sæson-kort

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
awnaw
2. div
2. div

Re: sæson-kort

Indlæg af awnaw » 20. jun 2012, 00:39

Ved ikke hvor jeg ellers skulle smide dette, da det ikke rigtig fortjener sin egen tråd, men det ser ihvertfald ud til at AaB lancerer et nyt billetsystem d. 26. juni.

Det må betyde en væsentlig optimering af systemet, som hidtil har været temmelig ustabilt og man må da håbe at det for eftertiden bliver lettere at købe sine billetter online.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 20. jun 2012, 07:52

abbifar skrev:
Meelsen skrev:Som du nævner Klaus, så koster det ikke mere end 112 kr om måneden for et sæsonkort og derfor tænker jeg at det kunne være en fin mulighed at indføre en afdragsordning på sæsonkortet. Så kunne det trækkes over PBS hver måned og man skulle derfor ikke ud og hoste 1200 kroner op fra et budget i maj/juni, hvor dét måske er det eneste man har til måneden efter de faste udgifter er betalt. På den måde bliver det jo også nemmere at forny og jeg tror unge mennesker har nemmere ved at forholde sig til 100 kr om måneden, frem for 1200 kroner ved kasse ét. Det siger mi erfaring mig, i hvert fald.
Normalt er jeg ikke tilhænger af "jeg synes det samme som ... ", men det her er fandme et godt indspark i debatten. Simpelt og rigtigt.

Den eneste udfordring for AaB er at de ikke kan nyde renteindtægterne af beløbet fra dag 1, men det kan man så opfatte som lidt studierabat.
Ikke for at lyde gammelklog, men du jan jo selv afsætte de 120 kr hver måned og så betale via din budgetkonto...?

Der er en anden udfordring... AaB får ikke al den cool cash på EN gang til brug i det første transfer vindue inden sæsonen...
Jeg synes du skal sende forslaget ind til AaB. Det kan sættes i gang umiddelbart.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af AaBlover4ever » 27. jun 2012, 10:41

awnaw skrev:Ved ikke hvor jeg ellers skulle smide dette, da det ikke rigtig fortjener sin egen tråd, men det ser ihvertfald ud til at AaB lancerer et nyt billetsystem d. 26. juni.

Det må betyde en væsentlig optimering af systemet, som hidtil har været temmelig ustabilt og man må da håbe at det for eftertiden bliver lettere at købe sine billetter online.
Og som det så typisk er med AaB, har de udskudt lanceringen til i dag, den 27. ;)

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 27. jun 2012, 22:41

Jeg er tilhænger for at hvor attraktivt et fodboldhold AaB har, skal prisen på sæsonkort stige/falde.

Som eksempel kan nævnes et sæsonkort til alle Liverpools hjemmekampe som minimum koster 725 pund til næste sæson.

Hvis f.eks. det utænkelige skulle ske og AaB bliver danske mestre 12/13, ville jeg godt give mere for sæsonkortet 13/14 i forhold til 12/13.
Jeg er ikke tilhænger af en afdragsordning, det ville AaB aldrig kunne styre og folk ved jo godt hvornår på året man skal forny det.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 14. jul 2012, 15:51

Er der andre end mig der ikke har modtaget deres sæsonkort endnu?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 14. jul 2012, 21:52

Kasper skrev:Er der andre end mig der ikke har modtaget deres sæsonkort endnu?
Såfremt du bare har fornyet dit sæsonkort, skal du bare bruge det gamle kort. Det fremgår klart og tydeligt af den bekræftelse du fik på købet.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac

Indlæg af Alando » 14. jul 2012, 22:00

jeg venter også stadig... har købt det sæsonkort plus og der skriver de at man får et nyt kort tilsendt.. Det er 14 dage siden jeg bestilte det... hmm. De tager vel ikke pengene og stikker af :cool:

wohlers
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: 9520

Indlæg af wohlers » 16. jul 2012, 14:25

Jeg afventer også at modtage mit sæsonkort plus.

Jeg fik følgende svar fra medarbejder ved AaB den 12.07.2012:

"Vi er i fuld gang med at pakke og sende kortene så det skulle gerne dukke op en af dagene."

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 17. jul 2012, 12:16

wohlers skrev:Jeg afventer også at modtage mit sæsonkort plus.

Jeg fik følgende svar fra medarbejder ved AaB den 12.07.2012:

"Vi er i fuld gang med at pakke og sende kortene så det skulle gerne dukke op en af dagene."
Jeg fik besked i slutningen af sidste uge, at vi modtager det enten tirsdag eller onsdag i denne uge. Jeg har dog anvendt en anden leveringsadresse end min egen, så I andre må meget gerne give besked når I har modtaget jeres - på forhånd tak :)

Besvar