Er der stemning for at mødes til nogle øl og evt. en bowlingturnering i Valby i et par timer og derfra sætte kursen til en gang buffet og bold kl. 1700 på Cafe Brasil eller er der andre gode forslag til denne første AaB kamp i 2011
Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?
- MichaelLarsen
- Landshold

Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?
Nu nærmer sæsonstarten i Superligaen sig og AaB starter hjemme mod Silkeborg lørdag den 5. marts kl. 1700.
Er der stemning for at mødes til nogle øl og evt. en bowlingturnering i Valby i et par timer og derfra sætte kursen til en gang buffet og bold kl. 1700 på Cafe Brasil eller er der andre gode forslag til denne første AaB kamp i 2011
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?
Hvad med at vi tog til 9000? Så kunne vi nappe bajere inden deroppe!MichaelLarsen skrev:Nu nærmer sæsonstarten i Superligaen sig og AaB starter hjemme mod Silkeborg lørdag den 5. marts kl. 1700.
Jeg skal til noget fødselsdags fest i fuckin Herning... HERNING!
Så vi ses på rigshospitalets intensiv afdeling...
Uden Synd Ingen Frelse
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Eller kapellet.Halil skrev:Jeg skal til noget fødselsdags fest i fuckin Herning... HERNING!
Hader København!
- Steve-Dave
- Landshold

Det kunne være fint. Ellers er jeg frisk på fællesarrangement efterfulgt af kamp på Brasil.Lindvang skrev:Hvad med at vi tog til 9000? Så kunne vi nappe bajere inden deroppe!
-
Lindvang
Helt enig. Mit primære sigte er at tage derop, men ellers er jeg naturligvis også klar på intim hygge og talen om følelser mænd imellem.Steve-Dave skrev:Det kunne være fint. Ellers er jeg frisk på fællesarrangement efterfulgt af kamp på Brasil.Lindvang skrev:Hvad med at vi tog til 9000? Så kunne vi nappe bajere inden deroppe!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det lyder fandme gay...Lindvang skrev:
Helt enig. Mit primære sigte er at tage derop, men ellers er jeg naturligvis også klar på intim hygge og talen om følelser mænd imellem.
Jeg melder pas lige meget hvad, da jeg er på den anden side af jorden... God fornøjelse, hvad end det bliver til..
/Bang
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Nu bor jeg også i København, endda på Østerbro!MrBangDK skrev:Det lyder fandme gay...![]()
/Bang
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Megagay!Lindvang skrev:Nu bor jeg også i København, endda på Østerbro!MrBangDK skrev:Det lyder fandme gay...![]()
/Bang
Jeg ved ikke helt med bowling, men jeg vil forsøge at gøre lidt mere ved støtten til arrangementer ifm. kampene og vil i den forbindelse gøre mit for at få de andre med. Jeg snakkede med Poul Hat om, at vi skal på away i dette forår. AaB har brug for støtten og krise-aways har det jo med at blive legendariske.
Altid AaB!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
HÅMÅ!Lindvang skrev:Nu bor jeg også i København, endda på Østerbro!MrBangDK skrev:Det lyder fandme gay...![]()
/Bang
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Vil også gerne se om jeg kan komme derop for at komme på stadion for første gang siden 2009.
- MichaelLarsen
- Landshold

Jeg er bestemt ikke afvisende på en away til Aalborg og Junior
, men det skal lige passe ind i de øvrige planer.
Lindvang forsøger stadig at kaste sit macho image fra sig, men er det ikke lidt for tydeligt?
Halil – kan kun sige: ”HVOR FANDEN ER HERNING”?
Steve-Dave altid klar på øl, f… og fest, ikke så meget pis der – det er jo herligt!
Nakken og Hjørring-slænget på banen igen, så kan det sgu kun gå fremad
. Bowling er bare et forslag – byd ind!
Bang god tur ”Down Under” - i øvrigt stadig en fed sang:
Lindvang forsøger stadig at kaste sit macho image fra sig, men er det ikke lidt for tydeligt?
Halil – kan kun sige: ”HVOR FANDEN ER HERNING”?
Steve-Dave altid klar på øl, f… og fest, ikke så meget pis der – det er jo herligt!
Nakken og Hjørring-slænget på banen igen, så kan det sgu kun gå fremad
Bang god tur ”Down Under” - i øvrigt stadig en fed sang:
Jeg håber at se en masse mennesker. Tager selv afsted med en eller to ekstra, så håber folk er med på at fylde stadion! 
- MrBangDK
- Allstar

Fantastisk sang - men vi tager lige liiiiidt længere væk. New Zealand it isMichaelLarsen skrev: Bang god tur ”Down Under” - i øvrigt stadig en fed sang:
Er klar på nogle gode ture på stadion. Er også i Aalborg i påsken, så der håber jeg på at datoen skærtorsdag fastholdes!
Ses!
/Bang
Ska' vi hak'?
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
2100 Spelt, om jeg må be'Lindvang skrev:Nu bor jeg også i København, endda på Østerbro!MrBangDK skrev:Det lyder fandme gay...![]()
/Bang
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
Er en 17 årig AaB fan fra København også velkommen ? 
- MichaelLarsen
- Landshold

Selvfølgelig - du må bare nøjes med sodavandAMRDK skrev:Er en 17 årig AaB fan fra København også velkommen ?
-
Lindvang
Junior var vel kun 11-12 år, da han begyndte at komme på Utopia. Og jeg er sikker på, at Ib gerne laver et sodakort også.
- MrBangDK
- Allstar

Til samme pris som et ølkort - selvfølgelig...Lindvang skrev:Junior var vel kun 11-12 år, da han begyndte at komme på Utopia. Og jeg er sikker på, at Ib gerne laver et sodakort også.
Ska' vi hak'?
- Agge
- 2. div

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Udlandet
De andre betaler vel for den stakkels knægt der må se bold ud øl... Forfærdeligt!MrBangDK skrev:Til samme pris som et ølkort - selvfølgelig...Lindvang skrev:Junior var vel kun 11-12 år, da han begyndte at komme på Utopia. Og jeg er sikker på, at Ib gerne laver et sodakort også.
Jeg har fulgt efter Frederik til det nordvestlige hjørne af Nordamerika (godt nok på Canada siden), så jeg er først tilbage til den nye Superligastart (anti-jinx)...