AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00
Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00
Lækkert at få Kayke på tavlen!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
YEAH BABY!!!!
4-0 FARVELLER RANDERS ! :=)
4-0 FARVELLER RANDERS ! :=)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Jeg er ikke tilfreds. Jeg er slet ikke tilfreds.
...med at jeg ikke var på stadion idag. Tillykke til jer, der var der.
...med at jeg ikke var på stadion idag. Tillykke til jer, der var der.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
vel egentlig ikke en kamp hvor vi spiller specielt godt, i forhold til de sidste 4-5 kampe. .vi falder i tempo efter 30 minutter.. og kommer aldrig helt oven på igen i 2. halvleg
tilgengæld holder vi bare et højt bund nivaue... og det er nok til at slå Randers
tilgengæld holder vi bare et højt bund nivaue... og det er nok til at slå Randers
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Hesten Jonas Borring kom på græs igen... haha
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Ja, fyr Lynge.AllanPedersen skrev:vel egentlig ikke en kamp hvor vi spiller specielt godt, i forhold til de sidste 4-5 kampe. .vi falder i tempo efter 30 minutter.. og kommer aldrig helt oven på igen i 2. halvleg
-
AllanPedersen
- Allstar

vil du virkelig over i det der herinde? fordi jeg gør det gerne..Poker-One-Kenobi skrev:Ja, fyr Lynge.AllanPedersen skrev:vel egentlig ikke en kamp hvor vi spiller specielt godt, i forhold til de sidste 4-5 kampe. .vi falder i tempo efter 30 minutter.. og kommer aldrig helt oven på igen i 2. halvleg
Lidt komisk i alle har så travlt med at jeg 'spammer' om Lynge, men det er det eneste i selv kan skrive.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Endelig ikke. Der er ingen der er i tvivl.AllanPedersen skrev:vil du virkelig over i det der herinde? fordi jeg gør det gerne..Poker-One-Kenobi skrev:Ja, fyr Lynge.AllanPedersen skrev:vel egentlig ikke en kamp hvor vi spiller specielt godt, i forhold til de sidste 4-5 kampe. .vi falder i tempo efter 30 minutter.. og kommer aldrig helt oven på igen i 2. halvleg
Lidt komisk i alle har så travlt med at jeg 'spammer' om Lynge, men det er det eneste i selv kan skrive.
Hader København!
-
AllanPedersen
- Allstar

godt.. kan vi så gå tilbage til kampen?alithebeast skrev:Endelig ikke. Der er ingen der er i tvivl.AllanPedersen skrev:vil du virkelig over i det der herinde? fordi jeg gør det gerne..Poker-One-Kenobi skrev:Ja, fyr Lynge.AllanPedersen skrev:vel egentlig ikke en kamp hvor vi spiller specielt godt, i forhold til de sidste 4-5 kampe. .vi falder i tempo efter 30 minutter.. og kommer aldrig helt oven på igen i 2. halvleg
jeg synes stadig ikke vi spiller en specielt god kamp.. udover de første 20 minutter.. men som sagt gør vi en solid indsats og det er nok til en flot sejr..
Fin opbakning til holdet i dag også, rigtig dejligt.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Vi spiller ikke en specielt god kamp men får en flot sejr... Kan du ikke selv se hvor stupidt det er?AllanPedersen skrev:godt.. kan vi så gå tilbage til kampen?alithebeast skrev:Endelig ikke. Der er ingen der er i tvivl.AllanPedersen skrev:vil du virkelig over i det der herinde? fordi jeg gør det gerne..Poker-One-Kenobi skrev:Ja, fyr Lynge.AllanPedersen skrev:vel egentlig ikke en kamp hvor vi spiller specielt godt, i forhold til de sidste 4-5 kampe. .vi falder i tempo efter 30 minutter.. og kommer aldrig helt oven på igen i 2. halvleg
jeg synes stadig ikke vi spiller en specielt god kamp.. udover de første 20 minutter.. men som sagt gør vi en solid indsats og det er nok til en flot sejr..
5 kampe 15 point og en målscore på 19-1. Har det som Jeppe i baronens seng.
Dejlig sejr. Jeg er helt vildt glad og optimistisk for fremtiden. Selvfølgelig ligger feriepengesagen og lurer i tankerne, på sådan en dejlig aften. Det er dog til at overse når det kører som det gør. Der er mange folk på stadion, drengene underholder og leverer endnu en stor sejr. Det er imponerende stærkt. Det vildeste er at der sådan set ikke er nogle stræke modstandere de næste kampe. De næste tre kampe hedder Esbjert, Silkeborg og Brøndby. Som vi spiller for tiden burde vi nok kunne få 7-9 points der. Det ser ud til at blive en af de bedste sæsonstarter som jeg kan huske.
-
AllanPedersen
- Allstar

du vil virkelig gerne have en eller anden fight kørende hva
du er sku meget sød.
Nej synes absolut ikke det er stupidt at sige man ikke spiller en specielt god kamp men vinder med flotte cifre.. 4-0
de første 30min af anden halvleg og også slutningen af første.. spiller Randers os alt for meget ned i eget felt, og vi har ikke bolden specielt meget
men Randers er uskarpe og vi forstår at bruge vores chancer.. så vi finder stadig flot.. for det er 4-0 jo..
men nej jeg synes absolut ikke hvis man ser tilbage på de sidste 4-5 kampe at vi spiller en specielt god kamp
Nej synes absolut ikke det er stupidt at sige man ikke spiller en specielt god kamp men vinder med flotte cifre.. 4-0
de første 30min af anden halvleg og også slutningen af første.. spiller Randers os alt for meget ned i eget felt, og vi har ikke bolden specielt meget
men Randers er uskarpe og vi forstår at bruge vores chancer.. så vi finder stadig flot.. for det er 4-0 jo..
men nej jeg synes absolut ikke hvis man ser tilbage på de sidste 4-5 kampe at vi spiller en specielt god kamp
Det vi kan glæde os over, er at balancen på holdet er helt fantastisk!
Kunne man nu få et nederlag til BIF at lukke aftenen på, så er vi ret tæt på fodbold-nirvana.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg kan ikke lade være med at le når jeg ser den video. Garanterede LOLz siden 2005.Elscorpio skrev:Kusken svinger pisken over hestene![]()
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
AllanPedersen
- Allstar

ekstrabladet skriver en 'svagt spillende Helenius'
det kan jeg bare slet ikke se.. må være fordi han ikke scorede de skriver det.. synes han spillede enormt rutineret i dag.. var helt afklaret med alle situationer han var med i
og gav også et sikkert mål væk til sidst til Kayke..
han scorede ikke men lavede 2 assists og var så vidt jeg husker også indblandet i det 3.
det kan jeg bare slet ikke se.. må være fordi han ikke scorede de skriver det.. synes han spillede enormt rutineret i dag.. var helt afklaret med alle situationer han var med i
han scorede ikke men lavede 2 assists og var så vidt jeg husker også indblandet i det 3.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Han skal jo af landsholdet ....AllanPedersen skrev:ekstrabladet skriver en 'svagt spillende Helenius'
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Hestene virkede ihvertfald uden hestekræfter og vrinsk i aften. Den video er simpelthen en klassiker.Provst i Brovst skrev:Jeg kan ikke lade være med at le når jeg ser den video. Garanterede LOLz siden 2005.Elscorpio skrev:Kusken svinger pisken over hestene![]()