/Søgaard
FM
Re: FM
2013/14 kommer der selvfølgelig en portugisisk rigmand og køber FCM for 60 mill. og poster 400 mill. i klubben. De har indtil videre købt for 70 millioner i sommerpausen. Det er ren Chelsea. Heldigvis er det nogle lortespillere, så regner stadig med et mesterskab igen 
/Søgaard
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
-
A_Strandfelt
- Allstar

What!Søgaard skrev:2013/14 kommer der selvfølgelig en portugisisk rigmand og køber FCM for 60 mill. og poster 400 mill. i klubben. De har indtil videre købt for 70 millioner i sommerpausen. Det er ren Chelsea. Heldigvis er det nogle lortespillere, så regner stadig med et mesterskab igen
/Søgaard
Anede ikke, det kunne ske i DK i FM.
Har heller ikke set den før. Men det er da fedt. Det giver mig noget mere udfordring i mit save-game (forhåbentlig) og det er sådan noget der gør det sjovt at spille for migA_Strandfelt skrev:What!Søgaard skrev:2013/14 kommer der selvfølgelig en portugisisk rigmand og køber FCM for 60 mill. og poster 400 mill. i klubben. De har indtil videre købt for 70 millioner i sommerpausen. Det er ren Chelsea. Heldigvis er det nogle lortespillere, så regner stadig med et mesterskab igen
/Søgaard
Anede ikke, det kunne ske i DK i FM.
Prøv også at spille FM 1. april og kom til 1. april (ligemeget hvilket år) i dit save-game på denne dag. Det er også pænt sjovt.
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
-
A_Strandfelt
- Allstar

Ja, det er fedt, det sker i FM, men håber godt nok ikke, at det sker i virkeligheden.Søgaard skrev:Har heller ikke set den før. Men det er da fedt. Det giver mig noget mere udfordring i mit save-game (forhåbentlig) og det er sådan noget der gør det sjovt at spille for migA_Strandfelt skrev:What!Søgaard skrev:2013/14 kommer der selvfølgelig en portugisisk rigmand og køber FCM for 60 mill. og poster 400 mill. i klubben. De har indtil videre købt for 70 millioner i sommerpausen. Det er ren Chelsea. Heldigvis er det nogle lortespillere, så regner stadig med et mesterskab igen
/Søgaard
Anede ikke, det kunne ske i DK i FM.![]()
Prøv også at spille FM 1. april og kom til 1. april (ligemeget hvilket år) i dit save-game på denne dag. Det er også pænt sjovt.
/Søgaard
-
A_Strandfelt
- Allstar

Glæder mig helt vildt til næste update af FM!
Hanga, kan du løfte sløret for nogle af de nye AaB'eres egenskaber? Især Leonard er spændende.
Hanga, kan du løfte sløret for nogle af de nye AaB'eres egenskaber? Især Leonard er spændende.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Ja.Holm-o1 skrev:Og kan det godt nok passe at han ikke kan findes i editoren?A_Strandfelt skrev:Glæder mig helt vildt til næste update af FM!
-
Thorshauge
Mon ikke Hanga sidder med fingeren i luften? Det er nok begrænset hvor meget hjælp man kan få fra san roche's FM scout og de camaroonianske FM scouts. Jeg ville ikke sætte forventningerne for høj, Leonard er stadigvæk ret ukendt og Hanga vil have svært ved at overbevise det danske FM netværk om at give ham en høj CA/PA.A_Strandfelt skrev:Ja.Holm-o1 skrev:Og kan det godt nok passe at han ikke kan findes i editoren?A_Strandfelt skrev:Glæder mig helt vildt til næste update af FM!
Vi har et problem med Leonard, da han ikke er i dataen i forvejen. Jeg skal derfor starte fra scratch, og det gælder jo ikke bare stats, men alle hans personlige oplysninger og histories. Jeg tror ikke I skal forvente at han er med i dataupdaten.
Jeg har ikke haft mulighed for at foretage de store ændringer, da tiden ikke har tilladt, at hver enkel researcher har kunnet få deres "data" sendt ud. Dvs. de ændringer der er foretaget er nogen jeg har rapporteret via mail. Der er rettet lidt CA/PA og sådan, primært Helenius og Wichmann op. Derudover er en del spillere sænket som følge af vores dårlige resultater.
Jeg har ikke haft mulighed for at foretage de store ændringer, da tiden ikke har tilladt, at hver enkel researcher har kunnet få deres "data" sendt ud. Dvs. de ændringer der er foretaget er nogen jeg har rapporteret via mail. Der er rettet lidt CA/PA og sådan, primært Helenius og Wichmann op. Derudover er en del spillere sænket som følge af vores dårlige resultater.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Thorshauge
Hi Hanga,Hanga skrev:Vi har et problem med Leonard, da han ikke er i dataen i forvejen. Jeg skal derfor starte fra scratch, og det gælder jo ikke bare stats, men alle hans personlige oplysninger og histories. Jeg tror ikke I skal forvente at han er med i dataupdaten.
går ud fra du har fundet alt det basis data der er i de danske artikler, jeg fandt den her artikel som du måske ikke har set
http://www.fecafootonline.com/index.php ... news=82654
der står at han spillede for Young Sport Academy i Cameroun...
Sprog:
Engelsk (Han taler godt engelsk)
Fransk
Jeg kan i øvrigt lige sige, at det ikke er sikkert, at Duncan aftalen når at komme med. Vi havde deadline igår middag og der forlød det jo at aftalen var død. Men det er meldt til SI, så håber vi det når med.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
A_Strandfelt
- Allstar

Well, fremtidige lån virker da ikke i FM alligevel, gør de? Når man sætter dem selv med editoren, virker de ikke.Hanga skrev:Jeg kan i øvrigt lige sige, at det ikke er sikkert, at Duncan aftalen når at komme med. Vi havde deadline igår middag og der forlød det jo at aftalen var død. Men det er meldt til SI, så håber vi det når med.
Selvom FM jo altid starter lige før en sæson, så tager man altid udgangspunkt i, hvordan truppen ser ud lige nu. Så der ville ikke være tale om en fremtidig leje men blot en alm. leje hele sæsonen.A_Strandfelt skrev:Well, fremtidige lån virker da ikke i FM alligevel, gør de? Når man sætter dem selv med editoren, virker de ikke.Hanga skrev:Jeg kan i øvrigt lige sige, at det ikke er sikkert, at Duncan aftalen når at komme med. Vi havde deadline igår middag og der forlød det jo at aftalen var død. Men det er meldt til SI, så håber vi det når med.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
A_Strandfelt
- Allstar

Ah, okay. Det samme gælder så for Kayke, Lumb og Augu, eller hvad? Så er Fredheim Holm vel også solgt fra sommer af?Hanga skrev:Selvom FM jo altid starter lige før en sæson, så tager man altid udgangspunkt i, hvordan truppen ser ud lige nu. Så der ville ikke være tale om en fremtidig leje men blot en alm. leje hele sæsonen.A_Strandfelt skrev:Well, fremtidige lån virker da ikke i FM alligevel, gør de? Når man sætter dem selv med editoren, virker de ikke.Hanga skrev:Jeg kan i øvrigt lige sige, at det ikke er sikkert, at Duncan aftalen når at komme med. Vi havde deadline igår middag og der forlød det jo at aftalen var død. Men det er meldt til SI, så håber vi det når med.
Yes.A_Strandfelt skrev:Ah, okay. Det samme gælder så for Kayke, Lumb og Augu, eller hvad? Så er Fredheim Holm vel også solgt fra sommer af?Hanga skrev:Selvom FM jo altid starter lige før en sæson, så tager man altid udgangspunkt i, hvordan truppen ser ud lige nu. Så der ville ikke være tale om en fremtidig leje men blot en alm. leje hele sæsonen.A_Strandfelt skrev:Well, fremtidige lån virker da ikke i FM alligevel, gør de? Når man sætter dem selv med editoren, virker de ikke.Hanga skrev:Jeg kan i øvrigt lige sige, at det ikke er sikkert, at Duncan aftalen når at komme med. Vi havde deadline igår middag og der forlød det jo at aftalen var død. Men det er meldt til SI, så håber vi det når med.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
A_Strandfelt
- Allstar

Re: Re: FM
Hanga skrev:Både Dunken og Leonard når at komme med
Kæft, hvor klasse!
Hvor tæt er vi på release af patchet, tror du?
Re: Re: FM
Jeg ved det faktisk ikke. Rent gæt er et par uger.A_Strandfelt skrev:Hanga skrev:Både Dunken og Leonard når at komme med
Kæft, hvor klasse!
Hvor tæt er vi på release af patchet, tror du?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg har blot givet min info og forslag til vores headresearcher som så har oprettet ham. Hvad han så er endt med at vælge, tør jeg ikke sige. Som sagt har jeg ikke selv haft adgang til dataen ved denne update.Holm-o1 skrev:Hvad fik du givet Leonard? Er godt klar over det ikke bliver ret meget når du ikke har haft den store mulighed for at vurdere ham.
CA: 90-100
PA: -6/-7
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14