Top-god humor!Alando skrev:Den med katten er jo fantastisk Coma. Har helt ondt i maven nu. Hvor har du fundet den henne?

jeg gætter på han har været forbi http://www.27bslash6.com/Alando skrev:Den med katten er jo fantastisk Coma. Har helt ondt i maven nu. Hvor har du fundet den henne?

tak for linket, bliver guld værd når man er på arbejdeFlower skrev:http://www.27bslash6.com/ er ham der har lavet dem. Han er kongen af humor i min bog, såfremt hans artikler er sandfærdige.

Der bliver så heller ikke ringet ud på nogle af de billeder, så der er forbindelsen vel ligegyldig. Desuden er det et problem der også er set på andre telefoner, og som Apple siger, så køb en case til telefonen, så undgår du det helt.Provst i Brovst skrev:Den totalt genialt designede iphone som taber dækningen hvis den berøres rigtigt forkert.

Jeg har aldrig hørt om kortsluttede antenner på andre telefoner, aldrig. Det er nok fordi antennerne gerne er isolerede eller skjult i telefonen. Det er de ikke på den ny iphone, de findes uden isolation på siden. Så her skal de to antenner jo blot forbindes for at kortslutte og tabe forbindelse, hvilket sker ret let da de kun er adskilt af noget som ser ud til at være mindre en milimiter ned i hjørnet. Så en finger på hjørnet og antennerne kortslutter.Indie skrev: Der bliver så heller ikke ringet ud på nogle af de billeder, så der er forbindelsen vel ligegyldig. Desuden er det et problem der også er set på andre telefoner, og som Apple siger, så køb en case til telefonen, så undgår du det helt.

Ro på med mac-hate. Det menes at det kan løses med en softwareopdatering.Provst i Brovst skrev:Men køb en gummi-kofanger til din design telefon, så virker den, intet andet selskab end apple vil kunne p*sse sådan på deres kunder, samtidig med at de jubler.

Sikkert, softwaren kan jo laves sådan at der altid er fuld udslag på måleren for forbindelsen. Men flytte antennen kan softwareopdatereingen nok ikke.Martin skrev:Ro på med mac-hate. Det menes at det kan løses med en softwareopdatering.Provst i Brovst skrev:Men køb en gummi-kofanger til din design telefon, så virker den, intet andet selskab end apple vil kunne p*sse sådan på deres kunder, samtidig med at de jubler.