Silkeborg - AaB 30/09-2012 kl. 14:00
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Re: Silkeborg - AaB 30/09-2012 kl. 14:00
For helvede da.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
3min skulle Silkeborg spille imod AaB før deres negative stime blev brudt.. Suk, alle hold vender imod AaB.
Kom nu drenge!!!
Kom nu drenge!!!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Uha, vi falder fra hinanden nu.... Forventet nedtur - men træls alligevel. Op med hovedet Jungs!
Bienvenu Bassogog!
JAMEN !!!!!!
Første mål som Silkeborg score på hjemmebane i denne sæson..... Hvad sker der med vores drenge. Hvis Silkehår absolut skulle score, er det vel ok, det er så tidligt i kampen, så vi kan nå at få vendt skuden, men suk suk suk, vi virker ligeså dovne, slappe og uinteresseret som i sidste kamp. HVORFOR ???
Første mål som Silkeborg score på hjemmebane i denne sæson..... Hvad sker der med vores drenge. Hvis Silkehår absolut skulle score, er det vel ok, det er så tidligt i kampen, så vi kan nå at få vendt skuden, men suk suk suk, vi virker ligeså dovne, slappe og uinteresseret som i sidste kamp. HVORFOR ???
PIS OS! Det var da ufatteligt så vær da vågne!
Min mavefornemmelse siger mig, at vi taber idag. Vi er ikke gode mod en modstander som pakker sig efter vi er begyndt at spille 4-4-2. Det flotte boldspil vi så i starten af sæsonen fungerede bedst i 4-2-3-1 formationen så så gerne Curth på bænken og Due, Wichmann og Kusk i dynamiske roller bag Helenius.
Min mavefornemmelse siger mig, at vi taber idag. Vi er ikke gode mod en modstander som pakker sig efter vi er begyndt at spille 4-4-2. Det flotte boldspil vi så i starten af sæsonen fungerede bedst i 4-2-3-1 formationen så så gerne Curth på bænken og Due, Wichmann og Kusk i dynamiske roller bag Helenius.
Et nogenlunde godt hold lader sig ikke slå ud af at komme bagud. Jeg håber spillerne husker de kan spille frit - der hænger ikke nogen nedrykningsøkse over hovedet på klubben.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
kæft vi er sårbare på kontra angreb, det sejler totalt i forsvaret
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Min mavefornemmelse siger mig, det bliver en af sæsonens største triumfer og vi vinder 1-3.
Typisk AaB!!
Nu har vi haft rigtigt gode reultater med de "gode" modstandere og nu er der så høje forventninger (ja nærmest krav) om point mod bundholdene - og hvad sker der så??? AaB skuffer. Vi har det altså bedst med at være undertippet....
Nu har vi haft rigtigt gode reultater med de "gode" modstandere og nu er der så høje forventninger (ja nærmest krav) om point mod bundholdene - og hvad sker der så??? AaB skuffer. Vi har det altså bedst med at være undertippet....
Kom nu igang AaB!!!
Vi har desværre ikke effektiviteten fra de forrige gode kampe. 2 store chancer til os allerede, først til Rasmus på en retur i feltet, og bagefter en endnu større chance til Kusk. Samtidig driller Silkeborgs gode kontraer os meget.
Det tegner ikke godt.
Det tegner ikke godt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vi gør virkelig et ihærdigt forsøg på at rykke Brøndby ned.
Kunne man se ind i krystalkuglen og se, at en SIF-sejr i dag ville garantere BIF-nedrykning, så havde jeg ingen indvendinger.Kenneth K skrev:Vi gør virkelig et ihærdigt forsøg på at rykke Brøndby ned.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
23 min spillet og jeg er allerede træt af den dommer der, HVER GANG vi så meget rører en af de SIF spiller bliver der fløjtet frispark, nu må han fandeme se at komme ind i kampen TAK ! (Sammen med resten af AaB Holdet !)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Fine ting fra Dalsgaard, men hvorfor pokker følger ingen op på skuddet???
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
chok Lasse skadet, skiftet ud med Thelander 
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
For satan.. LN ud, Thelander ind
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Hvordan så det ud med skaden?Mr. Larsen skrev:chok Lasse skadet, skiftet ud med Thelander
Shit - ingen skader til nøglespillere, tak!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Jeg så den ikke, "eksperterne" mener det var noget med baglåretFunky skrev:Hvordan så det ud med skaden?Mr. Larsen skrev:chok Lasse skadet, skiftet ud med Thelander
Det var da helt naturligt, at ingen fulgte op på det skud. Den kom med 25 km/t, så ingen ved sine fulde fem havde vel regnet med, at Lasse Heinze kunne komme til at fumle med den.le Cid skrev:Fine ting fra Dalsgaard, men hvorfor pokker følger ingen op på skuddet???