FC Midtjylland - AaB, mandag d. 29. april 2013
Re: FC Midtjylland - AaB, mandag d. 29. april 2013
Klasseforskel!!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Hold nu kæft, hvor er det herligt. Det bliver en fantastisk uge!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg er tilbøjelig til at være enig.Provst i Brovst skrev:HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Endelig en målmand som redder point og endelig en udskifter som blir afgørende... Flot sejr!!!
I FCMs favør`?jonas386 skrev:Klasseforskel!!
Så kan Glenn veksle hans tre selvfede "prik-prik-prik" til "T_I_S".
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nope.Eksil skrev:I FCMs favør`?jonas386 skrev:Klasseforskel!!
Det er et tegn på langt større klasse når man kan spille så dårligt og samtidig vinde
For pokker, blev det 24-13 i skud på mål?
Men en rigtig fin oplevelse med 3 ufortjente point efter en halvsløj omgang!
Men en rigtig fin oplevelse med 3 ufortjente point efter en halvsløj omgang!
Præcis.. NU spiller det da for alvor!Tyskeren skrev:Endelig en målmand som redder point og endelig en udskifter som blir afgørende... Flot sejr!!!
Dalle og Wich med kasser og Nicolai med superkamp!
VIGTIGT!
Flot at sejre imod et stærkt spillende Ikasthold. Vi har fået så rigeligt af det held tilbage, som vi manglede i starten af foråret. Personligt har jeg ikke været i tvivl om, at vi nok skulle vende stimen da det så sortest ud. Nu kan vi helt selv afgøre om vi skal have medaljer eller ej.
Det er også alt for sjældent Larsen har været direkte matchwinner. Men den får han sgu idag !Tyskeren skrev:Endelig en målmand som redder point og endelig en udskifter som blir afgørende... Flot sejr!!!
AaB - ingen lige - ingen over !
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Hvor er det lækkert!!! Fantastisk mandag aften! Der blev fightet over hele banen i dag, men det var lige nervepirrende nok til sidst
fcms afrikanere er altid trælst gode imod os på hjemmebane, og det var dem der skabte det meste ravage for os, sammen med kristian bak, mærkeligt nok.
fcms afrikanere er altid trælst gode imod os på hjemmebane, og det var dem der skabte det meste ravage for os, sammen med kristian bak, mærkeligt nok.
ØV men 3 -2 kan også godt gå an.derby13 skrev:I kan godt begynde og glæde jer, kan mærke vi vinder 4 - 3
Ja, Larsen spillede fantastisk. Det er jo meget lækkert nu hvor midterforsvaret valgte at have en off-day. Helenius var ligeledes elendig, i dag havde det næsten været bedre at spille uden.McQwai skrev:Det er også alt for sjældent Larsen har været direkte matchwinner. Men den får han sgu idag !Tyskeren skrev:Endelig en målmand som redder point og endelig en udskifter som blir afgørende... Flot sejr!!!
Når vi kan få 3 point i så dårlig en kamp så kan alt ske. Fandme dejligt
nu henter vi fc rødvin
„The less you care, the happier you will be.“
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Wich MOM af Frimann, øh, vildt nok.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
jensemand57
- Allstar

Det var det jeg sagde. A tvivlede.derby13 skrev:ØV men 3 -2 kan også godt gå an.derby13 skrev:I kan godt begynde og glæde jer, kan mærke vi vinder 4 - 3
jensemand57 skrev:Det var det jeg sagde. A tvivlede.derby13 skrev:ØV men 3 -2 kan også godt gå an.derby13 skrev:I kan godt begynde og glæde jer, kan mærke vi vinder 4 - 3