Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af 634 » 10. apr 2011, 21:30

Kilde skrev:
Gentleman Finn skrev:
634 skrev:Krohn Dehli for direkte rødt kort, og har nu karantæne til næste kamp
Tak Svendsen
Med lidt held, er Nilsson også i karantæne. Hvis den giver 6 point. Jeg ved ikke hvad ryk i trøjen giver... men det er nok en 4'er, desværre.
Medmindre det er på en af AaB's spillere.. Lige foran feltet.. På en kæmpe chance.. Så er der nemlig ingenting.
Nu har dommer Svendsen fandme fortrudt sit røde kort, på TV billeder kan han ikke se at Krohn Dehli flytter sit ben fra løbe-retning til spark på modstanders ben uden mulighed for boldkontakt. Det røde kort bliver nok slettet ligesom Juulsgårds fra FCMs kamp mod Lyngby.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 10. apr 2011, 21:31

Et hyggeligt post-Match arrangement på Promenaden. Tak drenger. :cheers:
Hader København!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. apr 2011, 21:36

634 skrev:
Kilde skrev:
Gentleman Finn skrev:
Tak Svendsen
Med lidt held, er Nilsson også i karantæne. Hvis den giver 6 point. Jeg ved ikke hvad ryk i trøjen giver... men det er nok en 4'er, desværre.
Medmindre det er på en af AaB's spillere.. Lige foran feltet.. På en kæmpe chance.. Så er der nemlig ingenting.
Nu har dommer Svendsen fandme fortrudt sit røde kort, på TV billeder kan han ikke se at Krohn Dehli flytter sit ben fra løbe-retning til spark på modstanders ben uden mulighed for boldkontakt. Det røde kort bliver nok slettet ligesom Juulsgårds fra FCMs kamp mod Lyngby.
Det lyder helt grotesk at det skulle ske. Det skal helst ikke til at blive en hverdagsting at kort annuleres fordi dommerne ser situationerne på tv og skifter mening. Al ære og respekt for de dommere der er mænd nok til at indrømme fejl men på denne måde kan man jo ligeså godt indføre video-dommer...
Jeg har ikke set situationen og aner ikke om den er til rødt eller ej. Dog mener jeg at det skal være helt hen i hegnet hvis der skal ændres i en dom.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 10. apr 2011, 21:59

Køllen I Møllen skrev:
634 skrev:
Kilde skrev:
Gentleman Finn skrev:
Tak Svendsen
Det lyder helt grotesk at det skulle ske. Det skal helst ikke til at blive en hverdagsting at kort annuleres fordi dommerne ser situationerne på tv og skifter mening. Al ære og respekt for de dommere der er mænd nok til at indrømme fejl men på denne måde kan man jo ligeså godt indføre video-dommer...
Jeg har ikke set situationen og aner ikke om den er til rødt eller ej. Dog mener jeg at det skal være helt hen i hegnet hvis der skal ændres i en dom.
Jeg har kun kunne finde en enkelt situation, der minder om det. Det var Kolja afries røde kort, der blev omstødt til gult, da Vejlgaard indrømmede han tog fejl i 2006.

Det bliver noget af et cirkus, hvis DBU vælger at kigge på sagen. Så skal der vel bare køres rovdrift på dommerne, til at anerkende pointstraf-fejl der kan udløse karantæne, og anke det efterfølgende.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar

Indlæg af 634 » 10. apr 2011, 22:40

Køllen I Møllen skrev:
634 skrev:
Kilde skrev:
Gentleman Finn skrev:
Tak Svendsen
Ja- Silkeborgs straffe burde annuleres efterfølgende, hvis Divisionsforeningen vil følge deres linje
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. apr 2011, 22:54

634 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
634 skrev:
Kilde skrev:
Gentleman Finn skrev:
Tak Svendsen
Ja- Silkeborgs straffe burde annuleres efterfølgende, hvis Divisionsforeningen vil følge deres linje
Nej nu må i sgu stoppe, havde det været en AaB spiller osm havde fået et vanvittigt tyndt rødt kort havde i sgu osse ment det var på sin plads at DBU gik ind i sagen. Nu har vi så ikke nogen spillere der er gode nok til at man rigtigt ville ærgre sig over at de sad ude, men alligevel...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 10. apr 2011, 23:07

Poker-One-Kenobi skrev: Nej nu må i sgu stoppe, havde det været en AaB spiller osm havde fået et vanvittigt tyndt rødt kort havde i sgu osse ment det var på sin plads at DBU gik ind i sagen. Nu har vi så ikke nogen spillere der er gode nok til at man rigtigt ville ærgre sig over at de sad ude, men alligevel...
Det må da være enten eller.

Det kan da ikke passe at TV-billeder kan bruges til at ændre kendelser i nogle situationer, når det nu ikke er et brugbart værktøj i selve kampen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 10. apr 2011, 23:14

Poker, der går for meget folkedomstol over den. Vi kan da sagtens blive enige om, at dbu har hjemlen, til at tilbagekalde det røde kort, uanset hvad dommeren så skriver i kamprapporten. Men medierne får alt for meget magt, hvis de skal bestemme hvad en dommer skal se igen og kommentere/korrigere på. Hvis vi skal til at benytte denne model fremover, så vil jeg gerne have sikret følgende: Alle kort bliver optaget til særskilt visning. En neutral person med fagligheden iorden vælger nøje de situationer, dommeren skal se. Dommeren skal bagefter grilles foran rullende kameraer.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar

Indlæg af 634 » 10. apr 2011, 23:26

Gentleman Finn skrev:Poker, der går for meget folkedomstol over den. Vi kan da sagtens blive enige om, at dbu har hjemlen, til at tilbagekalde det røde kort, uanset hvad dommeren så skriver i kamprapporten. Men medierne får alt for meget magt, hvis de skal bestemme hvad en dommer skal se igen og kommentere/korrigere på. Hvis vi skal til at benytte denne model fremover, så vil jeg gerne have sikret følgende: Alle kort bliver optaget til særskilt visning. En neutral person med fagligheden iorden vælger nøje de situationer, dommeren skal se. Dommeren skal bagefter grilles foran rullende kameraer.
Jeg synes det røde kort er i orden, og det ville jeg også mene hvis det var en AaB spiller. Men nok ikke nævne det.
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. apr 2011, 08:29

Poker-One-Kenobi skrev:
634 skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det lyder helt grotesk at det skulle ske. Det skal helst ikke til at blive en hverdagsting at kort annuleres fordi dommerne ser situationerne på tv og skifter mening. Al ære og respekt for de dommere der er mænd nok til at indrømme fejl men på denne måde kan man jo ligeså godt indføre video-dommer...
Nej nu må i sgu stoppe, havde det været en AaB spiller osm havde fået et vanvittigt tyndt rødt kort havde i sgu osse ment det var på sin plads at DBU gik ind i sagen.
Jeg mener nu selv at jeg er i stand til at se en situation objektivt. Om det er en AaB-spiller eller ej så mener jeg at det skal være ganske alvorligt før DBU skal gribe ind på baggrund af tv-billeder. Det må aldrig nogensinde blive noget der sker weekend efter weekend. Jeg har ikke set nogen af de to pågældende situationer med Ikast og Bif og er sådan set hamrende ligeglad med om de to spillere får karantæne eller ej, jeg synes bare det er vanvittigt at DBU vil ændre på en dom. Det går jo på en måde stik imod deres egen holdning om at de ikke må blande sig i en situation som dommeren har set og dømt.
Men ja, hvis det havde været en AaB-spiller havde jeg da gerne set at han var sluppet for karantæne. Det ændrer bare ikke ved sagen.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 11. apr 2011, 18:44

Nostalgi
http://www.goal4replay.net/VideoWatchF. ... 2316&Ln=Fr" onclick="window.open(this.href);return false;

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 12. apr 2011, 09:56

Songkran Festival! Saadan skal nytaar fejres.

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Quentin T » 12. apr 2011, 11:22

RufusTheDog skrev:Songkran Festival! Saadan skal nytaar fejres.
Vandkamp!!!!!!!!!!
Savner Strandli!

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 12. apr 2011, 16:40

Quentin T skrev:
RufusTheDog skrev:Songkran Festival! Saadan skal nytaar fejres.
Vandkamp!!!!!!!!!!
Chai!!! Dog kunne de godt spare paa kalken for min skyld, men indtil videre faer Songkran 6 ud af 6 bordtennisbolde.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 12. apr 2011, 18:47

At jeg scorede 2 mål i fødselsdagsgave i firmafodbold mod Danske Bank

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 12. apr 2011, 22:30

Flere ting får smilet godt frem!

Ny computer, der faktisk kan køre FM - spørg mig ikke hvor dårlig den gamle var. Chelsea ude af Champions League til verdens bedste hold. Påskeferie fra i morgen og frem til den 25. - hehehe.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac

Indlæg af Alando » 12. apr 2011, 22:51

Fansene fra United havde et banner med følgende tekst: "Ryan Giggs. Tearing you apart since 1991!!!". Det banner og den mand får smilet frem. Glory glory Man United

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 13. apr 2011, 07:38

Elscorpio skrev:At jeg scorede 2 mål i fødselsdagsgave i firmafodbold mod Danske Bank
Tillykke med sejren og dagen, vi er selv i pulje med danske bank, hvem spiller du for? :)
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 13. apr 2011, 12:48

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
le Cid
Allstar