AaB - FCK 4. marts 2012
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: AaB - FCK 4. marts 2012
Hvor meget narko / helflasker skal man have indtaget for at få den fede idé at løbe på banen for at prøve at slå ud efter en spiller? Ufatteligt, at man ikke lige tænker det længere, sagen om "fodboldtossen" taget in mente.
Ud over det, så bliver det spændende at se, hvad konsekvensen bliver for FCK. Ifbm. deres kommende kamp mod BIF vil de boycutte den, da de føler at de og BIFs fans bliver behandlet som dyr... Tjaaa.. måske det er tid til at se indad og få lidt styr på tropperne - ellers klinger kritikken sgu lidt hult i mine ører!! Og som det blev skrevet tidligere, så fik man da set, at Away kort nok ikke har den store effekt.
Ud over det, så var det et KLASSE mål Helenius satte ind. Fremragende opspil, indspil til Curth og tilbagelægning til Helenius. Og at han lige knalder den i jorden så den laver opspring.. Ja, det er sgu fremragende..
/Bang
Ud over det, så bliver det spændende at se, hvad konsekvensen bliver for FCK. Ifbm. deres kommende kamp mod BIF vil de boycutte den, da de føler at de og BIFs fans bliver behandlet som dyr... Tjaaa.. måske det er tid til at se indad og få lidt styr på tropperne - ellers klinger kritikken sgu lidt hult i mine ører!! Og som det blev skrevet tidligere, så fik man da set, at Away kort nok ikke har den store effekt.
Ud over det, så var det et KLASSE mål Helenius satte ind. Fremragende opspil, indspil til Curth og tilbagelægning til Helenius. Og at han lige knalder den i jorden så den laver opspring.. Ja, det er sgu fremragende..
/Bang
Ska' vi hak'?
Helt enig. Jeg syntes lige præcist målet viser hvilken stor værdi Curth har for vores hold og hvilken spidskompetencer han har, som vores andre angriber bare ikke er i nærheden af at have (nogle af dem har så andre egenskaber).Funky skrev:Man må altså også rose Curth for hans store overblik og sikre boldbehandling ved udligningen. Jeg vil gå så langt som til at kalde det en Curth classic.
Life is good..... AaB is better!
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg var positivt overrasket over vort holds præstation. FCK trillede bare bolden rundt i de første 55 min uden for alvor at blive farlige, og AaB stod rigtigt fornuftigt defensivt og det var tydeligt, at man satsede på kontra og hurtigt at bringe bolden fremad.
Herefter fik de presset os godt ned og kommer fortjent foran. Heldigvis får vi udlignet, hvilket set over hele kampen vel ikke var helt ufortjent.
Ang FCK tilhængerne, så fatter jeg ikke, at man ikke hurtigt får spottet, hvem der tænder og kaster og så får dem kylet ud og smidt i futtog med strips. FCKs egne stewards stod og gloede i 70 minutter uden at foretage sig noget som helst. Hvad fanden er de så med for?
Herefter fik de presset os godt ned og kommer fortjent foran. Heldigvis får vi udlignet, hvilket set over hele kampen vel ikke var helt ufortjent.
Ang FCK tilhængerne, så fatter jeg ikke, at man ikke hurtigt får spottet, hvem der tænder og kaster og så får dem kylet ud og smidt i futtog med strips. FCKs egne stewards stod og gloede i 70 minutter uden at foretage sig noget som helst. Hvad fanden er de så med for?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu skal vi vel ikke lige pege fingre af andre klubber efter den lokale landsbytosse løb ind på banen. Hvis du kigger på Brøndbys debatfora så mener de også det bør have konsekvenser for sådanne fans. Pudsigt nok var det ikke holdningen, da de selv opførte sig sådan.MrBangDK skrev:Hvor meget narko / helflasker skal man have indtaget for at få den fede idé at løbe på banen for at prøve at slå ud efter en spiller? Ufatteligt, at man ikke lige tænker det længere, sagen om "fodboldtossen" taget in mente.
/Bang
Baneløberen bringer os i så meget miskredit, at vi ikke kan jagte deres opførsel, før vi har fået ryddet op i egne rækker.
- FlæskeFrank
Nu var tossen jo så heldigvis den eneste der skejede voldsomt negativt ud af vores fans (kan dog læse mig til at der også har været folk der har kastet med lightere), hvorimod at antallet af tosser med stjernekastere i den anden ende af stadion var en hel del mere omfattende. Så mon ikke vi også har lidt nemmere ved at få 'ryddet op i egne rækker'.FlæskeFrank skrev:Nu skal vi vel ikke lige pege fingre af andre klubber efter den lokale landsbytosse løb ind på banen. Hvis du kigger på Brøndbys debatfora så mener de også det bør have konsekvenser for sådanne fans. Pudsigt nok var det ikke holdningen, da de selv opførte sig sådan.MrBangDK skrev:Hvor meget narko / helflasker skal man have indtaget for at få den fede idé at løbe på banen for at prøve at slå ud efter en spiller? Ufatteligt, at man ikke lige tænker det længere, sagen om "fodboldtossen" taget in mente.
/Bang
Baneløberen bringer os i så meget miskredit, at vi ikke kan jagte deres opførsel, før vi har fået ryddet op i egne rækker.
Dog er det pisseærgerligt at sådan en idiotisk 15-årig knægt (eller hvor gammel han nu er) skal være med til at ødelægge opfattelsen af vi AaBeres opførsel på stadion. Indtil han entrede banen var jeg fra min plads på Spar Nord egentlig ret stolt over stadions reaktion overfor idioterne på 3F-tribunen.
Jeg så en god og kontrolleret indsats af spillerne i går, hvor der naturligvis var nogen der imponerede mere end andre. Jeg var mest skuffet over vores højreside, hvor jeg aldrig rigtigt synes at Patrick og Due fik det til at fungere. Alt for mange sløsede afleveringer og løse markeringer. Dalsgaard havde ikke mange heldige berøringer i anden halvleg, men jeg ville nok alligevel starte med ham og Helenius på toppen i næste kamp også, da man i første halvleg fik nogle klare prøver på hvordan de to kan true modstanderens forsvar. Curths indhop var dog også værd at bemærke. Mest imponeret var jeg over Würtz og Augu, som igennem det meste af kampen var dominerende midt på banen, så for en gangs skyld var jeg helt enig, da publikum havde kåret Würtz til bedste AaBer. Lasse Nielsen var dog også en stærk kandidat til den titel - han lader til at fortsætte takterne fra efteråret, hvilket kan blive af afgørende betydning for os.
Og så skal målmand Larsen vist have lidt ekstra træning med fødderne den næste tid, så der er også lidt at følge op på for ham og Poul Buus.
Og så skal målmand Larsen vist have lidt ekstra træning med fødderne den næste tid, så der er også lidt at følge op på for ham og Poul Buus.
Først og fremmest var det forbilledligt kæmpet af gutterne. Efter et par mildt sagt triste træningskampe, går de til kampen med alt den professionalisme og vilje, man som AaB fan overhoved kan drømme om. Knivskarp taktik af trænerteamet, og utrolig koncentreret udført af holdet.
Jeg kan blive ved med at blive imponeret over Lasse Nielsen, som jeg ellers var på nakken af da han først kom ind i truppen. Hans overblik og spilforståelse, kombineret med hans hurtighed og tekniske kvaliteter, gør det helt umuligt at forstå nogle af de hjerneblødninger, han fik under Pehrssons regime. Hatten af for Nielsen og for Kent og Kuhn, der har givet ham den tillid og opbakning han havde brug for, for at vise hvilken klasse spiller han er.
Ligeledes er jeg også fuld af beundring for Ahlmann. At han så hurtigt har kunne nå et niveau som en rutineret Superliga back, er svært at forstå og med hans lave fejlprocenter, er hans fremtid som AaB profil vist allerede sikret.
Det var en præmiere der i den grad gav løfter, om et forår med flere gode, end dårlige kampe. Og det har vi i den grad brug for.
Det store spørgsmål nu, bliver så om holdet kan holde samme koncentration, mod mindre prominente hold i mindre hypede kampe. Jeg håber, og sætter min lid til Kent og Kuhn.
Godt at være AaBer i dag
Jeg kan blive ved med at blive imponeret over Lasse Nielsen, som jeg ellers var på nakken af da han først kom ind i truppen. Hans overblik og spilforståelse, kombineret med hans hurtighed og tekniske kvaliteter, gør det helt umuligt at forstå nogle af de hjerneblødninger, han fik under Pehrssons regime. Hatten af for Nielsen og for Kent og Kuhn, der har givet ham den tillid og opbakning han havde brug for, for at vise hvilken klasse spiller han er.
Ligeledes er jeg også fuld af beundring for Ahlmann. At han så hurtigt har kunne nå et niveau som en rutineret Superliga back, er svært at forstå og med hans lave fejlprocenter, er hans fremtid som AaB profil vist allerede sikret.
Det var en præmiere der i den grad gav løfter, om et forår med flere gode, end dårlige kampe. Og det har vi i den grad brug for.
Det store spørgsmål nu, bliver så om holdet kan holde samme koncentration, mod mindre prominente hold i mindre hypede kampe. Jeg håber, og sætter min lid til Kent og Kuhn.
Godt at være AaBer i dag
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Synes faktisk det allround var en god kamp. Specielt taget i betragtning det var den første. Ahlmann er min MoM, har ikke været synderlig imponeret over ham fra start, men han kommer godt nok godt efter det. Havde håbet på mere fra Rolfe, blev tilgengæld positivt overrasket over Helenius Dalsgaard oppe foran.
Og så ved jeg godt jeg bliver kaldt idiot, men jeg kan godt se Lucas har potentiale, men jeg kan bare slet slet ikke se det i den stil det bliver kørt op i. Jeg synes slet ikke han formår at føge med. Det kommer måske, men jeg synes han er meget meget langt fra, endnu.
Ang de pyrofolk - jeg NÆGTER at kalde dem FCK fans. Jeg er ikke selv den store tilhænger af "FC Købetmesterskab" men de idioter der har intet med fans at gøre. Intet. Det er synd og skam over for mange, men mest at alt over for de stakkels reelle FCK fans, der heldigvis er flest af.
Der er nu en modaktion igang for at boykotte boykottet af BIF kampen.... Jeg er bare glad for det ikke er i vores lejr problemer af den magnityde forekommer.
Og den baneløber....Hvem fanden der end kastede en øl i hovedet på ham skulle have fri bar resten af sæsonen.
Og så ved jeg godt jeg bliver kaldt idiot, men jeg kan godt se Lucas har potentiale, men jeg kan bare slet slet ikke se det i den stil det bliver kørt op i. Jeg synes slet ikke han formår at føge med. Det kommer måske, men jeg synes han er meget meget langt fra, endnu.
Ang de pyrofolk - jeg NÆGTER at kalde dem FCK fans. Jeg er ikke selv den store tilhænger af "FC Købetmesterskab" men de idioter der har intet med fans at gøre. Intet. Det er synd og skam over for mange, men mest at alt over for de stakkels reelle FCK fans, der heldigvis er flest af.
Der er nu en modaktion igang for at boykotte boykottet af BIF kampen.... Jeg er bare glad for det ikke er i vores lejr problemer af den magnityde forekommer.
Og den baneløber....Hvem fanden der end kastede en øl i hovedet på ham skulle have fri bar resten af sæsonen.
o.O
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 720316.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Baneløberen fra igår er en 16-årig rolling, som slipper med en bøde - og en tur i hooliganregisteret. Jeg mente nok også, han så noget klejn ud. Claudemir kunne vel bare have udøvet noget brasiliansk jiujitsu submission på ham, hvis han ikke forinden var blevet hapset af Augu.
En konsekvens af politiets afgørelse er vel også, at man vanskeligt kan hænge AaB op på, at en af "vores" "fans" har forsøgt at overfalde nogen.
Edit:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48659728:banel" onclick="window.open(this.href);return false;øber-blev-hentet-af-mor-og-far.html?forside
Og det bette pus kom godt hjem - han blev hentet af moar og faaar efter 3 timers detox i detentionen.
Baneløberen fra igår er en 16-årig rolling, som slipper med en bøde - og en tur i hooliganregisteret. Jeg mente nok også, han så noget klejn ud. Claudemir kunne vel bare have udøvet noget brasiliansk jiujitsu submission på ham, hvis han ikke forinden var blevet hapset af Augu.
En konsekvens af politiets afgørelse er vel også, at man vanskeligt kan hænge AaB op på, at en af "vores" "fans" har forsøgt at overfalde nogen.
Edit:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48659728:banel" onclick="window.open(this.href);return false;øber-blev-hentet-af-mor-og-far.html?forside
Og det bette pus kom godt hjem - han blev hentet af moar og faaar efter 3 timers detox i detentionen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nu blev der så også smadret toiletter i vores ende af kampen i går. Så at vi selv ødelægger ting på stadion fatter jeg ikke en meter af!Sauer skrev:Nu var tossen jo så heldigvis den eneste der skejede voldsomt negativt ud af vores fans (kan dog læse mig til at der også har været folk der har kastet med lightere), hvorimod at antallet af tosser med stjernekastere i den anden ende af stadion var en hel del mere omfattende. Så mon ikke vi også har lidt nemmere ved at få 'ryddet op i egne rækker'.
Dog er det pisseærgerligt at sådan en idiotisk 15-årig knægt (eller hvor gammel han nu er) skal være med til at ødelægge opfattelsen af vi AaBeres opførsel på stadion. Indtil han entrede banen var jeg fra min plads på Spar Nord egentlig ret stolt over stadions reaktion overfor idioterne på 3F-tribunen.
Derudover kan man vel heller ikke betegne det kanonslag, der blev kastet ned mellem tilskuerne i går, som den lyseste ide. Heldigvis kom der vel 'kun' en til skade ved det stunt!
Så helt ryddet op er der nok ikke endnu!
Lures
"Vi vinder guld i år...."
Jeg er gået glip af nogle ting, lader det til. Har ikke hørt at der skulle være smadret toiletter i vores ende, men såfremt det er tilfældet, så giver det jo ikke megen mening. Og kanonslaget må have været inden jeg ankom til stadion.Cx skrev:Nu blev der så også smadret toiletter i vores ende af kampen i går. Så at vi selv ødelægger ting på stadion fatter jeg ikke en meter af!Sauer skrev:Nu var tossen jo så heldigvis den eneste der skejede voldsomt negativt ud af vores fans (kan dog læse mig til at der også har været folk der har kastet med lightere), hvorimod at antallet af tosser med stjernekastere i den anden ende af stadion var en hel del mere omfattende. Så mon ikke vi også har lidt nemmere ved at få 'ryddet op i egne rækker'.
Derudover kan man vel heller ikke betegne det kanonslag, der blev kastet ned mellem tilskuerne i går, som den lyseste ide. Heldigvis kom der vel 'kun' en til skade ved det stunt!
Lures
Pointen var nu også mere, at jeg oplevede de negative indslag fra AaB-fans som enkeltstående glimt af idioti, hvor københavnernes pyroshow var af en anden og måske en anelse mere organiseret karakter, selvom det da helt sikkert ikke var alle FCK-fans der har set den gode idé i at brænde ting af. Men jeg er åbenbart gået glip af noget på Spar Nord.
Jeg glæder mig egentlig bare over at politiet tilsyneladende fik taget hånd om de 20-25 AaB-fans, der åbenbart havde til hensigt at få startet et hellidagsslagsmål. Det samme gælder naturligvis de 15-20 FCK-fans der også blev anholdt.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Når 16årige knægte på stoffer går til fodbold kommer der nok til at ske pænt mange meningsløse ting...Sauer skrev:Jeg er gået glip af nogle ting, lader det til. Har ikke hørt at der skulle være smadret toiletter i vores ende, men såfremt det er tilfældet, så giver det jo ikke megen mening. Og kanonslaget må have været inden jeg ankom til stadion.Cx skrev:Nu blev der så også smadret toiletter i vores ende af kampen i går. Så at vi selv ødelægger ting på stadion fatter jeg ikke en meter af!Sauer skrev:Nu var tossen jo så heldigvis den eneste der skejede voldsomt negativt ud af vores fans (kan dog læse mig til at der også har været folk der har kastet med lightere), hvorimod at antallet af tosser med stjernekastere i den anden ende af stadion var en hel del mere omfattende. Så mon ikke vi også har lidt nemmere ved at få 'ryddet op i egne rækker'.
Lures
Pointen var nu også mere, at jeg oplevede de negative indslag fra AaB-fans som enkeltstående glimt af idioti, hvor københavnernes pyroshow var af en anden og måske en anelse mere organiseret karakter, selvom det da helt sikkert ikke var alle FCK-fans der har set den gode idé i at brænde ting af. Men jeg er åbenbart gået glip af noget på Spar Nord.
Jeg glæder mig egentlig bare over at politiet tilsyneladende fik taget hånd om de 20-25 AaB-fans, der åbenbart havde til hensigt at få startet et hellidagsslagsmål. Det samme gælder naturligvis de 15-20 FCK-fans der også blev anholdt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Drug swipe på udvalgte tilskuere ved ingangen som en løsningsmodel, måske?Brodernumsi skrev: Når 16årige knægte på stoffer går til fodbold kommer der nok til at ske pænt mange meningsløse ting...
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
AaB - FCK 4. marts 2012
Lækkert resultat igår! Nu var jeg desværre julefrokost ramt igår, så er der nogen der har kampen til download så jeg kan se den?
- jernskjorten
- Allstar

Flot kontrollørarbejde i øvrigt - og her mener jeg ikke Augo.

- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Og så blev der indledt disciplinærsag mod BÅDE FCK og AaB. Mon ikke det ender med en bøde på 200.000 kroner til AaB og en på 500 kroner til København?
Hader København!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Mon ikke vi slipper med en advarsel? Det er vel den første episode i denne sæson?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Gentleman Finn
- Allstar

Tvivler på vi får ansvaret for noget der er komplet umuligt at kontrollere. Når der vælter 2-300 minimum ind af købehavns specialklasse børn så kan vores ordensmagt ikke engang kontrollere dem. Det var derfor de kom ind på stadion jf. politichefen herude.
Vores egen lille 16 årige retardo ved jeg ikke lige hvad vi skulle have gjort, for at forhindre. Der er 2 vagter efter ham, det er dbu vel godt tilfreds med, da ingen selvfølgelig ikke kan have kontrollører til at mandsopdække hele stadion.
Vores egen lille 16 årige retardo ved jeg ikke lige hvad vi skulle have gjort, for at forhindre. Der er 2 vagter efter ham, det er dbu vel godt tilfreds med, da ingen selvfølgelig ikke kan have kontrollører til at mandsopdække hele stadion.
Det er godt nok ærgeligt, at fans fra begge klubber skal ødelægge en kamp, samt lave hærværk og koste bunkevis af skatte kroner.
Det kan da ikke passe at skatte ydere, skal betale et hav af overbetalings timer til politiet, fordi en flok tosser bruger fodbold som undskyldning for at skabe sig.
Nogle fans er enda så dumme, at de ikke fatter de straffer sin egen klub, som sikkert får bøder samt sanktioner.
Håber man begynder at slå mere hårdt ned på de idioter. Mere overvågning af fan afsnittet, samt livsvarig karantæne til dem der bliver taget med kanonslag/nødblus mm.
Og så ellers kør på med hårde sagsanlæg, til dem der smadrer noget.
Det kan da ikke passe at skatte ydere, skal betale et hav af overbetalings timer til politiet, fordi en flok tosser bruger fodbold som undskyldning for at skabe sig.
Nogle fans er enda så dumme, at de ikke fatter de straffer sin egen klub, som sikkert får bøder samt sanktioner.
Håber man begynder at slå mere hårdt ned på de idioter. Mere overvågning af fan afsnittet, samt livsvarig karantæne til dem der bliver taget med kanonslag/nødblus mm.
Og så ellers kør på med hårde sagsanlæg, til dem der smadrer noget.
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt
Man kunne evt. bede AaB rekrutere til vagtkorpset lidt bredere end hos det lokale plejehjem.Gentleman Finn skrev:Tvivler på vi får ansvaret for noget der er komplet umuligt at kontrollere. Når der vælter 2-300 minimum ind af købehavns specialklasse børn så kan vores ordensmagt ikke engang kontrollere dem. Det var derfor de kom ind på stadion jf. politichefen herude.