Startopstillingen kan sagtens se meget anderledes ud end mod Silkeborg. Due, Lasse, Patrick Kristensen og Rolfe er formentlig alle klar til kamp. Måske også Bøgelund.
Så kan der pludselig være mange andre konstellationer. F.eks. er Dalsgaard vel kun 3. valg på højreback.
En sejr over AGF kan pludselig genoplive europatankerne, mens nederlag kan bringe os nærmere den kedelige bundstrid. Men det kan vi læse i tabellen, hvad vi ikke kan læse er startopstillingen.
Her synes jeg måske Augu kan blive sorteper - Lasse er at foretrække i forsvaret, mens Würtz og Thomsen viste så gode takter at genvalg kunne være fristende. På højre back er Bøgelund førstevalg og dernæst vel Patrick inden Dalsgaard kommer i spil, måske Dalsgaard er nr. 2. På kanterne har Kusk i to kampe vist god energi og får formentlig genvalg. Lucas var god på venstrekanten, men jeg synes, at han bør ryge på bænken og så få den sidste halve time. Her så jeg gerne Rolfe inde, selvom sidste optræden ikke var køn. Due kunne også være en løsning, men hælder mest til Rolfe. Start med en af de to og giv ½ time til Lucas(så skal han heller bære hele ansvaret for AaBs resultater på sine skuldre).
Angrebet vil jeg give genvalg til.
Så jeg håber, at følgende 11 sættes på banen fra start:
Der er ikke nødvendigvis konsekvens i opstillingen og hvem der skal blive, men bliver det en startopstilling med Augu og Würtz centralt vil jeg nok ærgrer mig lidt, da den nogle gange har været lidt idefattig og derfor kunne det være fristende at prøve noget andet. Men de to(A+W) er stærke som bølgebrydere, ikke helt så gode som chanceskabere.