Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Lindvang
Køllen I Møllen skrev:Søren skrev:Simon-RS skrev:Skyd mig.
Folk, som går i Liverpool og Man U trøjer I BYEN! Folk, som synger Liverpool-sange I BYEN!
Simon, vi har sikkert samme holdning til det med at holde med (sådan rigtig følge dem) "store" engelsk-andre europæiske-hold.
Men kan ikke helt følge fjenskabet til at andre har trøjer på i byen? Havde det været fck, bif eller fcm, så havde jeg også følt eller andet had til det..
Men man kan vil også have en trøje på fordi man synes den er fed, eller at det er en lækker trøje uden at have en dybere forhold til holdet? Eller have trøjen fordi man følger holdet, uden at være den store fan?
Man tager sgu da ikke en fodbold-trøje på fordi den er "fed". Man tager en fodbold-trøje på fordi man vil vise at man har sympatier for det pågældende hold. Og jeg er helt enig med Simon-RS, alle de forbandede Liverpool-wannabe-fans er ynkelige...
Det er da vel ikke andre end en selv, der bestemmer, hvorfor man tager noget på.
Desuden fatter jeg virkelig ikke, hvorfor det kan bringe jeres pis i kog. Hvis folk synes en eller anden engelsk klub er the shit, så er det sgu da deres egen sag. Kom nu.
-
Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
Simon-RS skrev:Skyd mig.
Folk, som går i Liverpool og Man U trøjer I BYEN! Folk, som synger Liverpool-sange I BYEN!
I det hele taget folk der går i fodboldtrøjer i byen og synger fodboldsange i byen...
-
tegner
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg Øst
Og nu hvor vi er i gang med fodboldtrøjer, og ikke mindst favoritklubber..
Så pisser det mig af, at mange af de højestråbende modstandere af politik ifb. med fodbold,....selv holder med St. Pauli..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Jeg forstår ikke hvordan man kan bygge så falsk et forhold op, her tænker jeg ikke på astonvilla og andre, som har boet derovre.
At man skal have det helt nye LFC spillersæt, bare fordi at man har set dem 4 lørdage i træk på Irish? Så går man på job eller studie og snakker om hvordan vi vandt over Wolverhampton i weekenden osv.
Det pisser mig også i den grad af, at se NFL-trøjer og høre dem snakke om hvordan "deres" hold bare kørte Cardinals ud af banen osv!
Det pisser mig også i den grad af, at se Brøndby-fans i Nordjylland.
- Kan ikke få hadet ud lige nu, godnat igen
også hader jeg St. Pauli
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
-
Kontakt:
Mere had 2011!
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Køllen I Møllen skrev:Søren skrev:Simon-RS skrev:Skyd mig.
Simon, vi har sikkert samme holdning til det med at holde med (sådan rigtig følge dem) "store" engelsk-andre europæiske-hold.
Men kan ikke helt følge fjenskabet til at andre har trøjer på i byen? Havde det været fck, bif eller fcm, så havde jeg også følt eller andet had til det..
Men man kan vil også have en trøje på fordi man synes den er fed, eller at det er en lækker trøje uden at have en dybere forhold til holdet? Eller have trøjen fordi man følger holdet, uden at være den store fan?
Man tager sgu da ikke en fodbold-trøje på fordi den er "fed". Man tager en fodbold-trøje på fordi man vil vise at man har sympatier for det pågældende hold. Og jeg er helt enig med Simon-RS, alle de forbandede Liverpool-wannabe-fans er ynkelige...
Dog ikke halvt så ynkelige, som de der holder med en "klub", der kun kan vinde ved at købe dommeren til at give et ikke-eksisterende straffespark og smide modstanderens anfører ud i en situation hvor begge spillere MAKSIMALT skulle have haft en advarsel... Tal lige om wannabe's...
18 engelske mesterskaber - UDEN AT BESTIKKE ÉN ENESTE DOMMER
5 Europa-cup - UDEN AT BESTIKKE ÉN ENESTE DOMMER
7 FA-cup - UDEN AT BESTIKKE ÉN ENESTE DOMMER
Derfor er Liverpool FC større end Manchester Junajted!
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Lindvang skrev:Køllen I Møllen skrev:Søren skrev:Simon-RS skrev:Skyd mig.
Det er da vel ikke andre end en selv, der bestemmer, hvorfor man tager noget på.
Desuden fatter jeg virkelig ikke, hvorfor det kan bringe jeres pis i kog. Hvis folk synes en eller anden engelsk klub er the shit, så er det sgu da deres egen sag. Kom nu.
Selvfølgelig er det en selv der bestemmer. Jeg mente nu bare at grunden til folk tager fodboldtrøjer på er at de holder med det pågældende hold, ikke fordi de synes trøjerne er pæne.
Og ligeså vel som det pisser dig af at folk i nordjylland holder med fck/bif ligesådan pisser det altså os af at folk i DK holder med et hold i england eller USA...
Janteloven eksisterer IKKE!
-
jonas386
- Allstar

jens fup skrev:
Man Utd:
11 mesterskaber siden 1992
2 ChL titler (plus en mere fra den gang det hed mesterholdenes turnering)
11 FA cup titler
LFC: 0 Mesterskaber siden 1992
1 Chl titel (plus 4 fra den gang det hed mesterholdenes turnering)
7 FA cup titler.
Derfor er United større end LFC... Det er vel kun hardcore LFC fans der mener LFC stadig er større end United. Ydermere har LFC jo aldrig vundet PL. og efter denne sæson har United vundet flere mesterskaber end LFC. Hentydningen til at United bestikker dommerne virker mere som et eller andet at gribe fat i for at undskylde tørken i PL trofæskabet...
-
Køllen I Møllen
- Allstar

jonas386 skrev:jens fup skrev:
Man Utd:
11 mesterskaber siden 1992
2 ChL titler (plus en mere fra den gang det hed mesterholdenes turnering)
11 FA cup titler
LFC: 0 Mesterskaber siden 1992
1 Chl titel (plus 4 fra den gang det hed mesterholdenes turnering)
7 FA cup titler.
Derfor er United større end LFC... Det er vel kun hardcore LFC fans der mener LFC stadig er større end United. Ydermere har LFC jo aldrig vundet PL. og efter denne sæson har United vundet flere mesterskaber end LFC. Hentydningen til at United bestikker dommerne virker mere som et eller andet at gribe fat i for at undskylde tørken i PL trofæskabet...
Måden hvorpå folk bruger antal trofæer til at argumentere for hvorfor de holder med et hold pisser mig af.
Både United og Liverpool pisser mig af.
Liverpools hylen og tuden over dommerne pisser mig af.
-
jonas386
- Allstar

Det var ikke som et argument for at holde med United, kun for at vise United er større end LFC...
-
Køllen I Møllen
- Allstar

jonas386 skrev:Det var ikke som et argument for at holde med United, kun for at vise United er større end LFC...
Ah, den klassiske tissemands-konflikt...
-
jonas386
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:jonas386 skrev:Det var ikke som et argument for at holde med United, kun for at vise United er større end LFC...
Ah, den klassiske tissemands-konflikt...
Præcis :-)
-
Køllen I Møllen
- Allstar

jens fup skrev:Dog ikke halvt så ynkelige, som de der holder med en "klub", der kun kan vinde ved at købe dommeren til at give et ikke-eksisterende straffespark og smide modstanderens anfører ud i en situation hvor begge spillere MAKSIMALT skulle have haft en advarsel... Tal lige om wannabe's...
Du mener simpelthen helt seriøst at Gerrards tackling ikke var til direkte rødt? Er du komplet vanvittig???
Iøvrigt, hvordan i alverden er du nået frem til den konklusion at Liverpool har vundet alle disse trofæer uden at bestikke dommere? Ikke at jeg ikke tror at det er rigtigt men påstår du dermed at United har bestukket dommeren? Og hvor mange af deres trofæer mener du er et resultat af dette?
-
thomasjn
- Allstar

Amerikanske fagbøger pisser mig af, da de amerikanske forfattere lønnes for kvantitet fremfor kvalitet. Det gør, at noget der egentlig er uhyre spændende ofte drukner i utroligt meget bullshit man skal grave sig igennem.
-
Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
thomasjn skrev:Amerikanske fagbøger pisser mig af, da de amerikanske forfattere lønnes for kvantitet fremfor kvalitet. Det gør, at noget der egentlig er uhyre spændende ofte drukner i utroligt meget bullshit man skal grave sig igennem.
Samme her, og det er i øvrigt ikke kun de amerikanske forfattere der lønnes på den måde...!!
- Sille
-
Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Køllen I Møllen skrev:Du mener simpelthen helt seriøst at Gerrards tackling ikke var til direkte rødt? Er du komplet vanvittig???
Gerrard's tackling er klart til rødt... ikke så meget at diskutere der - ihvertfald ikke på overfladen. Der hvor jeg kunne have et problem med kendelsen er at Carrick går ligeså hårdt ind i tacklingen, hvilket vil sige at det er et splitsekund=tilfældigheder der afgør hvem der får bolden og hvem der får et rødt kort og det er måske ikke helt fair, men sådan er det.
Worminator
Mattæus 27.46.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Worminator skrev:Køllen I Møllen skrev:Du mener simpelthen helt seriøst at Gerrards tackling ikke var til direkte rødt? Er du komplet vanvittig???
Gerrard's tackling er klart til rødt... ikke så meget at diskutere der - ihvertfald ikke på overfladen. Der hvor jeg kunne have et problem med kendelsen er at Carrick går ligeså hårdt ind i tacklingen, hvilket vil sige at det er et splitsekund=tilfældigheder der afgør hvem der får bolden og hvem der får et rødt kort og det er måske ikke helt fair, men sådan er det.
Jamen det er da komplet irrelevant hvem der får bolden!
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
FIFA.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
-
Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Fabbe skrev:FIFA.
Spillet eller organisationen?
-
Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Hinrup85 skrev:Fabbe skrev:FIFA.
Spillet eller organisationen?
Jeg vil godt støtte op om spillet FIFA, for helvede hvor er jeg træt af ronaldo og messi ludere, som ikke vil spille andet, og så sent som i går var jeg foran 2-0 med Tottenham over forbandede Barcelona og så leaver møgungen!!

ARRRRRRGH
- Winning doesn't really matter as long as you win.