Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august
Det er så godt set... Fuck, vi spiller godt!
Ska' vi hak'?
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
FUCCCK hvor spiller Vi godt...
Jeg vil smide denne tråd til mine Internet Favoritter.. så jeg kan finde denne side frem når jeg er i dårligt humør efter et nederlag i fremtiden
Jeg vil smide denne tråd til mine Internet Favoritter.. så jeg kan finde denne side frem når jeg er i dårligt humør efter et nederlag i fremtiden
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
to gode kampe i træk.. hvornår skete det sidst??
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Kæft hvor er det lækkert at se AaB fuldstændig udspille min hadeklub nr. 1. Det er stort.
Men nu skal vi jo snart hører på de har spillet landskampe, haft en lang rejse hjem osv. Men kampen i dag har det ganske simpelt været klasseforskel......
Men nu skal vi jo snart hører på de har spillet landskampe, haft en lang rejse hjem osv. Men kampen i dag har det ganske simpelt været klasseforskel......
Mit nordjyske sind forbyder mig, at blive for optimistisk, MEN forsætter de med at spille sådan i løbet af sæsonen, så har får vi medalje i år (og ja, jeg ved godt at det er tidligt på sæsonen og transfer, skader/karantæner kan komme osv og vi skal ikke lave en AGF - men alligevel
).
Life is good..... AaB is better!
- AaBlover4ever
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Nu skal vi lige have bolden ned på jordet igen, og spille det flotte pasningsspil!
AaB vi står sammen om dig (Klik for video)
Vi rykker ALDRIG ned
Vi rykker ALDRIG ned
Jeg ser KUN til enden af denne kamp.Jacob skrev:Mit nordjyske sind forbyder mig, at blive for optimistisk, MEN forsætter de med at spille sådan i løbet af sæsonen, så har får vi medalje i år (og ja, jeg ved godt at det er tidligt på sæsonen og transfer, skader/karantæner kan komme osv og vi skal ikke lave en AGF - men alligevel).
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Gentleman Finn
- Allstar

Fantastisk kamp, så mange med et rødt hjerte der render rundt inde på banen, simpelthen et fremragende arbejde vi har haft gang i i talentafdelingen, at vi kan have så mange superligaspillere fra egen avl, og af den gode slags også.
Og hvilket skud Helenius! fra 35 meter? rammer stolpen
Og hvilket skud Helenius! fra 35 meter? rammer stolpen
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Juelsgaard ligner sgu en der er tæt på at begynde at græde 
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Hvordan he..... kan Svendsen give Helenius gult - og IKKE give Juelsgaard på den tackling på Dalsgaard???
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Jeg skylder vist et par debattører en undskyldning og den giver jeg gernelimey skrev:Jeg skal da love for, at optimismen på debatsiden er kommet i fuldt flor efter sejren i Horsens. Bønderne har fået en spillemæssig god start og har en fornuftig trup. Umiddelbart vil jeg vurdere kampen til en uafgjort eller en meget snæver sejr til et af holdene. Nedtur ikke at kunne komme på stadion.
Dagens top 3:
Dalsgaard
Lucas
Wichmann
Dalsgaard
Lucas
Wichmann
„The less you care, the happier you will be.“
Du (vi) skal ikke undskylde noget, det er jo vores antijinx der redede dagenlimey skrev:Jeg skylder vist et par debattører en undskyldning og den giver jeg gernelimey skrev:Jeg skal da love for, at optimismen på debatsiden er kommet i fuldt flor efter sejren i Horsens. Bønderne har fået en spillemæssig god start og har en fornuftig trup. Umiddelbart vil jeg vurdere kampen til en uafgjort eller en meget snæver sejr til et af holdene. Nedtur ikke at kunne komme på stadion.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Gentleman Finn
- Allstar

Hva' er det her, Real Madrid imod Levante 
Sweet read:
http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=96415" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=96415" onclick="window.open(this.href);return false;
Ha ha ha ... bonderøve!!!Uhyre lavt bundniveau vi har og kampen viser tydeligt at vores bredde er alt for spinkel.
AaB spiller os godt i dag, det skal de have, men vi gør det så også alt for let for dem.
Eneste positive er vel at Young boys kun kan se os som en walkover
Men med det niveau bliver vi det måske også..
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
disco Glenn's jakke er bare sej!
Ska' vi hak'?
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Super kamp af drengene, jeg kan ikke huske hvornår sidst vi har spillet FCM så langt ud af banen som vi gør idag, hele holdet sprudler :=)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Så stolt af vores knejter !!! Suveræn indsats !!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jep - og vi klarede os uden Due...limey skrev:Jeg skylder vist et par debattører en undskyldning og den giver jeg gernelimey skrev:Jeg skal da love for, at optimismen på debatsiden er kommet i fuldt flor efter sejren i Horsens. Bønderne har fået en spillemæssig god start og har en fornuftig trup. Umiddelbart vil jeg vurdere kampen til en uafgjort eller en meget snæver sejr til et af holdene. Nedtur ikke at kunne komme på stadion.
...og så kan vi endda tillade os at være utilfredse med at vi ikke vandt større.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Napper lige den her fra en Facebook-ven:
Ja ja ja - dejlig fodboldkamp. LOKALE helte, og ikke dyrt indkøbte udlændinge - DET er klubfodbold !
(Og FCK: 1885 er IKKE et CVR nummer, men det år AaB blev stiftet)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert