Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 30. jul 2011, 22:15

Køllen I Møllen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:At Disco-Glen mener at 0-0 på hjemmebane er et godt internationalt resultat der lægger presset over på portugiserne...
Jeg er ikke utilbøjelig til at give ham ret. Det er portugiserne der skal frem. Ikast kan nøjes med uafgjort. Presset er på Portugal. Håber sandelig de lever op til det!
Så hvis vi havde spillet 0-0 mod Sampdoria på udebane havde det været et dårligt resultat? Udgangspunktet i udenlandske kampe er altid at holde nullet på udebane og så afgøre det hjemme, hvordan du og Glenn ligepludselig kan gøre det til et dårligt resultat forstår jeg intet af.
Jeg kan slet ikke de hvad det har med vores Sampdoria-kamp at gøre!! Hvis bønderne mener at de vil kunne holde en uafgjort ude, evt score samtidig så er 0-0 da et fremragende resultat. At hindre modstanderen i at score på udebane er altså, om du vil det eller ej, også en god ting hvis man gerne vil videre...
Men hvordan kan det være et godt resultat at få mindre ud af en hjemmebanekamp end de nu skal ud og præstere på udebane? Det giver ingen mening...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 31. jul 2011, 00:03

Fox News..... Skræmmende at en stor del af amerikanerne får de daglige nyheder derfra, og ser deres debatprogrammer. Der findes mange eksempler på enorm subjektivitet på den kanal.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 31. jul 2011, 00:17

Hanga skrev:
Fox News..... Skræmmende at en stor del af amerikanerne får de daglige nyheder derfra, og ser deres debatprogrammer. Der findes mange eksempler på enorm subjektivitet på den kanal.
Ja og det er den eneste tv kanal i USA, ja verden, hvor man kan det!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. jul 2011, 08:51

Poker-One-Kenobi skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:At Disco-Glen mener at 0-0 på hjemmebane er et godt internationalt resultat der lægger presset over på portugiserne...
Jeg er ikke utilbøjelig til at give ham ret. Det er portugiserne der skal frem. Ikast kan nøjes med uafgjort. Presset er på Portugal. Håber sandelig de lever op til det!
Så hvis vi havde spillet 0-0 mod Sampdoria på udebane havde det været et dårligt resultat? Udgangspunktet i udenlandske kampe er altid at holde nullet på udebane og så afgøre det hjemme, hvordan du og Glenn ligepludselig kan gøre det til et dårligt resultat forstår jeg intet af.
Jeg kan slet ikke de hvad det har med vores Sampdoria-kamp at gøre!! Hvis bønderne mener at de vil kunne holde en uafgjort ude, evt score samtidig så er 0-0 da et fremragende resultat. At hindre modstanderen i at score på udebane er altså, om du vil det eller ej, også en god ting hvis man gerne vil videre...
Men hvordan kan det være et godt resultat at få mindre ud af en hjemmebanekamp end de nu skal ud og præstere på udebane? Det giver ingen mening...

Jeg har aldrig haft dig under mistanke for at være så enøjet som du her giver udtryk for at være...

Det handler jo ikke kun om at man skal ud at præstere mere på udebane. Der er massevis af faktorer. Bla spiller modstanderen jo ikke samme spil ude og hjemme. Det kunne jo tænkes at portugisernes mere offensive spil på hjemmebane passer Ikast bedre i og med de så kan lukrere på kontrachancer. Og husk nu at udebanemål tæller "dobbelt", der er altså mere værdi i at satse på scoringer i Portugal end i bondejylland. Og der er ikke pres på Ikast for at de skal frem ad banen ( imodsætning til på deres egen hjemmebane som vi alle ved er en heksekeddel med op til 3000 fanatiske bondemænd der forlanger ikke blot sejr men også ydmygelse af modstanderen).

Det er altså ikke så sort/hvidt at man skal vinde på hjemmebane for alt i verden...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 31. jul 2011, 10:30

Køllen I Møllen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Jeg har aldrig haft dig under mistanke for at være så enøjet som du her giver udtryk for at være...

Det handler jo ikke kun om at man skal ud at præstere mere på udebane. Der er massevis af faktorer. Bla spiller modstanderen jo ikke samme spil ude og hjemme. Det kunne jo tænkes at portugisernes mere offensive spil på hjemmebane passer Ikast bedre i og med de så kan lukrere på kontrachancer. Og husk nu at udebanemål tæller "dobbelt", der er altså mere værdi i at satse på scoringer i Portugal end i bondejylland. Og der er ikke pres på Ikast for at de skal frem ad banen ( imodsætning til på deres egen hjemmebane som vi alle ved er en heksekeddel med op til 3000 fanatiske bondemænd der forlanger ikke blot sejr men også ydmygelse af modstanderen).

Det er altså ikke så sort/hvidt at man skal vinde på hjemmebane for alt i verden...

Jeg siger ikke at det ikke er et brugbart resultat, pointen er at Glen fik det til at lyde som et mindre drømmeresultat at spille 0-0 på hjemmebane i den første kamp! Havde vi selv spillet 0-0 i første hjemmekamp mod et hold fra f.eks Sarajevo ville jeg da absolut ikke føle at det var et perfekt udgangspunkt inden returen...

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 31. jul 2011, 11:42

http://onside.dk/nyheder/superligaen/cl ... -vi-vundet

Dumme trænere selvfølgelog vinder man kampen, hvis man er foran og modstanderen ikke scorer.
Hader København!

Brugeravatar
Dingo
1. div
1. div
Favoritspiller: Kjetil Wæhler
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Dingo » 31. jul 2011, 19:46

Brøndby IF. Det er vildt underholdende at se dem være bagud 1-4 til Horsens, på deres egen hjemmebane!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 1. aug 2011, 22:50

Det får smilet frem at se, hvad der i mistænkelig grad lignede, Hekler blive ført ud af stadion omgivet af 4 vagter efter 10 min af kampen.

Lindvang

Det får smilet frem tråden

Indlæg af Lindvang » 1. aug 2011, 22:55

jydenfranord skrev:Det får smilet frem at se, hvad der i mistænkelig grad lignede, Hekler blive ført ud af stadion omgivet af 4 vagter efter 10 min af kampen.
Men er det ikke også noget med, at han er gået fra at være supporter til at være huuuuligan?

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Favoritspiller: Mæhle

Indlæg af vandmelonen » 2. aug 2011, 00:13

jydenfranord skrev:Det får smilet frem at se, hvad der i mistænkelig grad lignede, Hekler blive ført ud af stadion omgivet af 4 vagter efter 10 min af kampen.
Hahaha, det er ikke engang noget der lignede! For at tage pis på en flok fcm'ere der var på vej hjem i en bil, spurgte vi, om hvad de havde gjordt af Hekler. Derefter fik vi det svar, at han var blevet smidt ud efter 9 min!
Jaja, Hekler er satme også lidt af en badboy

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 2. aug 2011, 00:15

vandmelonen skrev:
Hahaha, det er ikke engang noget der lignede! For at tage pis på en flok fcm'ere der var på vej hjem i en bil, spurgte vi, om hvad de havde gjordt af Hekler. Derefter fik vi det svar, at han var blevet smidt ud efter 9 min!
Jaja, Hekler er satme også lidt af en badboy
Trillede de ham ud eller var det med kran?

Eller harpun?
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 2. aug 2011, 22:12

Malk De Koijn og at billetten er i hus! :thumbsup:
- Sille

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 2. aug 2011, 22:26

OB ude imod Panathiakos
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 4. aug 2011, 11:28

Billede

Uploaded with ImageShack.us

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 4. aug 2011, 12:21

70 årig kvindelig hooligan i Århus http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... .html?nidk
Non scholae, sed vitae discimus

Elegia

Indlæg af Elegia » 4. aug 2011, 20:55

Denne tråd får ikke bare smilet, men latteren, frem hos undertegnede!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 4. aug 2011, 20:59

Følgende citat i forbindelse med Brøndby - Ried på bold.dk får smilet frem.
Synes det ville være på sin plads hvis alle hold skiftedes til at have Anders Randrup i truppen... Synes det er lidt synd for Brøndby at det altid er dem der skal trækkes med hans imkompetence..
Brøndbys fuck up i efter får derimod en høj hånlig latter frem :-)

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 4. aug 2011, 20:59

Elegia skrev:Denne tråd får ikke bare smilet, men latteren, frem hos undertegnede!
"Kasper, du er et socialt udskud uden nogen form for kompetence." ha-ha-ha!

Elegia

Indlæg af Elegia » 4. aug 2011, 21:01

thomasjn skrev:Følgende citat i forbindelse med Brøndby - Ried på bold.dk får smilet frem.
Synes det ville være på sin plads hvis alle hold skiftedes til at have Anders Randrup i truppen... Synes det er lidt synd for Brøndby at det altid er dem der skal trækkes med hans imkompetence..
Brøndbys fuck up i efter får derimod en høj hånlig latter frem :-)
Vil helt klart mene, Stephan Andersen er et større problem for dem. Han kandiderer godt nok alvorligt til at gøre Jesper Hansen i Farum rangen stridig som Superligaens ringeste keeper.
Stephan Andersen griber vel efterhånden næsten færre bolde, end Karim Zaza gjorde det...!!

Besvar