Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013
1 + overligger for tredie gang
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
1-1, fint med point imod FCK, hvor man ikke spillede op til sit bedste.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
SLUT og nok ok
1-1
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
Pyha ... godt resultat
-
Huckleberry
- Ynglinge

AaB havde heldet, FCK dommeren.
Fint resultat, fin kamp. Vi spiller godt, venner.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Med 3 på overlæggeren og et misbrugt straffe til dem, må jeg nok sige at jeg ikke er helt enig..mich1596 skrev:FUCK... vi er tættere på 2-1 end de er
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Vi kan være fint tilfreds med de resterende 40 min. af 2. halvleg efter de første 5 panikminutter. Vi producerede chancer nok til et mål til men jeg må også sige fck spillede en af de bedre udebane kampe i den her sæson, det må man ikke underkende. Godkendt!
Jeg er målløs.... point mod FCK?!?!??!
Synes det er fortjent, selvom FCK er tæt på og jo bl.a. har 3 på træværket... Men vi skaber også vores store muligheder og er generelt farlige på kontra. Havde vi haft marginalerne imod os, så havde vi tabt i dag, men endelig havde vi en kamp, hvor de var på vores side.
Synes det er fortjent, selvom FCK er tæt på og jo bl.a. har 3 på træværket... Men vi skaber også vores store muligheder og er generelt farlige på kontra. Havde vi haft marginalerne imod os, så havde vi tabt i dag, men endelig havde vi en kamp, hvor de var på vores side.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- 0542
- Landshold

- Favoritspiller: RADE!!!
- Geografisk sted: Houston, Tx
Uafgjort mod de kommende mestre og ingen kort = god dag på kontoret :-)
Mvh
0542
0542
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Forkert Man of the Match der blev valgt på stadion, helt klart begge vores Nicolaier
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Der var ingen statistik over km løbet i dag, vel? Men mon ikke Thomsen var etter igen.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Lasse humpede rundt til sidst.
Der skulle være dømt arm på ved det sidste skud på overliggeren.
Der skulle være dømt arm på ved det sidste skud på overliggeren.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Mine tanker efter at have se ca. 75% af kampen (kom lidt for sent hjem fra familieturen til Legoland) 
1) Vi tør spille fodbold med dem, og har egentlig meget pænt styr på dem det meste af kampen
2) De har flest nærgående forsøg, men vi har de bedste og største gennemspillede tilbud
3) Der var 100% klart straffespark til AaB - det er fløjtende ligegyldigt, om man rammer bolden først, hvis man på den måde lægger manden ned bagefter!
4) Der var naturligvis også straffe til FCK. Udemærket pillet af Larsen, men det var også virkelig dårligt eksekveret af blisanden
5) Med lidt held kunne der være dømt et straffe mere til AaB. Jeg havde nok valgt at dømme det som et frispark på kanten af feltet, for forseelsen startede udenfor feltet
6) Det er ufatteligt at en dommer på den måde underkender en linjedommer, som står bedre placeret! Hvis det havde givet mål til fuckerne, var jeg eksploderet!
7) PK spillede en rigtig fornuftig kamp - man savnede stort set ikke Würtz
8) Godkendt præstation af drengene! Bronzen er bestemt stadig inden for rækkevidde...
1) Vi tør spille fodbold med dem, og har egentlig meget pænt styr på dem det meste af kampen
2) De har flest nærgående forsøg, men vi har de bedste og største gennemspillede tilbud
3) Der var 100% klart straffespark til AaB - det er fløjtende ligegyldigt, om man rammer bolden først, hvis man på den måde lægger manden ned bagefter!
4) Der var naturligvis også straffe til FCK. Udemærket pillet af Larsen, men det var også virkelig dårligt eksekveret af blisanden
5) Med lidt held kunne der være dømt et straffe mere til AaB. Jeg havde nok valgt at dømme det som et frispark på kanten af feltet, for forseelsen startede udenfor feltet
6) Det er ufatteligt at en dommer på den måde underkender en linjedommer, som står bedre placeret! Hvis det havde givet mål til fuckerne, var jeg eksploderet!
8) Godkendt præstation af drengene! Bronzen er bestemt stadig inden for rækkevidde...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Helt enig i alting undtagen pkt 6. Naturligvis er det ok, at dommeren underkender linjevogteren. Tættere på er ikke det samme som bedre placeret. Dommeren har en anden vinkel og er formentlig meget sikker i sin sag, når han underkender kollegaen. Man kan vel diskutere, om kendelsen så var korrekt, men princippet er ok.le Cid skrev:Mine tanker efter at have se ca. 75% af kampen (kom lidt for sent hjem fra familieturen til Legoland)
Vi er giftige på omstillinger igen i dag - især SFs flotte raid gjorde ondt på dem. Han kan da spæne med bold som få andre!
God kamp, godt resultat, fin runde. Og ja, ingen kort er satme vigtigt! Især at Augu slap..
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Vi viser også kampen hernede, så du kunne have ventet med at køre før den er færdigle Cid skrev:Mine tanker efter at have se ca. 75% af kampen (kom lidt for sent hjem fra familieturen til Legoland)
God stemning på stadion og et dejligt point mod mestrene (og nej FCN henter dem ikke).
En ting der undrer mig meget er, at der bliver buhet af Michael Jakobsen. Han er en meget sympatisk fyr, som har haft en god periode hos os, hvor han var en af profilerne. Jeg kunne forstå, hvis har var blevet uvenner med nogen i klubben, sagt noget ondt/dumt i pressen eller var skiftet DIREKTE til FCK, men når ingen af delene er tilfældet (eller er det mig der tager fejl?) synes jeg det er mangel på respekt overfor MJ.
Nogen der kan svarer mig på hvorfor de buher af MJ? Er det fordi jeg overså noget i starten af kampen eller er det bare fordi der er en lille gruppe blandt os der er nogen idioter, for at sige det ligeud?
En ting der undrer mig meget er, at der bliver buhet af Michael Jakobsen. Han er en meget sympatisk fyr, som har haft en god periode hos os, hvor han var en af profilerne. Jeg kunne forstå, hvis har var blevet uvenner med nogen i klubben, sagt noget ondt/dumt i pressen eller var skiftet DIREKTE til FCK, men når ingen af delene er tilfældet (eller er det mig der tager fejl?) synes jeg det er mangel på respekt overfor MJ.
Nogen der kan svarer mig på hvorfor de buher af MJ? Er det fordi jeg overså noget i starten af kampen eller er det bare fordi der er en lille gruppe blandt os der er nogen idioter, for at sige det ligeud?
- BBS
- Allstar

- Favoritspiller: Dennis Marshall
- Geografisk sted: Midtbyen
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 826309.ece" onclick="window.open(this.href);return false;Sambaman skrev:
Nogen der kan svarer mig på hvorfor de buher af MJ?
Fremragende indsats af Vesttribunen. Præstationen var ganske solid i dag.