Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
634
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
FÆ'tter skrev:Det pisse mig af, at en elektriker som jeg har ringet til, kommer og siger, "det kan ikke laves" og går igen efter 2 min. Han beder mig om at ringe, når jeg har skaffet nogle nye spots. Jeg ringer så ikke tilbage, fordi jeg ikke får brug for ham, og nu får jeg en faktura på 500 kroner. LATTERLIGT!
Han mødte op og konstaterede at han ikke kunne lave noget for dig, og derfor skal du selvfølgelig heller ikke betale for det, som intet er. Hans udgifter til kunde besøg, skal han selv betale når han ikke fik løst kundens problem.
Jeg kender ikke de juridiske regler imellem kunde og service-partner, men det er ihvertfald nomalt at der skal laves noget, før penge flytter ejermand.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
634
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
Der er jo sket en stor forbrydelse, og den eller de skyldige burde straffes, men der sker nok meget af den slags som aldrig bliver opklaret.
Hvis denne sag, dog blev opklaret ville det måske lægge en dæmper på den slags kriminalitet.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
jonas386
- Allstar

634 skrev:
Der er jo sket en stor forbrydelse, og den eller de skyldige burde straffes, men der sker nok meget af den slags som aldrig bliver opklaret.
Hvis denne sag, dog blev opklaret ville det måske lægge en dæmper på den slags kriminalitet.
Ja, jo... Jeg synes bare det er latterligt der skal laves nye artikler hver gang der er en der udtaler hendes navn.
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At AaB i løbet af efteråret skal spille 10 lørdagskampe... FEEEEEEEED fordeling....

Ska' vi hak'?
-
Kenneth K
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
MrBangDK skrev:At AaB i løbet af efteråret skal spille 10 lørdagskampe... FEEEEEEEED fordeling....

Hvad er problemet i det?
Det er da fantastisk.
-
Dot Bot
- Allstar

Kenneth K skrev:MrBangDK skrev:At AaB i løbet af efteråret skal spille 10 lørdagskampe... FEEEEEEEED fordeling....

Hvad er problemet i det?
Det er da fantastisk.
Det vil jeg da også mene. Det er da langt bedre, end hvad OB f.eks. har fået:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 403866.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Brøndby, FCK, Esbjerg og Silkeborg er ikke blevet tildelt mandagskampe.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af at de ikke bare kan fordele det hele nogenlunde lige. Vi er heldige dennegang med en masse lørdagskampe men det var vi ikke sidste gang og måske heller ikke næste gang.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
MrBangDK
- Allstar

Kenneth K skrev:MrBangDK skrev:At AaB i løbet af efteråret skal spille 10 lørdagskampe... FEEEEEEEED fordeling....

Hvad er problemet i det?
Det er da fantastisk.
Fordi at mere eller mindre alle mine lørdage resten af året er bookede... Så chancen for at komme på Brazil og se dem er lille.. PIIIIIIIIS!!!
Ska' vi hak'?
-
Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
MrBangDK skrev:Kenneth K skrev:MrBangDK skrev:At AaB i løbet af efteråret skal spille 10 lørdagskampe... FEEEEEEEED fordeling....

Hvad er problemet i det?
Det er da fantastisk.
Fordi at mere eller mindre alle mine lørdage resten af året er bookede... Så chancen for at komme på Brazil og se dem er lille.. PIIIIIIIIS!!!
Det må være muligt at skippe en enkelt salsatime i ny og næ.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
MrBangDK
- Allstar

Konsulenten skrev:MrBangDK skrev:Kenneth K skrev:MrBangDK skrev:At AaB i løbet af efteråret skal spille 10 lørdagskampe... FEEEEEEEED fordeling....

Hvad er problemet i det?
Det er da fantastisk.
Det må være muligt at skippe en enkelt salsatime i ny og næ.
Jeg har ikke kondi til at danse salsa...

Ska' vi hak'?
-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
Søndagsbilister der ikke kører max hastighed af hvad der er tilladt inde i byen

-
astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
At FCK har fået arbejdstilladelsen på plads til Bolanos - og vi ikke har Dickson med af samme årsag!!!

Bienvenu Bassogog!
-
BoomZ0R
- Allstar

astonvilla skrev:At FCK har fået arbejdstilladelsen på plads til Bolanos - og vi ikke har Dickson med af samme årsag!!!

Hold kæft jeg brækker mig over det!
-
Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
Zee skrev:astonvilla skrev:At FCK har fået arbejdstilladelsen på plads til Bolanos - og vi ikke har Dickson med af samme årsag!!!

Hold kæft jeg brækker mig over det!
Det lyder klamt ja, men tror nu der er en par ganske klar grund til det desværre. Bolanos har tidligere spillet i Danmark og det administrative arbejde omkring ham må derfor være mindre
-
Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Nej, der findes aldrig en simpel logisk forklaring, som du så fornuftigt skitserer! Det er fordi København bliver favoriseret på alle leder og kanter! Hadet til én by, tjøvenhavnerpresse osv.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Den største spire har haft fire bøger med hjem fra skolebiblioteket, deriblandt bøgerne om dranker mor samt far og far familien. Intet er ændret fra dengang man selv gik i folkeskolen, de rette værdier, normer og verdenssyn skal bankes ind i dem fra start. Adr.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Provst i Brovst skrev:bogen om dranker mor samt far og far familien.
Dette fatter jeg ikke en skid af. Det er en bog om en familie hvor forældrene drikker?
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Køllen I Møllen skrev:Provst i Brovst skrev:bogen om dranker mor samt far og far familien.
Dette fatter jeg ikke en skid af. Det er en bog om en familie hvor forældrene drikker?
Åh, de to bøger om dranker mor samt far og far familien.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Provst i Brovst skrev:Køllen I Møllen skrev:Provst i Brovst skrev:bogen om dranker mor samt far og far familien.
Åh, de to bøger om dranker mor samt far og far familien.
Èn bog hvor moren drikker og en bog med to bøssefædre? Dem har jeg ikke læst... (Ad!).