Det pisser mig af tråden
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
Re: Det pisser mig af tråden
kristian bak pisser mig i den grad fucking meget af. Han laver jo ikke andet end at brokke sig den nar. Og står og roser den falske lorte stemning på stadion, magter simpelthen ikke at høre på ham. Hader ham og hader ALT og mener seriøst fucking ALT omkring ikast fc, der udover er jeg så mega skuffet og frustreret over tingene bare ikke fungere! ARGG!!
Hvor er jeg enig... Naturligvis skulle Ronnie have spillet bolden tilbage, men det giver sgu ikke Ikast ret til at save benene over på ham. Og nu kan man så læse diverse stupide kommentarer fra idioterne på heden.vandmelonen skrev:kristian bak pisser mig i den grad fucking meget af. Han laver jo ikke andet end at brokke sig den nar. Og står og roser den falske lorte stemning på stadion, magter simpelthen ikke at høre på ham. Hader ham og hader ALT og mener seriøst fucking ALT omkring ikast fc, der udover er jeg så mega skuffet og frustreret over tingene bare ikke fungere! ARGG!!
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Hvorfor?Pastorius skrev:Det pisser mig mere af at min klub, laver sådan noget lort. Selvfølgelig skal vi ikke spille videre på den. Jeg er flov!thomasjn skrev:Mikkel Thygesen den klamme lort!
PK får lov at ligge i noget der ligner et halvt minut før den bliver tjattet ud. Hvis bønderne vil snakke fair play kunne de have sendt den ud med det samme i stedet for at vente til deres chance var væk. Jeg giver ikke en femøre for deres tuderi... som pisser mig af.
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
Der hvor du går galt i byen er at sammenligne os med bønderne. Uanset hvem vi spiller mod, skal vi holde os for gode til at falde ned på det niveau. Ellers er der jo ikke mange herinde der mener at vi at FCM er et eksempel til efterfølgelse.Worminator skrev:Hvorfor?Pastorius skrev:Det pisser mig mere af at min klub, laver sådan noget lort. Selvfølgelig skal vi ikke spille videre på den. Jeg er flov!thomasjn skrev:Mikkel Thygesen den klamme lort!
PK får lov at ligge i noget der ligner et halvt minut før den bliver tjattet ud. Hvis bønderne vil snakke fair play kunne de have sendt den ud med det samme i stedet for at vente til deres chance var væk. Jeg giver ikke en femøre for deres tuderi... som pisser mig af.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Lindvang
Fair Play pisser mig af. Come on, det er ikke de glade dage før kontraktfodboldens indførelse.
Af samme årsag er det jo nærmest fesent at komme i UEFA på en Fair Play-plads.
Jeg er ikke enig. Man skal opføre sig ordentlig. Men var det endelig sådan at man ikke bryder sig om fairplayregler, så skal der tones rent flag, og så skal man ikke prøve at bortforklare det efterfølgende. Jeg er i øvrigt ret sikker på at jeg er helt på linje med Lynge her.Lindvang skrev:Fair Play pisser mig af. Come on, det er ikke de glade dage før kontraktfodboldens indførelse.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Jeg sammenligner os ikke med nogen. Jeg sammenligner situationerne og jeg mener ikke at FCM pr. automatik kan forvente at få bolden tilbage i den situation.Pastorius skrev:Der hvor du går galt i byen er at sammenligne os med bønderne. Uanset hvem vi spiller mod, skal vi holde os for gode til at falde ned på det niveau. Ellers er der jo ikke mange herinde der mener at vi at FCM er et eksempel til efterfølgelse.Worminator skrev: Hvorfor?
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
-
Elegia
Fra DBU's indskærpelsen af retningslinjerne i Fodboldloven før sæsonen 2008/09:Pastorius skrev:Jeg er ikke enig. Man skal opføre sig ordentlig. Men var det endelig sådan at man ikke bryder sig om fairplayregler, så skal der tones rent flag, og så skal man ikke prøve at bortforklare det efterfølgende. Jeg er i øvrigt ret sikker på at jeg er helt på linje med Lynge her.Lindvang skrev:Fair Play pisser mig af. Come on, det er ikke de glade dage før kontraktfodboldens indførelse.
Skadesbehandling af markspillere:
Behandling af skader på banen
må kun have til formål at sikre, at
spilleren kan forlade banen. Derfor
skal situationerne afvikles så hurtigt
som muligt og forsvarligt. Er
der båre til stede, skal båreholdet
kaldes ind samtidig med læge / fysioterapeut.
Efter fodboldloven er det dommeren,
som afgør, hvornår spillet
skal afbrydes på grund af en skadet
spiller, og hvornår skaden er af en
karakter, der kræver hjælp udefra.
Hvis et hold sparker bolden ud af
spil for at opnå behandling, kan det
ikke automatisk forvente at få bolden
tilbage fra modspillerne.
Det er altså mere end to år siden, man indskrev dette i loven på opfordring fra UEFA.
At hverken fans, kommentatorer, FC Midtjylland eller AaB for den sags skyld så kan læse reglerne, er jo bare sørgeligt.
Den er jeg helt med på - det ændrer intet ved min holdning. Det handler om etik - ikke regler. Når vi selv har fået styr på den del, vil jeg gerne være med at til at drøfte moral og etik i Midtjylland (det skulle være hurtigt overstået).Elegia skrev:Fra DBU's indskærpelsen af retningslinjerne i Fodboldloven før sæsonen 2008/09:Pastorius skrev:Jeg er ikke enig. Man skal opføre sig ordentlig. Men var det endelig sådan at man ikke bryder sig om fairplayregler, så skal der tones rent flag, og så skal man ikke prøve at bortforklare det efterfølgende. Jeg er i øvrigt ret sikker på at jeg er helt på linje med Lynge her.Lindvang skrev:Fair Play pisser mig af. Come on, det er ikke de glade dage før kontraktfodboldens indførelse.
Skadesbehandling af markspillere:
Behandling af skader på banen
må kun have til formål at sikre, at
spilleren kan forlade banen. Derfor
skal situationerne afvikles så hurtigt
som muligt og forsvarligt. Er
der båre til stede, skal båreholdet
kaldes ind samtidig med læge / fysioterapeut.
Efter fodboldloven er det dommeren,
som afgør, hvornår spillet
skal afbrydes på grund af en skadet
spiller, og hvornår skaden er af en
karakter, der kræver hjælp udefra.
Hvis et hold sparker bolden ud af
spil for at opnå behandling, kan det
ikke automatisk forvente at få bolden
tilbage fra modspillerne.
Det er altså mere end to år siden, man indskrev dette i loven på opfordring fra UEFA.
At hverken fans, kommentatorer, FC Midtjylland eller AaB for den sags skyld så kan læse reglerne, er jo bare sørgeligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Lindvang
Jeg vil til enhver tid hellere vinde end spille fair, når det kommer til fodbold.
AaB kan ikke bruge en tiendeplads, men en velpudset glorie til noget som helst.
"Da sagde Jesus til ham: »Stik dit sværd i skeden! For alle, der griber til sværd, skal falde for sværd." - Matthæus 26,52Lindvang skrev:Jeg vil til enhver tid hellere vinde end spille fair, når det kommer til fodbold.
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"
-
A_Strandfelt
- Allstar

... at jeg på Aalborg Universitet er kommet i gruppe med en Randers-fan og en FCM-fan. Det er ikke sjovt.
At vi ikke ejer Prica. Han er jo endda bedre end jeg husker.
Og at han afviser at han kommer til Danmark igenPeterS skrev:At vi ikke ejer Prica. Han er jo endda bedre end jeg husker.
http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=35684
Det er da kun positivt. Vi er jo ikke i nærheden af at kunne matche det han har i Rosenborg, så det ville under ingen omstændigheder blive os, som han ville komme til at spille for.Bozak skrev:Og at han afviser at han kommer til Danmark igenPeterS skrev:At vi ikke ejer Prica. Han er jo endda bedre end jeg husker.![]()
http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=35684
Desuden er overskriften vel lige grov nok, han bliver spurgt om han nogensinde kommer til at bo i Danmark igen, og til det svare han med et skævt smil "nej". Det kan vel hurtigt ændre sig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Udtrykket "tag nu en kiks" eller "tudekiks" pisser mig gevaldigt af. Det lyder som noget man siger i 3. klasse.
Enig. Det er et latterligt udtryk, og bruger man det i en diskussion, har man automatisk diskvalificeret sig selvlimey skrev:Udtrykket "tag nu en kiks" eller "tudekiks" pisser mig gevaldigt af. Det lyder som noget man siger i 3. klasse.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
AaB's nyhedsbrev pisser mig af:
"Dermed er der lagt op til mål, underholdning og masser af spænding lørdag kl. 17.00[...]"
Are you fucking kidding me!?
"Dermed er der lagt op til mål, underholdning og masser af spænding lørdag kl. 17.00[...]"
-
Elegia
Med mindre overskriften i nyhedsbrevet var:jernskjorten skrev:AaB's nyhedsbrev pisser mig af:
"Magnus Pehrsson fyret, Rade Prica og Andreas Johansson vender hjem til AaB"