Jeg ved godt, hvordan samfundet hænger sammen. Det er indrettet til, for og af Bil-, Børne- og Husejere. Og det står jo sådan set enhver frit for at lade sig indrullere i denne magtfulde gruppe.astonvilla skrev:At vi bilejere med en flok børn er en urokkelig magtfagtor i samfundet som enhver politiker & forretning/firma ønsker at være populære hos, hænger naturligvis sammen med at det er OS der udgør flertallet og det er OS der har købekraften/og viljen (større hus og bil med plads til ungerne + madkøb + blekøb + tøjkøb osv osv osv).
Og ud fra ovenstående indlæg virker det rent faktisk også til at VI har en lidt højere IQ, hvis vi skærer den bredt (dette har jeg naturligvis ikke noget videnskabeligt belæg for - udsagnet står for egen regning).
Derfor skal VI have parkeringspladser, flere motorveje (som ikke går igennem vores foretrukne villakvarter (Hasseris) naturligvis), indkøbscentre hvor den jord vi betræder bliver bestrøet med rosenblade og politikere, der indretter deres synspunkter efter vores.
That's life - live with it.
Al magt til bønefamilierne med station-cars!
Men tak for resuméet.
Intet i dit sammenkog ændrer dog ved mit syn på hverken Bil- eller Børneejere. Ej heller Husejere for den sags skyld.
Ja, eller når man i børnehaven sværger, man aldrig skal have med damer at gøre – for så 16 år senere at svælge sig skamløst i dem !Magic skrev:Og man ligesom med eks-rygere, så sværger man, at man aldrig bliver lige sådan... Lige indtil man selv står med nikotinplaster eller to unger og stationcar. Been there, done that!