Sikke noget fis at sige, vi skal fandeme sigte højere end overlevelse i suppen i denne sæson, når man tar i mente at drengene har vist de kan præsterer langt bedre end de gør for tiden pt, Top 6 bør være målet nu, og jeg kunne forestille mig det er også er noget ala den interne man har i truppen.Remark skrev:Nu har bedre AaB-hold end det nuværende blevet revet midt over inde i Parken...
Tag det nu roligt, boys. Vi skal bare undgå nedrykning i denne og næste sæson!
FC København vs AaB, søndag d. 11. oktober 2012 kl. 19.00
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: FC København vs AaB, søndag d. 11. oktober 2012 kl. 19.0
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Ugidelighed tror jeg sq ikke det er... Jeg ser et meget skræmt AaB hold, der ikke tør spille eller tage ansvar.astonvilla skrev:Hvad Helvede foregår det??
Hvordan kan man stille op i nationalarenaen i AaB trøjen og ikke gide spille og kæmpe for klubben? Føj!
Ungt hold eller ej - det her er kraft stejlme uacceptabelt. Det er ren og skær ugidelighed.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
jensemand57
- Allstar

Jeg vil se tættere markeringer, jeg vil se frispark og jeg vil se en FCK spillet, som bløder og ømmer sig i et sammenstød med en AaB spiller.
De har selv top 4 som målsætningMr. Larsen skrev:Sikke noget fis at sige, vi skal fandeme sigte højere end overlevelse i suppen i denne sæson, når man tar i mente at drengene har vist de kan præsterer langt bedre end de gør for tiden pt, Top 6 bør være målet nu, og jeg kunne forestille mig det er også er noget ala den interne man har i truppen.Remark skrev:Nu har bedre AaB-hold end det nuværende blevet revet midt over inde i Parken...
Tag det nu roligt, boys. Vi skal bare undgå nedrykning i denne og næste sæson!
Lyder til at det ikke var en helt dårlig ide at give mig selv karantæne fra at se AaB kampe resten efteråret efter FCM kampen. Tror sku ikke jeg var kommet igennem kampen idag uden et eller andet ødelagt.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Hold da kæft en gang ynkelige skvat. De kæmper sgu ikke en gang for det. Kan vist roligt se Forbrydelsen uden at gå glip af noget som helst. Hold kæft, hvor har de spillere været en KÆMPE skændsel for AaB den sidste uges tid. Det er sgu tilladt at kæmpe selvom man er oppe imod et sandsynligvis bedre hold.
Det eneste gode ved det her er, at de bonusser spillerne nok desværre ikke kan undgå at få udbetalt ved slutningen af 2012 forhåbentlig bliver betragteligt mindre.
Præstationen i aften er sgu slatten på linje med det rygte jeg har hørt om, at nogle fans havde konfronteret Jeppe Curth efter 5-0 i Haderslev og Curth havde svaret, at den kamp var ligegyldig da man havde opfyldt målsætningen.
Og enig med jensemand57, kan man ikke spille sig til det må man kæmpe så blodet sprøjter. Men det er den nuværende AaB trup åbenbart for store tøsedrenge til.
Det eneste gode ved det her er, at de bonusser spillerne nok desværre ikke kan undgå at få udbetalt ved slutningen af 2012 forhåbentlig bliver betragteligt mindre.
Præstationen i aften er sgu slatten på linje med det rygte jeg har hørt om, at nogle fans havde konfronteret Jeppe Curth efter 5-0 i Haderslev og Curth havde svaret, at den kamp var ligegyldig da man havde opfyldt målsætningen.
Og enig med jensemand57, kan man ikke spille sig til det må man kæmpe så blodet sprøjter. Men det er den nuværende AaB trup åbenbart for store tøsedrenge til.
det kan da heller ikk passe der ikk er noget bedre i tv i dag?!
lynge er gud!
Så skal du desværre lede længe idag....jensemand57 skrev:Jeg vil se tættere markeringer, jeg vil se frispark og jeg vil se en FCK spillet, som bløder og ømmer sig i et sammenstød med en AaB spiller.
...og så dog...Elvis lever skrev:Man må glæde sig over, at spillerne ikke ligger sig ned ligeså hurtigt som en stor del af brugerne herinde. I så fald havde AaB ikke spillet i divisionerne.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Han er og bliver total ELENDIGMr Alex skrev:Hvad fuck i helvede sankker du om, ser du overhovedet kampen for det lyder sgu ikke sådan. Du kan sgu ikke bare smide skylden over på KEP på de mål der. Målet til 2-0 har lige været vist i langsom, og der kan man helt tydeligt se at KEP følger Cornelius helt tæt, ovre i den anden side end hvor Nicolai Jørgensen står!!!! Så tjek lige tingene inden du fyrer sådan noget pis af!!!Pagerbo skrev:Hvordan kan Kenneth ELENDIG Petersen på begge mål stå og kigge fodbold, total fadæse, smid manden på bussen til Flensburg så gør han da ikke skade så længe
Det kan ikke være rigtigt!
nu gider jeg satme ikk se mere.
lynge er gud!
Det er et klart selvmål.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
jensemand57
- Allstar

3-0 på samme måde som det første. Cornelius skal simpelthen have en albue i fjæset og ikke få så let spil til at score.
er det muligt at trække sig fra kampen, så vi kun taber 3-0, istedet for at spille kampen færdig og tage 10-0
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Vil du se Forbrydelsen, skal du blive på kampen.thomasjn skrev:Hold da kæft en gang ynkelige skvat. De kæmper sgu ikke en gang for det. Kan vist roligt se Forbrydelsen uden at gå glip af noget som helst. Hold kæft, hvor har de spillere været en KÆMPE skændsel for AaB den sidste uges tid. Det er sgu tilladt at kæmpe selvom man er oppe imod et sandsynligvis bedre hold.
NU TAGER I JER SATME SAMMEN ! Fy for helvede hvor er det pinligt !!!
Hvad har de lavet på den træningslejr?
Hvad har de lavet på den træningslejr?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vi skal åbenbart være heldige hvis vi kan holde den under 5-0 ved PAUSEN 
Kom nu igang AaB!!!
Vores færring har med al tydelighed bevist at han intet har at gøre på dette niveau ud med ham.
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
jensemand57
- Allstar

Dejligt at se Dalle stoppe med et frispark.