musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Re: musik

Indlæg af Kenneth K » 21. feb 2010, 20:43

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 21. feb 2010, 21:55

Provst i Brovst skrev:Er det sådan noget musik de seje børn hører?
jep. de ræjti seje! .. Og de var vold-fe'e til Danish Metal Awards...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 24. feb 2010, 16:02

Turboweekend er fede. Backstage er fedt.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 24. feb 2010, 17:26

Meelsen skrev:Turboweekend er fede. Backstage er fedt.
TurboWeekend er ret interessant bekendtskab. Fedt musik og så formår de virkelig at komme ud over scenekanten live.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 24. feb 2010, 17:44

Jeg var helt solgt da jeg købte deres plade sidste år. Har aldrig set dem live, men ja, de skulle vist være fede. De fik ihvertfald utroligt gode anmeldelser efter deres Skanderborg (mener jeg det var) show sidste år.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 24. feb 2010, 17:47

Meelsen skrev:Jeg var helt solgt da jeg købte deres plade sidste år. Har aldrig set dem live, men ja, de skulle vist være fede. De fik ihvertfald utroligt gode anmeldelser efter deres Skanderborg (mener jeg det var) show sidste år.
Og det var netop ved den anledning jeg så dem. Desværre var vi ikke ret mange til koncerten, men der er så sindsygt meget gang i dem, så du bør gøre dig selv den tjeneste at se dem live.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 26. feb 2010, 13:31

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 26. feb 2010, 14:40

Coma skrev:
Det er sataneme bare i orden det der!!! :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 28. feb 2010, 15:44

Da jeg er vokset op med 80er og 90er musik på hjernen får I andre lige den her:

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 1. mar 2010, 12:58

Provst i Brovst skrev:Så Beatels har lavet noget OK musik!!! SHOCK!
TAXMAN
OLD SCHOOL:
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 2. mar 2010, 23:39

Jeg har sgu forelsket mig lidt i "Attack Music" fra These New Puritans' nye album, Hidden. Og albummet som helhed er også rigtig fint og anbefalingsværdigt.

EDIT: Det skal høres højt.
EDIT2: Nummeret ville desuden passe fint ind i en hooliganfilm.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 3. mar 2010, 19:25

RW er tilbage.. jeg får dog altid tømmermænd af dem.. :cheers: Men det var nu en god koncert dengang!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 6. mar 2010, 16:42

Fuck, jeg får så mange tæsk for det jeg skriver nu (beklager musikpoliti!!!)

Den nye skive med Sko/Torp - "Heartland"

Er man glad for deres lyd og musik på "On a Long Lonely Night", så er det nye album helt fantastisk....

Cheers,
Bang - der netop har slået slumretæppet til side og rejst sig fra sin forårslune udestue ;)
Ska' vi hak'?

Kzpr
Landshold
Landshold
Geografisk sted: 9k
Kontakt:

Indlæg af Kzpr » 8. mar 2010, 17:16

uhh, næste mandag i Århus ;)

Så kan boogie-metal godt gå hjem og ligge sig....
we'll always go down fighting....

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 9. mar 2010, 10:43

Kzpr skrev:uhh, næste mandag i Århus ;)

Så kan boogie-metal godt gå hjem og ligge sig....
Summer Slaughter 2009? Var det ikke der, der også var cage-match imellem Hulk Hogan og The Undertaker, samt en tag-team med Rick Flair/Million Dollar Man og Ultimate Warrior/British Bulldog?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar

Indlæg af Metal'n Roll » 10. mar 2010, 16:03

Pumpehuset næste søndag.. uuuuh...

... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 11. mar 2010, 12:27

Et band alle vist har glemt, men de leverer stadig gedin rock:

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar

Indlæg af Metal'n Roll » 11. mar 2010, 19:48

Lamb Of God har tidligere været oppe og vende i denne tråd.. Først af metal-eksperten Coma, der mente Lamb Of God var mere MTV-like end han 36 Crazyfists, og senere nogle rystende bemærkninger om skod-hed og Gandalf lookalike fra skuffede Metallica-fans der så dem varme op i Horsens eller Herning hvor fanden det var?...

I denne uge spillede dette "skod"-band så i Vega som hovednavn, hvor de alligevel formåede at sælge hver en billet rup & stup til stor frustration for dem der ikke var så hurtigt ude.. :(

Lamb Of God er intet mindre end guder, og ligger helt sikkert i min top 5 over absolut sejhed.. Derfor er jeg nu på vej mod Malmö, hvor vi kraft-peter-vælte-mæ skal ryste noget garn og tylle nogle bajare.. YEEEEAH! \m/ \m/

Selvom du ikke lige er særlig wild mæ det der hævi, så ta nu lige at hør det alligevel! Det er fandme så fedt det her, at man skal være ualmindelig lukket af for nyt input, for ikke at vippe lidt med foden af det..

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 11. mar 2010, 20:03

Metal'n Roll skrev:Lamb Of God har tidligere været oppe og vende i denne tråd.. Først af metal-eksperten Coma, der mente Lamb Of God var mere MTV-like end han 36 Crazyfists, og senere nogle rystende bemærkninger om skod-hed og Gandalf lookalike fra skuffede Metallica-fans der så dem varme op i Horsens eller Herning hvor fanden det var?...

I denne uge spillede dette "skod"-band så i Vega som hovednavn, hvor de alligevel formåede at sælge hver en billet rup & stup til stor frustration for dem der ikke var så hurtigt ude.. :(

Lamb Of God er intet mindre end guder, og ligger helt sikkert i min top 5 over absolut sejhed.. Derfor er jeg nu på vej mod Malmö, hvor vi kraft-peter-vælte-mæ skal ryste noget garn og tylle nogle bajare.. YEEEEAH! \m/ \m/

Selvom du ikke lige er særlig wild mæ det der hævi, så ta nu lige at hør det alligevel! Det er fandme så fedt det her, at man skal være ualmindelig lukket af for nyt input, for ikke at vippe lidt med foden af det..
Han ligner altså Gandalff ;) God koncert i det Svenske... :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 11. mar 2010, 20:27

mit slår Metal dude der slet ikke lever op til hans navn!

Jeg elsker bare det her nummer, det er så beskidt, ondt, råt, og sammetid med en smuk pasage. Lyrik mæssigt er vi også højt oppe, giver dog ikke meget mening at tage numret ud af helheden fra albummet.. Men for satan hvor den sang gør mig lykkelig!!

Besvar