HB Køge-AaB tråden
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Re: HB Køge-AaB tråden
Jeg er med på at Køge presser højt.. Men det freaking KØGE!
Med så stærke pasningsspillere vi har på den midtbane, så burde det satme ikke se ud som det gør.
Jeg tror dog på at Wichmann er et glimrende valg idag, men jeg bytter gerne Duen for Rolfe i løbet af kampen.
Med så stærke pasningsspillere vi har på den midtbane, så burde det satme ikke se ud som det gør.
Jeg tror dog på at Wichmann er et glimrende valg idag, men jeg bytter gerne Duen for Rolfe i løbet af kampen.
A slightly more sophisticated hooligan...
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hold op hvor er vi dårlige ligenu. Dalsgaard og Wichmann er væk, Helenius spiller som om han er den eneste på banen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Helenius skal lige lægge egoet på hylden til 2. halvleg, så er der chance for at skabe lidt fremad banen.
-
andreasaab89
- Allstar

Dalsgaard skal bare UD. Han har intet leveret. Kayke ind.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
- Brodernumsi
- Allstar

HELENIUS FOR FANDEN! nej nej nej.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
-
A_Strandfelt
- Allstar

Sv: HB Køge-AaB tråden
SKYD, Nicklas!
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Enigandreasaab89 skrev:Dalsgaard skal bare UD. Han har intet leveret. Kayke ind.
Sparke Nicklas ! Han dribler lige lovlig meget i den her kamp.
Vores klart største chance.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg syntes godt nok at Helenius har leveret mindre end Dalsgaard. Dalsgaard har haft to rigtig gode aktioner hvor han sætter Helenius op, mens Helenius ikke har kunnet afslutte ligesom han heller ikke har kunnet ramme medspillerne.
Desuden ser KEP og LN da lidt rystede ud i forsvaret.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Sv: Re: HB Køge-AaB tråden
Man tænker tilbage på hans mål sidst vi mødtes...Hanga skrev:Sparke Nicklas ! Han dribler lige lovlig meget i den her kamp.
Men jeg er enig. Aflever eller skyd!
Om jeg begriber hvorfor Helenius, som ellers har et glimrende spark, vælger at drible sig igennem på en fri og meget oplagt chance.
Ellers fin åbning på kampen, men vi bliver simpelhen nød til at være mere rolige på bolden. Vores angribere må også snart vise, at de fortjener deres startplads.
Ellers fin åbning på kampen, men vi bliver simpelhen nød til at være mere rolige på bolden. Vores angribere må også snart vise, at de fortjener deres startplads.
Det var Dalsgaard som lige lagde op til vores suverænt største chance og afbrænder ved Helenius, som på hver bold tilsyneladende skal gøre svært for sig selv.thequest skrev:Enigandreasaab89 skrev:Dalsgaard skal bare UD. Han har intet leveret. Kayke ind.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
For helvede de lorte kommentatorer jinxer lortet.
"Ingen af Køge-spillerne på banen har scoret mod AaB" - Wupti 1 - 0!!
"Ingen af Køge-spillerne på banen har scoret mod AaB" - Wupti 1 - 0!!
A slightly more sophisticated hooligan...
- Brodernumsi
- Allstar

Det måtte jo kpmme, skandaløst dårligt kamp af AaB. Det positive er at det kan umulligt være ligeså dårligt i anden halvleg.
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
for helvede -
Problemet er at wichmann slet ikke er deltagende defensivt eller tilbyder sig offentsivt og så er vi kun 3 mand på midten. Få ham ud.Ottesen93 skrev:Jeg syntes godt nok at Helenius har leveret mindre end Dalsgaard. Dalsgaard har haft to rigtig gode aktioner hvor han sætter Helenius op, mens Helenius ikke har kunnet afslutte ligesom han heller ikke har kunnet ramme medspillerne.
1-0 ikke overraskende med den lade indstilling.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- 0542
- Landshold

- Favoritspiller: RADE!!!
- Geografisk sted: Houston, Tx
Nej, nej, nej! Nu har man endelig en reel chance for at faa nedrykningsspoegelset af vejen og kunne begynde at kigge op ad...og saa dette.Brodernumsi skrev:Det måtte jo kpmme, skandaløst dårligt kamp af AaB. Det positive er at det kan umulligt være ligeså dårligt i anden halvleg.
Frem i skoene - og en KAEMPE roevfuld i halvlegen, tak!
Mvh
0542
0542