Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Kilde
- Allstar

Coma skrev:jeg starte med Lindholm.. fuck det var svært.. blev en middel 7 plads

Haha, respekt.. Selvom Blokhus er seedet til førstepladsen i 2. div vest, så er det stadig pænt svært. Rykkede op i anden sæson med dem, men bruger nu mest tid på mit AaB-spil pt. Lavere hold er ellers pisse morsomme at spille med, især når man begynder at få mere eller mindre prominente navne til klubben.
Ved ikke om Lindholm er samarbejdsklub med AaB, men som Blokhus kan man få nogle gode AaB-talenter gratis i en sæson eller to. Har blandt andet haft Helenius, Michael Sten Jensen, Ahlmann og Tobias Ørtoft. Direkte ind i startopstillingen!
-
Dot Bot
- Allstar

Er gået i gang med min 6. sæson med AaB og har lige hentet Nicklas Bendtner på en fri transfer!
-
Coma
- Allstar

-
Kontakt:
Kilde skrev:Coma skrev:jeg starte med Lindholm.. fuck det var svært.. blev en middel 7 plads

Haha, respekt.. Selvom Blokhus er seedet til førstepladsen i 2. div vest, så er det stadig pænt svært. Rykkede op i anden sæson med dem, men bruger nu mest tid på mit AaB-spil pt. Lavere hold er ellers pisse morsomme at spille med, især når man begynder at få mere eller mindre prominente navne til klubben.
Ved ikke om Lindholm er samarbejdsklub med AaB, men som Blokhus kan man få nogle gode AaB-talenter gratis i en sæson eller to. Har blandt andet haft Helenius, Michael Sten Jensen, Ahlmann og Tobias Ørtoft. Direkte ind i startopstillingen!
Det ser ikke sådan ud, men tak for tippet.. Helt tilbage i de gode gamle dage, var der ikke noget bedre end at spille Chang op
Syntes bare det er sjovere at se hvor langt op man kan få en klub, og at få lindholm i cl må jo være målet!
-
Kilde
- Allstar

Coma skrev:Kilde skrev:Coma skrev:jeg starte med Lindholm.. fuck det var svært.. blev en middel 7 plads

Det ser ikke sådan ud, men tak for tippet.. Helt tilbage i de gode gamle dage, var der ikke noget bedre end at spille Chang op
Syntes bare det er sjovere at se hvor langt op man kan få en klub, og at få lindholm i cl må jo være målet!
Snak lidt med din bestyrelse og se om du kan få AaB som samarbejdsklub!
-
Kunji
- Allstar

- Geografisk sted: Hjørring
Er det kun i mit spil at der, endnu engang, bliver genereret ekstremt mange finske stortalenter?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Kunji
- Allstar

A_Strandfelt skrev:Elsker realismen i spillet

Præcis. Denne morede mig også lidt.

Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Er der nogen der er klar over, hvorfor man nogle gange kan kan og andre gange ikke kan forhandle med en spiller, som er kontraktfri om mindre end et halvt år.
Hvis man finder spilleren står der nogle gange "forhandl med spilleren" (eller noget i den retning), mens det andre gange ikke er en mulighed...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Mogens skrev:Er der nogen der er klar over, hvorfor man nogle gange kan kan og andre gange ikke kan forhandle med en spiller, som er kontraktfri om mindre end et halvt år.
Hvis man finder spilleren står der nogle gange "forhandl med spilleren" (eller noget i den retning), mens det andre gange ikke er en mulighed...
Man skal bare spørge klubben, når der er mere end 6 mdr. til kontraktudløb.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Mogens
- Allstar

Men hvad når der er MINDRE end 6 måneder - i et konkret tilfælde 2 mdr? Kan det være fordi han allerede har lavet en aftale, som bare ikke er offentliggjort?
95-99-08-14
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Mogens skrev:Men hvad når der er MINDRE end 6 måneder - i et konkret tilfælde 2 mdr? Kan det være fordi han allerede har lavet en aftale, som bare ikke er offentliggjort?
Man har svjv. altid lov til at henvende sig til en spiller der har mindre end 6 mdr. tilbage af en kontrakt. Om han gider at reagere på henvendelse er spillerens (eller agentens) eget valg.
Eneste undtagelse jeg lige kan komme på er hvis spilleren ikke er gammel nok til at skrive kontrakt endnu.
EDIT: Jeg så lige vi er i FM-tråden.
Det ved jeg sgu intet om....!
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Kenneth K
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
Mogens skrev:Men hvad når der er MINDRE end 6 måneder - i et konkret tilfælde 2 mdr? Kan det være fordi han allerede har lavet en aftale, som bare ikke er offentliggjort?
Er det en spiller fra Brasilien eller noget i den stil?
For så kan man sjovt nok aldrig. Hvorfor, det aner jeg ikke.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Der er individuelle regler fra land til land på det område. Det er vel op til forbundet.
-
Mogens
- Allstar

En 25-årig dansk spiller, som altid har spillet i en dansk klub. Jeg kan end ikke byde på ham...
95-99-08-14
-
Kenneth K
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
Mogens skrev:En 25-årig dansk spiller, som altid har spillet i en dansk klub. Jeg kan end ikke byde på ham...
Er det sådan en fiktiv spiller, så? Altså, dem hvis navn 'står med gråt', når man trykker ind på klubben?
-
PeterS
- Allstar

- Favoritspiller: Jan Koller
Jeg har prøvet noget lignende, dog kunne jeg godt byde men der var under 2 mdr tilbage af kontrakten og kunne ikke få ham gratis.
-
Kunji
- Allstar

Jamen nu vi er ved undrende spørgsmål. Hvorfor fanden kan jeg ikke selv bestemme hvem der skal vejlede hvem? Jeg har unge talenter som jeg ikke kan give vejledning.
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Kunji skrev:Jamen nu vi er ved undrende spørgsmål. Hvorfor fanden kan jeg ikke selv bestemme hvem der skal vejlede hvem? Jeg har unge talenter som jeg ikke kan give vejledning.
Altså tænker du på tutoring? Det kan du selv få sat i værk ved at indgå i en private chat med spillerne
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Kunji
- Allstar

Hanga skrev:Kunji skrev:Jamen nu vi er ved undrende spørgsmål. Hvorfor fanden kan jeg ikke selv bestemme hvem der skal vejlede hvem? Jeg har unge talenter som jeg ikke kan give vejledning.
Altså tænker du på tutoring? Det kan du selv få sat i værk ved at indgå i en private chat med spillerne
Jeps. Og jeg går skam ind i private samtaler med spillerne, men det er langt fra alle spillere der kan give vejledning og de der kan give vejledning kan ikke give vejledning til ret mange af mine talenter.
I den sidste case var det en 16 årig finsk spiller. Jeg kunne på ingen måde give ham vejledning.
-
Mogens
- Allstar

Kenneth K skrev:Mogens skrev:En 25-årig dansk spiller, som altid har spillet i en dansk klub. Jeg kan end ikke byde på ham...
Er det sådan en fiktiv spiller, så? Altså, dem hvis navn 'står med gråt', når man trykker ind på klubben?
Nej nej, han er skam for real.
95-99-08-14
-
Mogens
- Allstar

Nyt spørgsmål:
Jeg har gang på gang anmodet bestyrelsen om udvidelse af stadion, men får stort set hver gang at vide, at de overvejer det.
Jeg har udsolgt stort set hver gang (stadig på det lille smukke stadion med plads til 15???).
95-99-08-14