Hvad er det helt præcist sammenhængen er med det du skriver og mit post?ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Som jeg ser det, er det fordi du kun er ude med riven efter Barca, når Real var lige så lamme at se på.Yngvesson skrev:Hvad er det helt præcist sammenhængen er med det du skriver og mit post?ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af
Den kamp var en skændsel for fodbolden - det pisser mig af.
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
Hmm, jeg ved ikke om jeg formulerede mig dårligt... Jeg undres dybt over, at nogen efter det (de) seneste el classico opgør kan hidse sig mest op over at nogle af Barca spillerne er alt for gode til at rulle rundt mv. Når man tager i betragtning, hvor svinsk Real har spillet og hvor arrogant og nedladende deres (OK, primært Mourinhos) attitude er, synes jeg, at skuespillet er det mindste problem. Barca har vel kun to alternativer: Enten konstant at vende den anden kind til eller spille lige så svinsk. Så jeg mener din kommentar hører hjemme langt nede af en top 5 over de mange ting, der kan pisse én af efter de seneste opgør.Yngvesson skrev:Hvad er det helt præcist sammenhængen er med det du skriver og mit post?ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af
Helt konkret er det til at kaste op over, at se argumentationen om, at Pepes udvisning skyldtes film (ikke i dit indlæg)! Hold nu k... Han træder over bolden og Alves trækker sig lige ved berøringen - ellers havde han jo brækket benet!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Det der pisser mig aller mest af ved denne række kampe mellem Barca og Real, er det forbanede laserlys Realfans bruger ved dødbolde, hver gang Ronaldo skulle sparke frispark, så blev Valdes skudt ind i skallen med en klam grøn laser(jeg opdagede ikke om Barcafans også bruger det). Hvad helvede er det for en styg ide, nogle "fans" har fået?
Hader København!
Det har vaeret fremme noget tid nu med de laserlys, og det er bestemt ikke kun Realfans der bruger dem. De ses til alle europaeiske kampe for tiden. Er i Kina lige nu, og de saelges overalt paa gaden her. Men ja, det er aandssvagt, men synes ikke det virker til at spillerne bemaerker det synderligt.alithebeast skrev:Det der pisser mig aller mest af ved denne række kampe mellem Barca og Real, er det forbanede laserlys Realfans bruger ved dødbolde, hver gang Ronaldo skulle sparke frispark, så blev Valdes skudt ind i skallen med en klam grøn laser(jeg opdagede ikke om Barcafans også bruger det). Hvad helvede er det for en styg ide, nogle "fans" har fået?
Ryan Giggs.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvorfor?Kunji skrev:Ryan Giggs.
Jeg har altid set ham som en af de mest sympatiske fodboldspillere i verden, og så viser det sig, at han ikke er bedre end Terry og Rooney. Såfremt rygterne taler sandt, hvilket de lader til at gøre.Kilde skrev:Hvorfor?Kunji skrev:Ryan Giggs.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Har kigget i diverse medier efter noget om ham, men har ikke kunnet finde noget. Kan du smide et link?Kunji skrev:Jeg har altid set ham som en af de mest sympatiske fodboldspillere i verden, og så viser det sig, at han ikke er bedre end Terry og Rooney. Såfremt rygterne taler sandt, hvilket de lader til at gøre.Kilde skrev:Hvorfor?Kunji skrev:Ryan Giggs.
Der er nedlagt navneforbud, så du kan ikke finde noget i de officielle medier, men eftersigende skulle det være en offentlig hemmelighed i England. Og selvom der nævnes flere navne, virker det til, at Giggs er det mest seriøse bud.Kilde skrev:Har kigget i diverse medier efter noget om ham, men har ikke kunnet finde noget. Kan du smide et link?Kunji skrev:Jeg har altid set ham som en af de mest sympatiske fodboldspillere i verden, og så viser det sig, at han ikke er bedre end Terry og Rooney. Såfremt rygterne taler sandt, hvilket de lader til at gøre.Kilde skrev:Hvorfor?Kunji skrev:Ryan Giggs.
Der har været flere tråde med emnet på United-forums i England, men de fleste er slettet. Jeg skal nok poste, hvis jeg finder et godt link.
Hvad går sagen overhovedet på?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
En Premier League-spiller har fjollet rundt med Imogen Thomas. Spilleren har kone og børn, og han beskrives generelt set som en af de mest vellidte og populære spillere i ligaen.jonas386 skrev:Hvad går sagen overhovedet på?
Spilleren har fået gennemtrumfet et navneforbud i sagen, som medierne dog opponerer imod, og de forventes at bryde det snarligt.
Det overrasker mig gevaldigt, da jeg, præcis som dig, ser Giggs som en af de mest sympatiske fodboldspillere i verden.Kunji skrev:Der er nedlagt navneforbud, så du kan ikke finde noget i de officielle medier, men eftersigende skulle det være en offentlig hemmelighed i England. Og selvom der nævnes flere navne, virker det til, at Giggs er det mest seriøse bud.Kilde skrev:Har kigget i diverse medier efter noget om ham, men har ikke kunnet finde noget. Kan du smide et link?Kunji skrev:Jeg har altid set ham som en af de mest sympatiske fodboldspillere i verden, og så viser det sig, at han ikke er bedre end Terry og Rooney. Såfremt rygterne taler sandt, hvilket de lader til at gøre.Kilde skrev:Hvorfor?Kunji skrev:Ryan Giggs.
Der har været flere tråde med emnet på United-forums i England, men de fleste er slettet. Jeg skal nok poste, hvis jeg finder et godt link.
Må indrømme det da også kommer gevaldigt bag på mig... Men okay, Imogen Thomas er jo også Waliser, så det peger da lidt på Giggs... Dog tror jeg der er tale om en anden, Lampard måske? Terry? De har da hvertfald været der før... Jeg kunne nævne Ferdinand, men er ikke sikker på om han har børn.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hvem fanden er Imogen Thomas?!? Og hvad rager det os hvad Ryan Giggs laver i sin fritid?
Janteloven eksisterer IKKE!
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... CCwQ9QEwBA" onclick="window.open(this.href);return false;Køllen I Møllen skrev:Hvem fanden er Imogen Thomas?!? Og hvad rager det os hvad Ryan Giggs laver i sin fritid?
Det var noget med børn, der så fjernsyn og rollemodeller.Køllen I Møllen skrev:Hvem fanden er Imogen Thomas?!? Og hvad rager det os hvad Ryan Giggs laver i sin fritid?
Næh, det skuffer mig bare af, hvis et af de mest sympatiske mennesker i verden alligevel ikke er så skidesympatisk. Du kan jo så bare være ligeglad. Det er fint nok.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg er ikke ligeglad! Jeg mener derimod det er forkert at dømme en fodboldspiller for noget han laver i sit privatliv (sålænge der ikke er tale om vold og lignende).Kunji skrev:Det var noget med børn, der så fjernsyn og rollemodeller.Køllen I Møllen skrev:Hvem fanden er Imogen Thomas?!? Og hvad rager det os hvad Ryan Giggs laver i sin fritid?
Næh, det skuffer mig bare af, hvis en af de mest sympatiske mennesker i verden alligevel ikke er så skidesympatisk. Du kan jo så bare være ligeglad. Det er fint nok.
Nu hentyder du jo til episoden med Ove Christensen så jeg må minde dig om at Ove Christensen slog en journalist for åben skærm, jeg går ikke udfra at Ryan Giggs har "dunket" hende kvindemennesket for åben skærm?
Iøvrigt er utroskab noget 75% af alle mennesker (gætværk) roder sig ud i så jeg kan slet ikke forstå at I reagerer som I gør. Tror I virkelig at alle stjernerne i Pr League er overmennesker der ikke ser på andre end deres koners patter?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Aldrig hørt om hende. Hun ser da ganske tilforladelig ud men var hun ikke fra England??? Ville aldrig røre en engelsk kælling med en ildtang. Fy for sat....Klaus skrev:http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... CCwQ9QEwBA" onclick="window.open(this.href);return false;Køllen I Møllen skrev:Hvem fanden er Imogen Thomas?!? Og hvad rager det os hvad Ryan Giggs laver i sin fritid?
Tjae, jeg skulle nu nok munke Kate Middleton... Bare for at kunne sige jeg har gjort det.
Hun var fra Wales, btw.
Hun var fra Wales, btw.