Træningskamp, Vejle BK etellerandet - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Træningskamp, Vejle BK etellerandet - AaB

Indlæg af Buzz Killington » 22. mar 2013, 12:53

Ikke det store oplæg, udover at ifølge AaB's twitterfeed, så har KEP fået direkte rødt kort, i en træningskamp, for brok, efter at have været på banen i 25min. Klasse KEP! :P

Vi er desuden foran 2-0, på mål af Due og et Ahlmann fremprovokeret selvmål.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Re: Træningskamp, Vejle BK etellerandet - AaB

Indlæg af thomasjn » 22. mar 2013, 16:12

MHJ skrev:Ikke det store oplæg, udover at ifølge AaB's twitterfeed, så har KEP fået direkte rødt kort, i en træningskamp, for brok, efter at have været på banen i 25min. Klasse KEP! :P

Det var vel så vores tredje sejr over Vejle i en træningskamp i denne sæson - de må da egentlig godt rykke op med det tav AaB har på dem :-)
Mere seriøst ser jeg egentlig denne kamp som ret ideel for os da vi får givet Due og Augu gode minutter i benene sammen med holdet så de forhåbentlig er klar efter landsholdspausen. Det eneste der ærgrer mig lidt er at man spiller Curth - Helenius i angrebet fremfor Frederiksen - Helenius. Synes det ville være ideelt med så meget spilletid som muligt til den nye konstellation. Men det er vel for at holde reserveren igang ligesom han spillede med Thelander fra start.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 22. mar 2013, 20:45

MHJ skrev:Ikke det store oplæg, udover at ifølge AaB's twitterfeed, så har KEP fået direkte rødt kort, i en træningskamp, for brok, efter at have været på banen i 25min. Klasse KEP! :P

Nu har jeg ikke set episoden der førte til det røde kort, men kunne det tænkes at dommeren måske var en klaphat??

Normaltvis synes jeg sjældent vi ser KEP brokke sig til et rødt kort når vi spiller Superligakampe

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 23. mar 2013, 11:42

http://kanalsport.dk/indslag/AaB-sejrede-i-vb-parken" onclick="window.open(this.href);return false;

Since
1. div
1. div

Indlæg af Since » 23. mar 2013, 22:42

Mr. Larsen skrev:

Nu har jeg ikke set episoden der førte til det røde kort, men kunne det tænkes at dommeren måske var en klaphat??

Normaltvis synes jeg sjældent vi ser KEP brokke sig til et rødt kort når vi spiller Superligakampe
Det var så ikke dommerens skyld. Det har satme været slemt når Claus Bo smidder en mand ud for brok.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 24. mar 2013, 09:12

Since skrev:
Mr. Larsen skrev:

Det var så ikke dommerens skyld. Det har satme været slemt når Claus Bo smidder en mand ud for brok.
Var det Claus Bo? Han er vel den mest kølige dommer herhjemme. Men igen, godt KEP bruger en træningskamp til at få frustrationerne ud.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 24. mar 2013, 21:12

MHJ skrev: Var det Claus Bo? Han er vel den mest kølige dommer herhjemme. Men igen, godt KEP bruger en træningskamp til at få frustrationerne ud.
Det er sgu aldrig godt, hvis man i den grad mister hovedet... Det hænger ved, og kan risikere at gøre snoren kortere i de rigtige kampe - også med andre dommere.

Brugeravatar
Lars-VB
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Nikolaj Hust
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af Lars-VB » 25. mar 2013, 18:09

Kampen blev dømt af Per Olesen, topdommer i international håndbold med ChL-finaler på CV'et, men også med papirerne i orden, så han kan dømme fodbold.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 25. mar 2013, 18:30

Lars-VB skrev:Kampen blev dømt af Per Olesen, topdommer i international håndbold med ChL-finaler på CV'et, men også med papirerne i orden, så han kan dømme fodbold.
Gad vide hvad KEP havde gjort for at få 3 gange 2 minutter så tidligt.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 25. mar 2013, 18:31

I øvrigt, nu du er her VB mand. Hvordan går det egentlig med Niels Bisp i Vejle. Kan huske han var/sikkert stadig er, et rimeligt stort talent. Spiller han, eller hvordan?

Brugeravatar
Lars-VB
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Nikolaj Hust
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af Lars-VB » 25. mar 2013, 18:40

jonas386 skrev:I øvrigt, nu du er her VB mand. Hvordan går det egentlig med Niels Bisp i Vejle. Kan huske han var/sikkert stadig er, et rimeligt stort talent. Spiller han, eller hvordan?
Niels Bisp Rasmussen stod med ret stor sikkerhed til en startplads mod FC Fredericia på torsdag, men han blev skadet (som det kan ses på Kanalsport-klippet) mod AaB i fredags, og bliver nok ikke klar.

Han spillede sig ind som fast mand på førsteholdet i efteråret, med en række gode præstationer på højreback. Men jeg gætter alligevel på, at han med tiden bliver midterforsvarer, hvor han jo i en ung alder erobrede pladsen på u-landsholdene og spillede som en profil på både vores U/17- og U/19-hold. Niels Bisp forlængede tidligere på vinteren aftalen med Vejle, så hans kontrakt udløber i sommeren 2016.

Besvar