Det pisser mig af tråden
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Det pisser mig af tråden
Håber ikke hun smitter nogen med hendes infantile opfattelse af verden
Det pisser mig af at der er håndbold VM/EM hele tiden... Kan satme da ikke være meget prestige i at vinde det lort når det spilles igen et halvt år senere eller sådan noget.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
...at jeg først skal spise om en time, nu når jeg nu er sulten nu!
SVEND GOLLE SUPPORT
Hun er gæstevært i DR2 Premiere her kl. 23. Det er jeg lidt spændt på.Kunji skrev:ARGH!!! Mit had mod det menneske kan slet ikke beskrives med almene ord. Hun er... GRAAAAAAAAAAAA¤%&/()(/&%"!!!!Kenneth K skrev:Anne-Grethe Bjarup Riis.
Det pisser mig af, at danske medier evig og altid på den ene eller anden måde, vil have flettet Agger og Bendtner ind i artikler der omhandler Liverpool og Arsenal. Det er bedøvende ligegyldigt hvad nyheden går ud på, der SKAL åbenbart altid en form for dansk vinkel på, fordi de spiller i klubben. Det er en generel tendens i danske medier, at vi har meget travlt med at fokusere på vores egne, så det gælder også for andre danske sportsnavne, men det er særligt udtalt med disse 2 drenge.
Her er seneste eksempel:
http://www.bold.dk/nyt/Flere-skader-til ... rs-Arsenal
Bendtners Arsenal? Jeg vidste sq ikke at han ejede klubben. Hvorfor skal han overhovedet nævnes i en artikel om skader til nogle helt andre spillere?
Ved godt det er en lille ting, men det irriterer mig grænseløst at vi ikke kan høre om de 2 klubber uden automatisk også at skulle høre om Agger og Bendtner.
Her er seneste eksempel:
Bendtners Arsenal? Jeg vidste sq ikke at han ejede klubben. Hvorfor skal han overhovedet nævnes i en artikel om skader til nogle helt andre spillere?
Ved godt det er en lille ting, men det irriterer mig grænseløst at vi ikke kan høre om de 2 klubber uden automatisk også at skulle høre om Agger og Bendtner.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Du er ikke den eneste, Hanga. Man må formode, at de som vil læse artiklen rent faktisk godt ved noget om de respektive trupper, når nu de vil læse om skadessituationen. Der er derfor ingen grund til at prøve at lokke folk til at læse artiklen, ved at nævne de danske spillere. Og så mener jeg ikke det er begrænset til Agger og Bendtner. Jeg synes at mindes mange artikler med overskrifter i retning af: "United tæmmede bæstet" osv.Hanga skrev:Det pisser mig af, at danske medier evig og altid på den ene eller anden måde, vil have flettet Agger og Bendtner ind i artikler der omhandler Liverpool og Arsenal. Det er bedøvende ligegyldigt hvad nyheden går ud på, der SKAL åbenbart altid en form for dansk vinkel på, fordi de spiller i klubben. Det er en generel tendens i danske medier, at vi har meget travlt med at fokusere på vores egne, så det gælder også for andre danske sportsnavne, men det er særligt udtalt med disse 2 drenge.
Her er seneste eksempel:
Det pisser mig voldsomt af at Brøndby kan sælge Duncan til Celtic - og så få 17 millioner for idioten.. Hvis jeg skal være realistisk, så er det nok ikke så stor en overpris, som jeg synes det er, men.. Argh. Duncan er en fucking spade - må han kvæles trekløvere. Det er da lidt positivt at han er væk fra dansk fodbold.
Ifølge EB har de kun fået 13. Dog stadig en okay pris.Kilde skrev:Det pisser mig voldsomt af at Brøndby kan sælge Duncan til Celtic - og så få 17 millioner for idioten.. Hvis jeg skal være realistisk, så er det nok ikke så stor en overpris, som jeg synes det er, men.. Argh. Duncan er en fucking spade - må han kvæles trekløvere. Det er da lidt positivt at han er væk fra dansk fodbold.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 286946.ece
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja okay.. Der er bare blevet spekuleret i 17 millioner de fleste steder, synes jeg. Brøndby kan stadig få en mange gange bedre angriber for de penge, som EB mener det er.. Hallo, Celtic - 10 millioner for Curth? Please??Hanga skrev:Ifølge EB har de kun fået 13. Dog stadig en okay pris.Kilde skrev:Det pisser mig voldsomt af at Brøndby kan sælge Duncan til Celtic - og så få 17 millioner for idioten.. Hvis jeg skal være realistisk, så er det nok ikke så stor en overpris, som jeg synes det er, men.. Argh. Duncan er en fucking spade - må han kvæles trekløvere. Det er da lidt positivt at han er væk fra dansk fodbold.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 286946.ece
-
Elegia
Hvis det er de to frækkerter fra DF, du hentyder til, er de vel ret beset fætreLindvang skrev:Præstebrødrene og deres tro følgesvend Hedegaard.
-
Lindvang
Selvfølgelig er de det. En lille tanketorsk fra min side.Elegia skrev:Hvis det er de to frækkerter fra DF, du hentyder til, er de vel ret beset fætreLindvang skrev:Præstebrødrene og deres tro følgesvend Hedegaard.
Alle DF-medlemmer er vel fætre og kusiner.Lindvang skrev:Selvfølgelig er de det. En lille tanketorsk fra min side.Elegia skrev:Hvis det er de to frækkerter fra DF, du hentyder til, er de vel ret beset fætreLindvang skrev:Præstebrødrene og deres tro følgesvend Hedegaard.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
folk der puster og pruster nede i styrketræningscentret når de skal løfte bare en lille smule kg
Vel ikke så meget som dem, der holder dem i snor, mener nøjagtig det samme, men af strategiske hensyn leger stuerene fordi det ikke lige passer at tone rent flag nu og her. Helvedespræsterne er tossede; men de andre, makker, de er sgu farlige.Lindvang skrev:Præstebrødrene og deres tro følgesvend Hedegaard.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Det pisse mig af at jeg tog min mobiltelefon da jeg sad i bilen. 2 sekunder senere opdagede jeg en politimand der kigge direkte på mig... FLOT FLOT FLOT 
- Sille
- jernskjorten
- Allstar

Folk der taler i mobiltelefon i bilen 
- Sille
- Superliga

De pisser osse mig afjernskjorten skrev:Folk der taler i mobiltelefon i bilen
- Sille
- Køllen I Møllen
- Allstar

Straf som fortjent!Sille skrev:Det pisse mig af at jeg tog min mobiltelefon da jeg sad i bilen. 2 sekunder senere opdagede jeg en politimand der kigge direkte på mig... FLOT FLOT FLOT
Janteloven eksisterer IKKE!
- Sille
- Superliga

Er helt enig, det der pisser mig mest af er at jeg tænkte med røven..Køllen I Møllen skrev:Straf som fortjent!Sille skrev:Det pisse mig af at jeg tog min mobiltelefon da jeg sad i bilen. 2 sekunder senere opdagede jeg en politimand der kigge direkte på mig... FLOT FLOT FLOT
- Sille