Og hvad er den uforlignelige forklaring så?YesAaBcan skrev:Og så har vi den fejlende silkesnor angrebstræner til at forklare hvorfor det blev tjøvnhavnern og ikke Nichlas der fik pladsen.
Helenius på landsholdet
Re: Helenius på landsholdet
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Tror bestemt ikke du skal undervurdere værdien af at forsvare en top3 til og med runde 11.Poker-One-Kenobi skrev:Tror ikke helt du og dine åndsfæller har forstået hvad et par landskampe kunne gøre for prisen på Helenius. Der er en hel del flere millioner at hente i et mål for a-landsholdet end i sejr over randers.jensemand57 skrev:Se nu lidt positivt på det. Hvis Helenius ikke spiller i aften er han:
1 skadesfri
2 frisk til AaBs kamp på søndag. En kamp, der er vigtigere end kampen i aften
3 den kan stå på matador på DR1
Derudover er der jo også en reel risiko for Helenius spillede en skidt kamp eller, gud forbyde det, render ind i en grim skade...
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
Jow, Morten Total for Gammel Olsen, det er fanme flot, kan man ikke stille sig det spørgsmål om AaB ikke skulle holde sine spillere hjemme fra A Landsholdet, de vil jo ikke bruge dem alligevel.?YesAaBcan skrev:Og så har vi den fejlende silkesnor angrebstræner til at forklare hvorfor det blev tjøvnhavnern og ikke Nichlas der fik pladsen.
Jeg er fanme pisse sur og håber faktisk at de taber i aften.....
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Kom så Tjekkiet !!
Få smadret et par FCKer tak !
Få smadret et par FCKer tak !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Thomas Kristensen på landsholdet er en joke.
Hvorfor spiller vi i hvidt på hjemmebane?
Hørte ikke lige efter, hvis nok noget med de sprogmæssigt fordel.Funky skrev:Og hvad er den uforlignelige forklaring så?YesAaBcan skrev:Og så har vi den fejlende silkesnor angrebstræner til at forklare hvorfor det blev tjøvnhavnern og ikke Nichlas der fik pladsen.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
man lærer lidt om sig selv i sådan en situation her.. jeg troede jeg var dansker fremfor alt.. men alligevel sidder jeg og håber Jørgensen ikke spiller godt
så jeg er åbenbart AaB'er
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Nu fristes jeg jo til at tænde for lortet* - for det MÅ simpelthen være løgn i din virtuelle mund, at de har sat T. Kristensen på banen!!!Eksil skrev:Thomas Kristensen på landsholdet er en joke.
* men fandme om jeg gør.
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
Tror vi faktik er mange i afterAllanPedersen skrev:man lærer lidt om sig selv i sådan en situation her.. jeg troede jeg var dansker fremfor alt.. men alligevel sidder jeg og håber Jørgensen ikke spiller godt
Den er god nok. Går ud fra at Augo og hans fejlafleveringer bliver indkaldt til næste kamp.Funky skrev:Nu fristes jeg jo til at tænde for lortet* - for det MÅ simpelthen være løgn i din virtuelle mund, at de har sat T. Kristensen på banen!!!Eksil skrev:Thomas Kristensen på landsholdet er en joke.
* men fandme om jeg gør.
-
seamann
Underligt - første gang jeg holder med DKs modstandere.
9 FCK/BIF - mange af dem ude af form og uden spilletid. Det stinker.
Tjaaaaa, jeg har i snart mange år glædet mig til, at vi kunne få en ny landtræner. På utrolig vis er det faktisk lykkedes fjolset at fjerne glæden ved landsholdet med hans hjernedøde udtagelser. Alene det at Rommedahl er på holdet siger ALT.....
Shhh. Morten Olsen er 'genial', og det er derfor helt igennem godt set at starte uden den angriber, som efter tossens eget udsagn pt. er bedre end den normale første-angriber, Bendtner.seamann skrev:Underligt - første gang jeg holder med DKs modstandere.
-
jensemand57
- Allstar

Det er sgu ikke et Landshold mere, men et københavnsk byhold.seamann skrev:Underligt - første gang jeg holder med DKs modstandere.
NU vil vi sku ha Helenius ind!
Eller okore, bjelland og mtiliga. Noget må ske.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
Patetisk!
Rart at få bekræftet hvorfor jeg forlod Nordjylland.
Ikke engang Riddersholm kunne tude mere ynkeligt ...
Rart at få bekræftet hvorfor jeg forlod Nordjylland.
Ikke engang Riddersholm kunne tude mere ynkeligt ...
Hallo er det her NATIONEN?
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Sig mig hvad er det Toft han har taget idag?
Utroligt han kan rose et dansk hold som sjældent har presset tjekkiet, vi har haft et par løse tilfældige chancer ellers ikke en skid. Spillerne laver et hav af fejlaflevering og Hr. Olsen´s "Angriber" har sjældent være så anonymt som i denne første halvleg, godt valg Hr. Olsen !
Utroligt han kan rose et dansk hold som sjældent har presset tjekkiet, vi har haft et par løse tilfældige chancer ellers ikke en skid. Spillerne laver et hav af fejlaflevering og Hr. Olsen´s "Angriber" har sjældent være så anonymt som i denne første halvleg, godt valg Hr. Olsen !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nikolaj Jørgensen spiller ikke elendigt, men han løber som en wing ikke en angriber, og finder slet ikke de rigtige rum. Sæt ham på fløjen og skift Helenius ind i stedet for Rommedahl, der ikke har vist en skid. Og tag evt. Thomas Kristensen ud, underforstået at man er i stand til at finde ham. Han er trods alt usynlig.YesAaBcan skrev:NU vil vi sku ha Helenius ind!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus