Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Lindvang
Køllen I Møllen skrev:Lindvang skrev:Køllen I Møllen skrev:Lindvang skrev:
M-A-C

F-A-G
Uh, sad bare og ventede på, at du dukkede op med den der
Hvad er det egentlig, du har imod Apples produkter?
Absolut ingenting. Jeg synes bare det var en sjov tegning

Det er jo ikke korrekt, gamle mand. Du har jo flere gange raset mod Apple-produkter både her og på FB. Men hvorfor?
Jeg er en nylig renegade, og jeg er svært tilfreds = Aldrig mere PC og alm. mobil.
-
astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Igen:
Tak for de mange input omkring fixe den gamle computer og køb af en ny.
Jeg har valgt at købe den på nettet (bærbar 17'', 4GB Ram og Core I3). Kunne jeg få til kun 4.700 kr
Satme godt nok sket noget med prisudviklingen på sådanne sataner over tiden.
Har allieret med en kammi som kommer og sætter svinet op for mig...
Bienvenu Bassogog!
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Lindvang skrev:Køllen I Møllen skrev:Lindvang skrev:Køllen I Møllen skrev:Lindvang skrev:
M-A-C

F-A-G
Uh, sad bare og ventede på, at du dukkede op med den der
Hvad er det egentlig, du har imod Apples produkter?
Absolut ingenting. Jeg synes bare det var en sjov tegning

Det er jo ikke korrekt, gamle mand. Du har jo flere gange raset mod Apple-produkter både her og på FB. Men hvorfor?
Jeg er en nylig renegade, og jeg er svært tilfreds = Aldrig mere PC og alm. mobil.
Jeg tror du forveksler mig med en anden. Jeg har slet ingen holdning til Apple. Det eneste jeg har gjort er at kopiere det billede på facebook...
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Lindvang
Køllen I Møllen skrev:Jeg tror du forveksler mig med en anden. Jeg har slet ingen holdning til Apple. Det eneste jeg har gjort er at kopiere det billede på facebook...
Jeg tror du har ret. Jeg forvekslede dig nok med Provsten. Men den ligger også lige for.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Lindvang skrev:Køllen I Møllen skrev:Jeg tror du forveksler mig med en anden. Jeg har slet ingen holdning til Apple. Det eneste jeg har gjort er at kopiere det billede på facebook...
Jeg tror du har ret. Jeg forvekslede dig nok med Provsten. Men den ligger også lige for.
Ups....
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Et godt forslag til overnatning i omegnen af Isaberg (Halmstad).
Går med planer om at tage en tur derop (fra kbh/sorø) mandag eftermiddag, med overnatning mandag i Sverige.
Dernæst en dag på ski.
Det vigtigste er at det er billigt (uden at blive snusket), og det gør ikke noget, hvis man kan få morgenmad med i prisen. Vi er to voksne og en knægt på 5.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Pastorius skrev:Et godt forslag til overnatning i omegnen af Isaberg (Halmstad).
Går med planer om at tage en tur derop (fra kbh/sorø) mandag eftermiddag, med overnatning mandag i Sverige.
Dernæst en dag på ski.
Det vigtigste er at det er billigt (uden at blive snusket), og det gør ikke noget, hvis man kan få morgenmad med i prisen. Vi er to voksne og en knægt på 5.
http://www.choicehotels.no/choice/en/ha ... id=1584585" onclick="window.open(this.href);return false;
Quality har altid glimrende morgenmadsbuffet!
-
Valsted
- 2. div

- Geografisk sted: 9240
... der kan fortælle lidt om hvor man billigst kan finde togbilletter fra Aalborg til Hamburg, da jeg overvejer at tage en weekend til hansestaden for at se lidt bold og drikke nogle bajere.
-
limey
- Allstar

- Geografisk sted: Himmerland
Valsted skrev:... der kan fortælle lidt om hvor man billigst kan finde togbilletter fra Aalborg til Hamburg, da jeg overvejer at tage en weekend til hansestaden for at se lidt bold og drikke nogle bajere.
Er det ikke kun DSB som opererer ruten fra Danmark og til grænsen? ) I hvert fald ved jeg, at der går direkte tog fra Århus H til Hamborg. Ellers er det billigste og nemmeste nok at dele en bil med nogle kammerater.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

MichaelLarsen skrev:Køllen I Møllen skrev:
Picasa er og har hele tiden været en del af min google-konto. Jeg kan sagtens komme ind i min picasa og kan også oprette et album. Det er først når jeg skal tilføje billeder fra mit bibliotek det går galt. Selvom jeg er logget ind på min google-konto beder den mig logge ind på Picasa via google-konto og der vil den ikke godkende mig. Har naturligvis prøvet at nulstille password, endda flere gange. Det vil simpelthen bare ikke virke. Pissefrustrerende. Hvis der er en derude der kan nogle tricks tager jeg gerne imod tips...
Jeg kan sgu ikke helt regne ud, hvor den går galt for dig, men måske løsningen med log-in problemet er her:
http://www.google.com/support/accounts/ ... wer=184038
http://picasa.google.com/support/bin/an ... swer=39510
Håber det lykkes, for programmet og backup via web-album er genialt!
Jeg har nu fået ny computer og nu er der ingen problemer med at logge på webalbum og synkronisere til nettet. Herligt!
Men der er jo grænser for hvor mange billeder man kan lægge ud. Er det smarteste så at betale for mere plads eller oprette endnu en bruger og således have sine billeder delt ud over flere "profiler"?
Og så lige for en sikkerheds skyld : Hvis min computer bliver voldtaget og slået ihjel, min eksterne harddisk sprænger i luften og mit kamera ryger i lokummet vil mine billeder så stadig være i cyperspace i al evighed eller skal jeg gøre mig yderligere anstrengelser for at bevare dem?
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Og så søger jeg sgu også lige hjælp til hvorledes (hvis muligt) jeg kan gå ind og ændre i tiden for hvornår nogle gamle billeder er blevet taget. Jeg har en masse billeder som er sat iorden tidsmæssigt men i picasa rodes der rundt i dette fordi mit gamle kamera koksede og altid viste 1/1-2003. Dvs Picasa tror at alle billederne er taget den dato og fucker derfor rundt i det når den skal sætte dem i rækkefølge. Det er pisseirriterende, håber der er mulighed for at ændre datoen...
-
A_Strandfelt
- Allstar

... en god kiropraktor i Aalborg-området.
Har fået nogle problemer med knæet, der kan gøre lidt ondt, når jeg løber eller går længere distancer. Tror det skyldes overbelastning efter løb på løbebånd i januar.
Det føles som om, det bare lige skal sige knæk, og så er det væk.
Nogle, der kan anbefale en?
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
A_Strandfelt skrev:... en god kiropraktor i Aalborg-området.
Har fået nogle problemer med knæet, der kan gøre lidt ondt, når jeg løber eller går længere distancer. Tror det skyldes overbelastning efter løb på løbebånd i januar.
Du skal nok bare holde dig langt fra nogen, der har nogen som helst forbindelse med AaB!!!

Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
A_Strandfelt skrev:... en god kiropraktor i Aalborg-området.
Tror du ikke snarere det er en fysioterapeut, med speciale i løbeskader der er brug for?
http://www.arkadensfysioterapi.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
kan anbefales!
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
-
Pastorius
- Allstar

-
Kontakt:
Køllen I Møllen skrev:Pastorius skrev:Et godt forslag til overnatning i omegnen af Isaberg (Halmstad).
Dernæst en dag på ski.
http://www.choicehotels.no/choice/en/ha ... id=1584585" onclick="window.open(this.href);return false;
Quality har altid glimrende morgenmadsbuffet!
Tak for buddet, som jeg benyttede mig af. Det var helt ok til prisen, og morgenmadsbuffeten var ganske rigtig fin.
Isaberg ...hm... dyrt, ringe, sure ekspedienter. Værste oplevelse var at de penge man kunne få refunderet for et berøringsfrit liftkort, skulle kræves inden kl 16:00 hvor lifterne lukkede, hvilket vil sige at man skulle droppe de sidste ture, hvis man ville have pengene igen. Nå, det var sønnikes første skidag, så gik det lige - skrig, skrål og brok det meste af formiddagen - øre-til-øre-smil om eftermiddagen. Næste år bliver det en uge!
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Pastorius
- Allstar

-
Kontakt:
Køllen I Møllen skrev:Og så søger jeg sgu også lige hjælp til hvorledes (hvis muligt) jeg kan gå ind og ændre i tiden for hvornår nogle gamle billeder er blevet taget. Jeg har en masse billeder som er sat iorden tidsmæssigt men i picasa rodes der rundt i dette fordi mit gamle kamera koksede og altid viste 1/1-2003. Dvs Picasa tror at alle billederne er taget den dato og fucker derfor rundt i det når den skal sætte dem i rækkefølge. Det er pisseirriterende, håber der er mulighed for at ændre datoen...
Du skal ind og rette exif på billederne. Jeg ved ikke om man kan det i picassa, men ellers findes der masser af gode EXIF-editors. Brug google. Bruger selv Opanda, men den kan ikke editere exif i gratisversionen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:Og så søger jeg sgu også lige hjælp til hvorledes (hvis muligt) jeg kan gå ind og ændre i tiden for hvornår nogle gamle billeder er blevet taget. Jeg har en masse billeder som er sat iorden tidsmæssigt men i picasa rodes der rundt i dette fordi mit gamle kamera koksede og altid viste 1/1-2003. Dvs Picasa tror at alle billederne er taget den dato og fucker derfor rundt i det når den skal sætte dem i rækkefølge. Det er pisseirriterende, håber der er mulighed for at ændre datoen...
Du skal ind og rette exif på billederne. Jeg ved ikke om man kan det i picassa, men ellers findes der masser af gode EXIF-editors. Brug google. Bruger selv Opanda, men den kan ikke editere exif i gratisversionen.
Tak. Det vil jeg lige prøve en af dagene....
-
Pastorius
- Allstar

-
Kontakt:
Køllen I Møllen skrev:Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:Og så søger jeg sgu også lige hjælp til hvorledes (hvis muligt) jeg kan gå ind og ændre i tiden for hvornår nogle gamle billeder er blevet taget. Jeg har en masse billeder som er sat iorden tidsmæssigt men i picasa rodes der rundt i dette fordi mit gamle kamera koksede og altid viste 1/1-2003. Dvs Picasa tror at alle billederne er taget den dato og fucker derfor rundt i det når den skal sætte dem i rækkefølge. Det er pisseirriterende, håber der er mulighed for at ændre datoen...
Hvis du har mod på det, så kan Adobe photoshop Ligthroom gøre den slags ret nemt - det er dyrt som ind i helvede, men man kan downloade en fuld 30 dages prøveversion.
Det kræver en smule at hitte ud af hvordan det fungerer.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:Og så søger jeg sgu også lige hjælp til hvorledes (hvis muligt) jeg kan gå ind og ændre i tiden for hvornår nogle gamle billeder er blevet taget. Jeg har en masse billeder som er sat iorden tidsmæssigt men i picasa rodes der rundt i dette fordi mit gamle kamera koksede og altid viste 1/1-2003. Dvs Picasa tror at alle billederne er taget den dato og fucker derfor rundt i det når den skal sætte dem i rækkefølge. Det er pisseirriterende, håber der er mulighed for at ændre datoen...
Hvis du har mod på det, så kan Adobe photoshop Ligthroom gøre den slags ret nemt - det er dyrt som ind i helvede, men man kan downloade en fuld 30 dages prøveversion.
Det kræver en smule at hitte ud af hvordan det fungerer.
Det viste sig at være ualmindeligt simpelt at gøre det i Picasa

-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Simon-RS skrev:Hvordan får man de to gratis-billetter, som man har på sæsonkortet?
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.