?Lindvang skrev:?seamann skrev:Peter Gades sidste VM.
Kvart- og semifinale kan spilles for alle unge idrætsfolk, der vil lære noget om teknik, vilje og moral. En fantastisk idrætsmand.
Det får smilet frem tråden
-
seamann
Re: Det får smilet frem tråden
Lindvang læser det nok som at de kan spille kampen, og ikke at det er en træner der skal afspille kampen for unge spillere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Han tog togetJoergen Thomsen skrev:Wildcard...?RufusTheDog skrev:Jeg mener helt bestemt, man først skal kvalificere sig til VM før man kan spille dér.Lindvang skrev:?seamann skrev:Peter Gades sidste VM.
Kvart- og semifinale kan spilles for alle unge idrætsfolk, der vil lære noget om teknik, vilje og moral. En fantastisk idrætsmand.
-
Joergen Thomsen
- Drenge

Godt så, troede lige han tog ris-kogeren.SimonJ skrev:Han tog togetJoergen Thomsen skrev:Wildcard...?RufusTheDog skrev:Jeg mener helt bestemt, man først skal kvalificere sig til VM før man kan spille dér.Lindvang skrev:?seamann skrev:Peter Gades sidste VM.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Dette citat får i sandhed smilet frem - jeg bliver således også altid bekymret når jeg ser børn/unge rende rundt i Rooney-trøjer.Provst i Brovst skrev:...
How do you inculcate values in a child whose only role model is footballer Wayne Rooney — a man who is bereft of the most meagre human graces? (Kilde.)
Lindmark / Vendelbokartellet
-
Toarn
- Landshold

- Favoritspiller: Burke Henry
- Geografisk sted: Westside 9000
Jeg er overbevist om at de gør det pga den nære lighed med en anden kær tegneseriefigur; forskellen er vel blot farven - den ene er grøn, den anden er så bleg som en scowser kan være!
In Åke we trust
-
Toarn
- Landshold

- Favoritspiller: Burke Henry
- Geografisk sted: Westside 9000
Superligastillingen lige nu kan da ikke andet en få smilet frem - GF under stregen og BIF lige over.
In Åke we trust
- MichaelLarsen
- Landshold

Det får smilet frem at holde ferie i Skallerup Klit, selvom vejrguderne ikke har vist sig fra den bedste side. Gad vide om AaB's sæsonstart og placering har en indflydelse på, at man hele tiden går rundt med et smil på læben 
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Det får smilet frem tråden
Jeg tror nærmere, at det er alkoholen, senior;-)MichaelLarsen skrev:Det får smilet frem at holde ferie i Skallerup Klit, selvom vejrguderne ikke har vist sig fra den bedste side. Gad vide om AaB's sæsonstart og placering har en indflydelse på, at man hele tiden går rundt med et smil på læben
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg gad ikke oprettet nyt emne, videoen får mig ikke til at grine men synes i andre skal se denne
http://vimeo.com/27197797" onclick="window.open(this.href);return false;
TV spot produceret for Canal 9.
Medvirkende: Rasmus Würtz, Allan Kuhn
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- MichaelLarsen
- Landshold

Du kan evt. smide den i Würtz-tråden: viewtopic.php?f=1&t=14347&hilit=videoFlower skrev:Jeg gad ikke oprettet nyt emne, videoen får mig ikke til at grine men synes i andre skal se denne
TV spot produceret for Canal 9.
Medvirkende: Rasmus Würtz, Allan Kuhn
Non scholae, sed vitae discimus
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Pilsnere får altid smilet frem, både dem inde på banen mod FCK pt. og dem udenfor fodboldbanen som tilskuere 
Ja, det er gået hen og blevet en helt god kampElscorpio skrev:Pilsnere får altid smilet frem, både dem inde på banen mod FCK pt. og dem udenfor fodboldbanen som tilskuere
Og den tjekkiske slags har også altid været bedre end det der sprøjt fra Carlsberg.Elscorpio skrev:Pilsnere får altid smilet frem, både dem inde på banen mod FCK pt. og dem udenfor fodboldbanen som tilskuere
Det dér PSE hold ligner ikke en stensikker vinder af superligaen!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Guldet ska' hjem til 9000!le Cid skrev:Det dér PSE hold ligner ikke en stensikker vinder af superligaen!
-
RufusTheDog
Hva`dælen, jeg troede El Scoperino var en bekymret sjæl der kærede sig for dansk fodbold.Elscorpio skrev:Pilsnere får altid smilet frem, både dem inde på banen mod FCK pt. og dem udenfor fodboldbanen som tilskuere
...men har da selv - for èn gangs skyld - lyst til at knappe en tjekkisk pils op.
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
vi er fck, vi failer altid i Europa, vi har røven fuld af peeenge, men kan ikke en skid
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Læste et eller andet sted at FCK tjente 150 mill kr sidste år på deres CL deltagelse så kan man lige pludselig godt få hang til de tjekkiske pilsnere. Mon ikke også de kan tjene flere point til DK i EL?RufusTheDog skrev:Hva`dælen, jeg troede El Scoperino var en bekymret sjæl der kærede sig for dansk fodbold.Elscorpio skrev:Pilsnere får altid smilet frem, både dem inde på banen mod FCK pt. og dem udenfor fodboldbanen som tilskuere
...men har da selv - for èn gangs skyld - lyst til at knappe en tjekkisk pils op.