsiden. Men jeg er oprigtigt interesseret i din signatur. Først link til en kogebog, så en festival i Østjylland, hvad finder du mon på næste gang af spilopper?MrBangDK skrev:Hvorfor beskæftiger du dig egentligt i hvad jeg skriver i min signatur?Konsulenten skrev: Jeg har heller ikke, så vidt jeg lige kan se, listet Roskildes program for 2010?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MrBangDK
- Allstar

Oprigtig interesseret?? heeeelt sikkert!!!Konsulenten skrev: Du kan jo helt undlade at skrive noget, hvis du vil undgå en respons her på debatsiden. Men jeg er oprigtigt interesseret i din signatur. Først link til en kogebog, så en festival i Østjylland, hvad finder du mon på næste gang af spilopper?
Ska' vi hak'?
-
Debatjuntaen
- Administrator

De små personlige provokationer frem og tilbage er efterhånden ved at være ganske trættende for resten af debatside.dk at læse med om.
Hvis man ved at der er brugere man ikke går godt i spænd med kan man blot ignorere deres indlæg, i stedet for at komme med små, provokerende indlæg. Ligeså kan man også ignorere de små provokationer, eller eventuelt sende os en mail, så vi kan vurdere om det er noget der skal følges op på.
For lang tid siden var der særdeles uheldige episoder på debatsiden, hvor enkelte brugere blev udsat for noget nær en hetz af en gruppe brugere herinde, og der synes at være små tendenser der peger hen imod samme udvikling p.t. For at slå det fast, så vil sådan noget IKKE gentage sig på debatside.dk, og det vil få konsekvenser hvis det udvikler sig ret meget mere i den retning.
/Juntaen
Hvis man ved at der er brugere man ikke går godt i spænd med kan man blot ignorere deres indlæg, i stedet for at komme med små, provokerende indlæg. Ligeså kan man også ignorere de små provokationer, eller eventuelt sende os en mail, så vi kan vurdere om det er noget der skal følges op på.
For lang tid siden var der særdeles uheldige episoder på debatsiden, hvor enkelte brugere blev udsat for noget nær en hetz af en gruppe brugere herinde, og der synes at være små tendenser der peger hen imod samme udvikling p.t. For at slå det fast, så vil sådan noget IKKE gentage sig på debatside.dk, og det vil få konsekvenser hvis det udvikler sig ret meget mere i den retning.
/Juntaen
-
Lindvang
Undskyld mig, men: HELT ÆRLIGT!Debatjuntaen skrev:De små personlige provokationer frem og tilbage er efterhånden ved at være ganske trættende for resten af debatside.dk at læse med om.
/Juntaen
-
Elegia
Hahaha... der fik jeg lige et deja-vu.Debatjuntaen skrev:De små personlige provokationer frem og tilbage er efterhånden ved at være ganske trættende for resten af debatside.dk at læse med om.
/Juntaen
At møderne i København, allerede har resulteret i et bedre klima herude...
Politistationen er lukket...!!
Politistationen er lukket...!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
træstammer og 1 liter mælk får smilet frem efter 2 timers indendørs fodbold 
- MrBangDK
- Allstar

... at en klimaaktivist, som var på vej ud mod Nordhavnen for at klippe hul i nogle hegn bliver "taget til fange", hvorefter han råber til en TV2 journalist: "Så bliver man visiteret, på kroppen, og anholdt og alt muligt... Og SÅ SKAL VI GÅ PÅ FORTOVET!!!"..... Ja, det er sgu hårdt at være aktivist 
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Aktionærmail fra AaB A/S med overskriften: AaB og Weber fyrer op i Gigantium
Mon ikke der er en enkelt herinde, der allerede har bestilt flybilletten
- MrBangDK
- Allstar

Ha ha - så den godt, og vidste at du, Martin eller Konsulenten ville kommentere på detLindvang skrev:Aktionærmail fra AaB A/S med overskriften: AaB og Weber fyrer op i Gigantium
Ska' vi hak'?
- Steve-Dave
- Landshold

Hvilket minder mig om, at der var bred tilslutning hos Utopia julefrokost deltagerne til at give Bang en hånd med at finde det hul i udestuen, hvis der bliver fyret op i den så ofte omtalte Weber og stillet ølafkølingsfaciliteter til rådighed. Så fikser vi da det.Lindvang skrev:Aktionærmail fra AaB A/S med overskriften: AaB og Weber fyrer op i Gigantium
- MrBangDK
- Allstar

Se, det vil få mit smil frem, hvis det lod sig gøre!Steve-Dave skrev:Hvilket minder mig om, at der var bred tilslutning hos Utopia julefrokost deltagerne til at give Bang en hånd med at finde det hul i udestuen, hvis der bliver fyret op i den så ofte omtalte Weber og stillet ølafkølingsfaciliteter til rådighed. Så fikser vi da det.Lindvang skrev:Aktionærmail fra AaB A/S med overskriften: AaB og Weber fyrer op i Gigantium
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Du inviterer bare til foråret, så står vi en større flok!MrBangDK skrev:Se, det vil få mit smil frem, hvis det lod sig gøre!Steve-Dave skrev:Hvilket minder mig om, at der var bred tilslutning hos Utopia julefrokost deltagerne til at give Bang en hånd med at finde det hul i udestuen, hvis der bliver fyret op i den så ofte omtalte Weber og stillet ølafkølingsfaciliteter til rådighed. Så fikser vi da det.Lindvang skrev:Aktionærmail fra AaB A/S med overskriften: AaB og Weber fyrer op i Gigantium
- MrBangDK
- Allstar

Havde ikke troet, at du nogensinde kunne lokkes ud i de forfærdelige forstadskvarterer....Lindvang skrev:
Du inviterer bare til foråret, så står vi en større flok!
Ska' vi hak'?
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
At jeg efter 12 år på "udebane" flytter med famillien hjem til Danmark...
..og ikke bare hjem til Danmark - men HELT hjem til 9000 Aalborg!
Vi flytter til Februar og har slået os ned på Kong Frederiksvej, altså meget tæt på vort kære Stadion.
9000 Baby! Det bliver bare det største nogensinde.
-Lige et ekstremt meget usexet i øvrigt: Er der nogen der har erfaringer med en rigtig god børnehave ude i Hasseris området? Behøver naturligvis ikke være lige om hjørnet, men det må da gerne være forholdsvist tæt på.
Jeg ved godt der ikke er meget mandehørm i denne forespørgsel - men vil være meget taknemmelig hvis....
Mvh
Guldhammer
Vi flytter til Februar og har slået os ned på Kong Frederiksvej, altså meget tæt på vort kære Stadion.
-Lige et ekstremt meget usexet i øvrigt: Er der nogen der har erfaringer med en rigtig god børnehave ude i Hasseris området? Behøver naturligvis ikke være lige om hjørnet, men det må da gerne være forholdsvist tæt på.
Jeg ved godt der ikke er meget mandehørm i denne forespørgsel - men vil være meget taknemmelig hvis....
Mvh
Guldhammer
Bienvenu Bassogog!
- Sven Tveskæg
- Landshold

- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
Tillykke med det! Med hensyn til børnehave er den allestedsnærværende Køllen I Møllen den rette at spørge, da han også til dagligt slår sine folder i Hasseris med ungerne.astonvilla skrev:At jeg efter 12 år på "udebane" flytter med famillien hjem til Danmark...
Mvh
Guldhammer
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere