Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)
- Dingo
- 1. div

- Favoritspiller: Kjetil Wæhler
- Geografisk sted: Århus
Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)
Jeg har samme problem, da jeg også er udenfor Danmark. Men hvis man køber adgang via viaplay, skal man så ikke befinde sig i Danmark?
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Jo, medmindre man har en vpn-løsning
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
frey skrev:Ah det fandtes. Man starter her: http://viaplay.dk/sport/superliga-live/AaB-agf" onclick="window.open(this.href);return false;
Klik på det store billede og der popper nogle abonnementsmuligheder op. Under sportspakken findes også et lille link til at leje en enkelt kamp.
80 kr er godt nok overpriced i øvrigt.
Det er dyrere at købe billet til Stadion, som jeg synes er forkert når kampe skal ses på Stadion når det er muligt.
Jeg tror entre billetens pris ofte er god nok, men alternativerne med web skulle klubberne nok bruge til at tjene, og gøre sig mere værdsat.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
PB ønskes. På forhånd tak.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
nice nice nice.. er på arbejde har kun en computer og intet dankort med
jamen så er det jo nice jeg for 2 måneder siden indbetalte penge på en bet365 konto så jeg kunne se AaBs kampe fra arbejde?
men for 4 kamp i træk... viser Bet365 ikke AaB's kamp.. gjorde de heller ikke sidste uge..
nogen råd til en der kun har mobil og computer med.. kan jeg betale med mobil telefon et sted som nogen kender til?
jamen så er det jo nice jeg for 2 måneder siden indbetalte penge på en bet365 konto så jeg kunne se AaBs kampe fra arbejde?
men for 4 kamp i træk... viser Bet365 ikke AaB's kamp.. gjorde de heller ikke sidste uge..
nogen råd til en der kun har mobil og computer med.. kan jeg betale med mobil telefon et sted som nogen kender til?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
PB ønskes med stor taknemmelighed
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Ville også blive utrolig taknemmelig for en PB!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Andersleeds
- Miniput

Også her, hvis det er muligt...
og mig!Gaarde6 skrev:Også her :-(
- Dingo
- 1. div

- Favoritspiller: Kjetil Wæhler
- Geografisk sted: Århus
Du kan nok ikke se det på bet365 fordi du er bosiddende i DKAllanPedersen skrev:nice nice nice.. er på arbejde har kun en computer og intet dankort med
-
AllanPedersen
- Allstar

nej kan jeg ikke.. men det er da at røvrende folk.. for de reklamere vildt omkring sig med de viser de kampe.. men når jeg så har indbetalt og klikker på dem får jeg lige en "hovsa du bor i Danmark"..Dingo skrev:Du kan nok ikke se det på bet365 fordi du er bosiddende i DKAllanPedersen skrev:nice nice nice.. er på arbejde har kun en computer og intet dankort med
og frustrerende jeg ikke kan komme til at se nogle kampe troede måske det var pga af kanal9 de sidste par gange.. men i aften er det på tv3+ og jeg kan ikke se bold
-
AllanPedersen
- Allstar

fik et tip om noget livescorehunter.com .. prøv lige jer der ikke kan finde kampen at tjekke siden ud og meld tilbage herinde hvis i finder et link derinde
PB ja tak.AllanPedersen skrev:fik et tip om noget livescorehunter.com .. prøv lige jer der ikke kan finde kampen at tjekke siden ud og meld tilbage herinde hvis i finder et link derinde
Bet365 viser ikke kampen (heller ikke i udlandet?! - troede de viste alt?)
Har købt kampen hos Viaplay men kan ikke se den, fordi min båndbredde er for ringe (øv!)
Edit: ikke noget stream fra livescorehunter.com (som jeg kunne finde)
-
AllanPedersen
- Allstar

de viser den sikkert i udlandet.. hjælper ikke mig en bønne desværre.. har enddag forsøgt at logge ind med en proxy server kan stadig ikke se denrAaBe skrev:PB ja tak.AllanPedersen skrev:fik et tip om noget livescorehunter.com .. prøv lige jer der ikke kan finde kampen at tjekke siden ud og meld tilbage herinde hvis i finder et link derinde
Bet365 viser ikke kampen (heller ikke i udlandet?! - troede de viste alt?)
Har købt kampen hos Viaplay men kan ikke se den, fordi min båndbredde er for ringe (øv!)
-
AllanPedersen
- Allstar

må jeg få din kamp på viaplay så
.. på pb
Den er allerede i din PB.AllanPedersen skrev:må jeg få din kamp på viaplay så.. på pb
Jeg sidder i udlandet, og så sidste kamp på bet365, så af uvisse årsager viser de den heller ikke i udlandet. De har vist andre SuperLiga kampe idag, men ikke AaB-AGF (øv!)
-
AllanPedersen
- Allstar

ja ellers måtte du gerne have lånt min .. har en bet365.. men som du selv nævner bliver den slet ikke vistrAaBe skrev:Den er allerede i din PB.AllanPedersen skrev:må jeg få din kamp på viaplay så.. på pb
Jeg sidder i udlandet, og så sidste kamp på bet365, så af uvisse årsager viser de den heller ikke i udlandet. De har vist andre SuperLiga kampe idag, men ikke AaB-AGF (øv!)
Jeg nåede at se de sidste 10 sekunder af første halveg hvorefter signalet blev dirigeret til noget NFL. Hmmmmfffffffff! Jeg ønsker stadig en dejlig PB. På forhånd tak!Gaarde6 skrev:Leder stadig