Han spillede dælme også stærkt, men also, Thomsen lagde op til 2 mål... Larsen kunne nok også fortjene hæderen.MHJ skrev:Wich MOM af Frimann, øh, vildt nok.
FC Midtjylland - AaB, mandag d. 29. april 2013
Re: FC Midtjylland - AaB, mandag d. 29. april 2013
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
A_Strandfelt
- Allstar

2 assists af Nicolai Thomsen i dag. Han enorme løbepensum ses virkeligt i begge ender af banen. Jeg er vild med hans type!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hold kæft hvor er det awesome at vinde over et godt spillende FC Menneskehandel-hold, på en dag hvor vi ikke spillede særlig godt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Mener AaB havde 4 skud på målet, og 3 gik ind:D.Magnussen skrev:For pokker, blev det 24-13 i skud på mål?
Men en rigtig fin oplevelse med 3 ufortjente point efter en halvsløj omgang!
Og endnu mere vigtigt at vi nu har 7 points forspring ned til 5. pladsen. Nu må ambitionen udelukkende være den 3. plads!
Vi skal simpelthen ikke kunne hentes af Efb, OB og FCM i de sidste 4 runder.
Vi skal simpelthen ikke kunne hentes af Efb, OB og FCM i de sidste 4 runder.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Disco Glenn var fræk i sin Wunderwear overtrækstrøje 
Ska' vi hak'?
Kan ikke rigtig følge bemærkninger som ufortjent og dårlig kamp. Handler det ikke om at vi har to i bag kæden der ikke leverer i dag og deres usikkerhed stråler videre op i banen. Der bliver ellers fightet over hele banen. Vi skiftes til at score målene, de scorede det første og vi de sidste.
Det var ikke kønt, men ufortjent - Aarh.
Det var ikke kønt, men ufortjent - Aarh.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
OHHHHH YEAR :-) 
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
Ja det er skarphed, men du mener ikke helt korrektHinsur skrev:Mener AaB havde 4 skud på målet, og 3 gik ind:D.Magnussen skrev:For pokker, blev det 24-13 i skud på mål?
http://dk.amisco.eu/exploitationlive/ed ... ode5=dliga
/ Rasmus
-
jensemand57
- Allstar

Hi,hi,hi. Hold kæft jeg lukker mine små øjne i aften med et smil. 
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Men vi havde også en del farlige omstillinger. Vi tog godt vare på vores chancer, men Helenius havde en hvor Kristian Bak havde klovnet rundt, der skulle Kusk jo bare spilles helt fri foran kassen. Det er selvfølgelig nemt at sige nu, hvor han ikke scorede, der er nok mange angribere der havde gjort det samme.
fcm gjorde også det samme ved os, på næsten samme måde i efteråret, de parkerede bare bussen endnu mere end vi gjorde i dag.
fcm gjorde også det samme ved os, på næsten samme måde i efteråret, de parkerede bare bussen endnu mere end vi gjorde i dag.
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Dårlig kamp af Lasse og KEP. De redder os et par gange, men mange af de farlige situationer bringern de sig selv i. Ahlmann og Dalle gjorde det begge fint offensivt. Ahlmann bryde igennem 3 gange i første halvleg og han er ene og alene ansvarlig for vores første mål.
Kusk viser i glimt at han er ligaens vel farligste kontraspiller. Thomsen kæmper og leverer to assists. God kamp af den purunge stjerne. SF løber meget og kæmper meget når han jagter bolden ned i banen og Helenius viser også gode takter. Synes midtbanen fylder for lidt uden Würtz, og Augo er for dårlig med bolden.
Vi er kynisk når det kommer til afslutningerne, men vi er for usikre i defensiven. Det skal vi have rettet op inden vi møder sønderjyderne, da de er godt kørende for tiden, med Lasse Vibe og DCi hopla.
MoM: Nicolai Larsen eller Nicolaj Thomsen.
Kusk viser i glimt at han er ligaens vel farligste kontraspiller. Thomsen kæmper og leverer to assists. God kamp af den purunge stjerne. SF løber meget og kæmper meget når han jagter bolden ned i banen og Helenius viser også gode takter. Synes midtbanen fylder for lidt uden Würtz, og Augo er for dårlig med bolden.
Vi er kynisk når det kommer til afslutningerne, men vi er for usikre i defensiven. Det skal vi have rettet op inden vi møder sønderjyderne, da de er godt kørende for tiden, med Lasse Vibe og DCi hopla.
MoM: Nicolai Larsen eller Nicolaj Thomsen.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
Disco Glenn er altid herrenize, får altid en lille fed på i trussen når han viser sin trimmede overkrop frem i den overtrækstrøje...MrBangDK skrev:Disco Glenn var fræk i sin Wunderwear overtrækstrøje
AaB - the Nordic gateway to Europe
nu sagde tv3 sport1's grafik 4 skud på mål til AaB :/.Rasmus skrev:Ja det er skarphed, men du mener ikke helt korrektHinsur skrev:Mener AaB havde 4 skud på målet, og 3 gik ind:D.Magnussen skrev:For pokker, blev det 24-13 i skud på mål?
http://dk.amisco.eu/exploitationlive/ed ... ode5=dliga
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
OK vildt nok, Onside beregner simpelthen Antipas løbehastighed ved OB-målet til 37 Km/t, altså samme som Michael Johnson's gennemsnithastighed da han satte verdensrekort ved 200 meter i Atlanta. Seems legit...
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Jeg siger ikke at deres måling er rigtig, men nu er der jo kæmpe forskel på max. hastighed og en gennemsnitshastighed målt over 200 meter.MHJ skrev:OK vildt nok, Onside beregner simpelthen Antipas løbehastighed ved OB-målet til 37 Km/t, altså samme som Michael Johnson's gennemsnithastighed da han satte verdensrekort ved 200 meter i Atlanta. Seems legit...
1 2 3 Jimmy er en mur!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Så er et passende karriere-skifte da banet for Antipas, nu når BIF går konkurs i morgen. Diamond-league 1.pladser giver også pænt med knaster.MHJ skrev:OK vildt nok, Onside beregner simpelthen Antipas løbehastighed ved OB-målet til 37 Km/t, altså samme som Michael Johnson's gennemsnithastighed da han satte verdensrekort ved 200 meter i Atlanta. Seems legit...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Stop nu. Helenius spillede over middel. Pågående i sit spil og vandt 95 procent af hans direkte dueller. Han var konstant medvirkende til at trykke FCM's bagkæde tilbage, så midtbanen kunne erobre den lille smule plads de fik.jonas386 skrev:Ja, Larsen spillede fantastisk. Det er jo meget lækkert nu hvor midterforsvaret valgte at have en off-day. Helenius var ligeledes elendig, i dag havde det næsten været bedre at spille uden.McQwai skrev:Det er også alt for sjældent Larsen har været direkte matchwinner. Men den får han sgu idag !Tyskeren skrev:Endelig en målmand som redder point og endelig en udskifter som blir afgørende... Flot sejr!!!
MOM: Ahlmann. Super kamp han fik fyret af. Hans ''license to kill'' i offensiven, bliver udnyttet til fulde.
Fantastisk sejr!
Ikke enig. Jeg synes når han havde bolden skete der simpelthen for lidt, han varmede den for meget, og tabte den for ofte. Elendig var måske noget hårdt, men en af de mindre gode kampe vil jeg gerne kunne kalde den.Stop nu. Helenius spillede over middel. Pågående i sit spil og vandt 95 procent af hans direkte dueller. Han var konstant medvirkende til at trykke FCM's bagkæde tilbage, så midtbanen kunne erobre den lille smule plads de fik.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Gentleman Finn
- Allstar

Mener også onside havde Dunken som banens hurtigste med 34 km/t midt i kampen, helt væk