Utopia slut - ses vi ved Nut?
- Søndergaard
- 1. div

Utopia slut - ses vi ved Nut?
Er der nogle af jer der har en ide til, hvor vi kan se kampen på onsdag? Sports-baren på Falkoner Alle med indehaveren Nut, er en mulighed, men stedet savner Utopias charme og barsteming, men vinder ved mange skærme og muligheden for fri bar i 4 timer inkl en hovedret for 398 kr.
Southern Cross, vores tidligere stamsted, er også en mulighed?
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Utopia slut - ses vi ved Nut?
Hvis du er heldig, så er Kallehave bartender på Southern Cross....Søndergaard skrev:Er der nogle af jer der har en ide til, hvor vi kan se kampen på onsdag? Sports-baren på Falkoner Alle med indehaveren Nut, er en mulighed, men stedet savner Utopias charme og barsteming, men vinder ved mange skærme og muligheden for fri bar i 4 timer inkl en hovedret for 398 kr.
Var det ikke noget med at Lindvang arbejdede på et eller andet sted??? De har nok ikke fået sat storskærm op i SF's mødelokaler endnu..
Ska' vi hak'?
- Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
Sporten er Tottenhamfolkenes stamsted og mig bekendt er der ofte en del FCK og Brøndbyfans.
En anden fordel ved Sporten er dog, at Carlo hiver ALT ned til storskærmene.
En anden fordel ved Sporten er dog, at Carlo hiver ALT ned til storskærmene.
-
Standstill
- Miniput

- Geografisk sted: København
- Kontakt:
HEY HEY,
Der er nyt sted på Vesterbro, Cafe Erik på Valdemarsgade!
Ejeren er glødende AaB fan - oprindeligt fra Vejgaard, Aalborg - den faste bartender ligeledes fra Aalborg.
Han er med på at vise kampe, har billige øl, rygning tilladt for dem som kan lide dette.
Har to fjernsyn, stor fladskærm og mindre FAT screen i baren :-)
AaB
Ejeren er glødende AaB fan - oprindeligt fra Vejgaard, Aalborg - den faste bartender ligeledes fra Aalborg.
Han er med på at vise kampe, har billige øl, rygning tilladt for dem som kan lide dette.
AaB
- Søndergaard
- 1. div

HEY HEY!
Det er da mega-gode nyheder. Jeg forslår at vi kigge derind efter Farum-kampen. Er folk ikke friske på det?
Stedets facade kan i øvrigt betragtes her:
http://maps.google.dk/maps?hl=da&q=Vald ... 0966753378
Det ser da yderst lovende ud udefra.
Søndergaard
Det er da mega-gode nyheder. Jeg forslår at vi kigge derind efter Farum-kampen. Er folk ikke friske på det?
Stedets facade kan i øvrigt betragtes her:
http://maps.google.dk/maps?hl=da&q=Vald ... 0966753378
Det ser da yderst lovende ud udefra.
Søndergaard
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Det lyder som et fint sted og hvilket smukt navn.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
"Vi ses på Erik."Standstill skrev:HEY HEY,
AaB
Got a nice ring to it. Desuden ligger det lidt nærmere midtbyen (centrum sorry), hvilket vi er mange som er glade for.
Udover et muligt glædeligt gensyn med Kalvdaskeren, så er Southern Cross også overrendt af ligegyldige Arsenal fans.
Hence - I vote for Erik!
Altid AaB!
Det lyder sgu lovende!
Vi ses måske ikke efter Farum kampen(til gengæld ses vi på stadion), men så på et senere tidspunkt!
Cafe Erik er et fint fint navn, btw.
Vi ses måske ikke efter Farum kampen(til gengæld ses vi på stadion), men så på et senere tidspunkt!
Cafe Erik er et fint fint navn, btw.
Uden Synd Ingen Frelse
- MichaelLarsen
- Landshold

Det lyder som en rigtig god afløser for Utopia, men hvad har "Erik" af kanaler og hvem er Standstill, der dukker op med denne fine information 
Non scholae, sed vitae discimus
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Ja, man kan have sin mistro, når det er det eneste indlæg han har skrevet, og der ikke er mere info. Der er vist ikke andet for end smukke Erik må have et besøg!MichaelLarsen skrev:Det lyder som en rigtig god afløser for Utopia, men hvad har "Erik" af kanaler og hvem er Standstill, der dukker op med denne fine information
Ska' vi hak'?
MrBangDK skrev:Ja, man kan have sin mistro, når det er det eneste indlæg han har skrevet, og der ikke er mere info. Der er vist ikke andet for end smukke Erik må have et besøg!MichaelLarsen skrev:Det lyder som en rigtig god afløser for Utopia, men hvad har "Erik" af kanaler og hvem er Standstill, der dukker op med denne fine information

"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"
-
Hvidt Lys
- Miniput

- Favoritspiller: Wæhler og Schwarz
- Geografisk sted: København K
Erik skal da nok lige tjekkes ud før man kan proklamere en fælde, men hvem vil gå i denne mulige "fælde"
Og ses på Farum Park, men nok ikke Erik bagefter.
BTW... Er ny på debatsiden, men gammel AaB-fan... Nyligt tilflyttet eksil-aalborgenser.
BTW... Er ny på debatsiden, men gammel AaB-fan... Nyligt tilflyttet eksil-aalborgenser.
- MichaelLarsen
- Landshold

Selvfølgelig skal stedet tjekkes ud og skulle der dukke en "fælde" eller 2 op af den slags, som Poul Hat er fremkommet med, så er det vel ikke nok til at tage røven på en flok ædruelige og fornuftige AaB-fansHvidt Lys skrev:Erik skal da nok lige tjekkes ud før man kan proklamere en fælde, men hvem vil gå i denne mulige "fælde"![]()
En smule skepsis skader dog ikke, når en ny debatør dukker op og smider disse indformationer, for måske kender nogle af de tidligere "AaB Fans på Utopia" allerede værtshuset og kan smide en anmeldelse af stedet her i tråden.
Velkommen til dig i øvrigt og vi ses til bold eller på værtshus
Non scholae, sed vitae discimus
-
Standstill
- Miniput

- Kontakt:
ERIk
Standstill, her.
Jeg er jo selv en stor AaB fan og har boet i Kbh i 15 år. Ejeren af Cafe Erik bad min fortælle andre AaB fans han har investeret i nye tv og kanaler. I øjeblikket har han Viasat og Kanal tv2 sport og vil gerne investere i yderlige kanaler hvis der er stort fremmøde på Erik hvergang de røde spiller. Der skal jo være noget økonomi i det. :-)
Personligt er jeg først kommet tilbage på Debatsiden efter flere år på pause.....
Standstill.
Jeg er jo selv en stor AaB fan og har boet i Kbh i 15 år. Ejeren af Cafe Erik bad min fortælle andre AaB fans han har investeret i nye tv og kanaler. I øjeblikket har han Viasat og Kanal tv2 sport og vil gerne investere i yderlige kanaler hvis der er stort fremmøde på Erik hvergang de røde spiller. Der skal jo være noget økonomi i det. :-)
Personligt er jeg først kommet tilbage på Debatsiden efter flere år på pause.....
Standstill.
-
Hvidt Lys
- Miniput

Re: ERIk
Det lyder jo lovende! Skal da klart tjekkes ud.Standstill skrev: Jeg er jo selv en stor AaB fan og har boet i Kbh i 15 år. Ejeren af Cafe Erik bad min fortælle andre AaB fans han har investeret i nye tv og kanaler. I øjeblikket har han Viasat og Kanal tv2 sport og vil gerne investere i yderlige kanaler hvis der er stort fremmøde på Erik hvergang de røde spiller. Der skal jo være noget økonomi i det. :-)
-
Standstill
- Miniput

- Kontakt:
Re: ERIk
Cafe Erik er jo et rigtigt værtshus al a Vestbyen, Aalborg.
Jeg kan desværre ikke selv komme der i dag eller på Brixtofte Park, men vi tager da 3 point igen.
25 April Marken mod Latté United....
Standstill
Jeg kan desværre ikke selv komme der i dag eller på Brixtofte Park, men vi tager da 3 point igen.
25 April Marken mod Latté United....
Standstill
Hvidt Lys skrev:Det lyder jo lovende! Skal da klart tjekkes ud.Standstill skrev: Jeg er jo selv en stor AaB fan og har boet i Kbh i 15 år. Ejeren af Cafe Erik bad min fortælle andre AaB fans han har investeret i nye tv og kanaler. I øjeblikket har han Viasat og Kanal tv2 sport og vil gerne investere i yderlige kanaler hvis der er stort fremmøde på Erik hvergang de røde spiller. Der skal jo være noget økonomi i det. :-)
Café Erik blev efter kampen i Farum aflagt et besøg og trods at man red på promillebølgen fra happy hour og kamp på Farum Mark, så så det umiddelbart ganske hyggeligt ud.
Minder måske mere om hedengangne Café Carla end Utopia, hvis nogen kan huske "Ottos Place"
Det var ikke ejeren, som jeg nu ved hedder Jesper, men hans barkeep, der havde vagten.
Han var som standstill nævner også nordjyde og var instrueret i at tage godt imod hvis vi kiggede forbi, så jeg kan bekræfte at interessen for vores fremtidige besøg er ægte.
Lokalet er fint med god plads - bedre indrettet til at mange kan se bold uden at blive alt for klemt eller skulle se om hjørner.
Jeg fik også fremvist et muligt "klublokale", hvis fremmødet blev stort og stabilt nok.
Gennem en dør i hjørnet af baren kunne man komme ind i et tilstødende lokale, som lige nu ikke var istandsat til besøg fra gæster, men helt bestemt havde potentiale til at kunne indrettes meget hyggeligt. Da det kan aflåses kunne der måske indrettes i fuld AaBstil og stå klar fra gang til gang.
Det kan vel rumme 20-25 personer, hvis man sætter det ordentligt op.
Nå, men det var lige mit førstehåndsindtryk og jeg regner da helt bestemt med at besøge stedet igen og måske være heldig at møde ejeren.
Desværre er jeg forhindret idag, men kan andre afse tid, så kan jeg klart anbefale et besøg, så vi kan få flere synspunkter/anmeldelser på banen.
/Hans
Minder måske mere om hedengangne Café Carla end Utopia, hvis nogen kan huske "Ottos Place"
Det var ikke ejeren, som jeg nu ved hedder Jesper, men hans barkeep, der havde vagten.
Han var som standstill nævner også nordjyde og var instrueret i at tage godt imod hvis vi kiggede forbi, så jeg kan bekræfte at interessen for vores fremtidige besøg er ægte.
Lokalet er fint med god plads - bedre indrettet til at mange kan se bold uden at blive alt for klemt eller skulle se om hjørner.
Jeg fik også fremvist et muligt "klublokale", hvis fremmødet blev stort og stabilt nok.
Gennem en dør i hjørnet af baren kunne man komme ind i et tilstødende lokale, som lige nu ikke var istandsat til besøg fra gæster, men helt bestemt havde potentiale til at kunne indrettes meget hyggeligt. Da det kan aflåses kunne der måske indrettes i fuld AaBstil og stå klar fra gang til gang.
Det kan vel rumme 20-25 personer, hvis man sætter det ordentligt op.
Nå, men det var lige mit førstehåndsindtryk og jeg regner da helt bestemt med at besøge stedet igen og måske være heldig at møde ejeren.
Desværre er jeg forhindret idag, men kan andre afse tid, så kan jeg klart anbefale et besøg, så vi kan få flere synspunkter/anmeldelser på banen.
/Hans
-
Hvidt Lys
- Miniput

Vil der være folk at finde på Erik i morgen til Silkeborg-kampen??
- Steve-Dave
- Landshold

Jeg føler mig bestemt fristet til at kigge forbi. Vides det med sikkerhed, at de viser kampen?Hvidt Lys skrev:Vil der være folk at finde på Erik i morgen til Silkeborg-kampen??
- Søndergaard
- 1. div

Jeg regner da bestemt også med at bese Erik for første gang.Steve-Dave skrev:Jeg føler mig bestemt fristet til at kigge forbi. Vides det med sikkerhed, at de viser kampen?Hvidt Lys skrev:Vil der være folk at finde på Erik i morgen til Silkeborg-kampen??
Søndergaard