HA! Onside er som altid, fulde af urin.MHJ skrev:OK vildt nok, Onside beregner simpelthen Antipas løbehastighed ved OB-målet til 37 Km/t, altså samme som Michael Johnson's gennemsnithastighed da han satte verdensrekort ved 200 meter i Atlanta. Seems legit...
FC Midtjylland - AaB, mandag d. 29. april 2013
Re: FC Midtjylland - AaB, mandag d. 29. april 2013
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Den er god nok. Der var et lille barn der tabte en halv sneakers ned på banen. Han var over den inden folk havde set sig om.Gentleman Finn skrev:Mener også onside havde Dunken som banens hurtigste med 34 km/t midt i kampen, helt væk![]()
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Var det ikke et dankort og en pinkode?Eksil skrev:Den er god nok. Der var et lille barn der tabte en halv sneakers ned på banen. Han var over den inden folk havde set sig om.Gentleman Finn skrev:Mener også onside havde Dunken som banens hurtigste med 34 km/t midt i kampen, helt væk![]()
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Helenius lå samtidig også overfor en Kristian Bak der havde sæsonens bedste kamp, han vandt jo stort set alt han gik ind i af dueller.jonas386 skrev:Ikke enig. Jeg synes når han havde bolden skete der simpelthen for lidt, han varmede den for meget, og tabte den for ofte. Elendig var måske noget hårdt, men en af de mindre gode kampe vil jeg gerne kunne kalde den.Stop nu. Helenius spillede over middel. Pågående i sit spil og vandt 95 procent af hans direkte dueller. Han var konstant medvirkende til at trykke FCM's bagkæde tilbage, så midtbanen kunne erobre den lille smule plads de fik.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Utroligt befriende at kunne hade den mand igen. Det var som at holde alt for længe på en ordenlig skid.doukas skrev:Var det ikke et dankort og en pinkode?Eksil skrev:Den er god nok. Der var et lille barn der tabte en halv sneakers ned på banen. Han var over den inden folk havde set sig om.Gentleman Finn skrev:Mener også onside havde Dunken som banens hurtigste med 34 km/t midt i kampen, helt væk![]()
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Og forresten.... Vi kan ikke rykke ned! 
Ska' vi hak'?
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Uhadada - sikke en lækker følelse man sidder med. En dag hvor organisationen var alt for slap de første 48 minutter, fejlafleveringerne var mange, det centrale forsvar var væk - så står vi tilbage med en 3-2'er over hadeholdet. Hvor lækkert. Så kan alt sku ske...
Vores backs spillede igen en fremragende kamp. Jeg mener at Ahlmann og Dalsgaard er helt fremme i front når sæsonens AaB'er skal kåres.
Jeg var så rystende nervøs for at vi skulle rykke ned i år med dette purunge hold...nu, med 4 kampe tilbage, ligger vi kraftstejlme nr. 3.
Jeg fatter ikke en skid. SUPER AaB - SUPER YOUNG GUNS!!
Vi har et HOLD - og lige nu nægter det HOLD bare at tabe...
Vores backs spillede igen en fremragende kamp. Jeg mener at Ahlmann og Dalsgaard er helt fremme i front når sæsonens AaB'er skal kåres.
Jeg var så rystende nervøs for at vi skulle rykke ned i år med dette purunge hold...nu, med 4 kampe tilbage, ligger vi kraftstejlme nr. 3.
Jeg fatter ikke en skid. SUPER AaB - SUPER YOUNG GUNS!!
Vi har et HOLD - og lige nu nægter det HOLD bare at tabe...
Bienvenu Bassogog!
Lidt fra spillerne selv...
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Herligt med tre point på heden i en ringe kamp.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Sikke en kamp. Utroligt spændende, men vi må ærligt indrømme at sejren er temmelig ufortjent. Det gøre ikke glæden over sejren mindre. Som frygtet var savnet af Würtz stort, midtbanen sejler defensivt når han mangler.
Jeg kan kun gi' Frimann ret når han siger, at vi mangler et "dumt svin" inde på banen. Der mangler en leder der går forrest og viser at vi ik lader os kyse. Jeg ser ikke Augu som en leder, Würtz er en mere oplagt ledertype.
Sejren var fantastisk vigtig. Med 7 points forspring til 5. pladsen så har vi nu alle muligheder for at sikre Europa League kvalifikation.
Jeg kan kun gi' Frimann ret når han siger, at vi mangler et "dumt svin" inde på banen. Der mangler en leder der går forrest og viser at vi ik lader os kyse. Jeg ser ikke Augu som en leder, Würtz er en mere oplagt ledertype.
Sejren var fantastisk vigtig. Med 7 points forspring til 5. pladsen så har vi nu alle muligheder for at sikre Europa League kvalifikation.
Vil ikke bryde den gode stemning, men hvorfor i hede hule hade duncan. Vi stod for 2 år siden og råbte hans navn på spar nord og hyllede ham for de vigtige mål han scorede for os og han var en vigtig spiller for os det forår. Duncan og janssen skal hverken hyldes eller hades fra vores side.MHJ skrev:Utroligt befriende at kunne hade den mand igen. Det var som at holde alt for længe på en ordenlig skid.doukas skrev:Var det ikke et dankort og en pinkode?Eksil skrev:Den er god nok. Der var et lille barn der tabte en halv sneakers ned på banen. Han var over den inden folk havde set sig om.Gentleman Finn skrev:Mener også onside havde Dunken som banens hurtigste med 34 km/t midt i kampen, helt væk![]()
Duncan kan jeg også meget godt li. Det piner mig også at se ham i den grimme trøje..
Janssen er jeg dog ret ligeglad med, Søren Rieks er den rigtige at hylde, vil jeg mene.
Janssen er jeg dog ret ligeglad med, Søren Rieks er den rigtige at hylde, vil jeg mene.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det kan gå hen og blive noget af en gyser hjemme mod Rend os i sidste spillerunde!
-
seamann
Helt enig - Ahlmann var MOM, Helenius ok. Derimod faldt midterforsvaret + PK + især SF igennem. havde Curth spillet en kamp som SF havde Debatside krævet hans hoved på et fad...Meelsen skrev:Stop nu. Helenius spillede over middel. Pågående i sit spil og vandt 95 procent af hans direkte dueller. Han var konstant medvirkende til at trykke FCM's bagkæde tilbage, så midtbanen kunne erobre den lille smule plads de fik.jonas386 skrev:Ja, Larsen spillede fantastisk. Det er jo meget lækkert nu hvor midterforsvaret valgte at have en off-day. Helenius var ligeledes elendig, i dag havde det næsten været bedre at spille uden.McQwai skrev:Det er også alt for sjældent Larsen har været direkte matchwinner. Men den får han sgu idag !Tyskeren skrev:Endelig en målmand som redder point og endelig en udskifter som blir afgørende... Flot sejr!!!
MOM: Ahlmann. Super kamp han fik fyret af. Hans ''license to kill'' i offensiven, bliver udnyttet til fulde.
Fantastisk sejr!
Kan da lige anbefale at læse debatsidens reaktioner efter den elendige præstation i Esbjerg - det er lidt sjovt i bagklogskabens ulidelige lys. Og så er der vist nogle der snart burde undskylde deres mange mere eller mindre useriøse udfald imod vores målmand host-allan-host: viewtopic.php?f=1&t=15308&start=165" onclick="window.open(this.href);return false;
-
seamann
Han var sgu da osse en nar, da han spillede i AaB.MHJ skrev:Utroligt befriende at kunne hade den mand igen. Det var som at holde alt for længe på en ordenlig skid.doukas skrev:Var det ikke et dankort og en pinkode?Eksil skrev:Den er god nok. Der var et lille barn der tabte en halv sneakers ned på banen. Han var over den inden folk havde set sig om.Gentleman Finn skrev:Mener også onside havde Dunken som banens hurtigste med 34 km/t midt i kampen, helt væk![]()
Men han er næsten blevet mere sympatisk efter han er kommet på heden - virker lidt mere ydmyg.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Ja, der er mange perler... Jeg synes faktisk vi har spillet god fodbold i stort set hele foråret, især baner og de skader vi måtte slæbe med i starten taget i betragtning. Specielt derfor virker den ulidelige øjeblikskritik håbløs fejlplaceret. Ender vi med at vinde en bronze medalje med den her trup, som stort set samtlige medier havde dømt til nedrykningskandidat, er det fandme ligeså flot som et mesterskab. Må vi "nøjes" med europabold, er det stadig vanvittigt flot.limey skrev:Kan da lige anbefale at læse debatsidens reaktioner efter den elendige præstation i Esbjerg - det er lidt sjovt i bagklogskabens ulidelige lys. Og så er der vist nogle der snart burde undskylde deres mange mere eller mindre useriøse udfald imod vores målmand host-allan-host: viewtopic.php?f=1&t=15308&start=165" onclick="window.open(this.href);return false;
Fedt med en sejr over bønderne. Er der nogen som har fundet highligths på nettet? Sad i et tog på vej hjem fra Kbh. her til aften og bare at få hul igennem til et radiostream var i sig selv en udfordring. Hvis sejren virkelig er så ufortjent er det bare endnu dejligere - at se Glenn tude i medierne er altid sjovt.
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Poker-One-Kenobi skrev:Ja, der er mange perler... Jeg synes faktisk vi har spillet god fodbold i stort set hele foråret, især baner og de skader vi måtte slæbe med i starten taget i betragtning. Specielt derfor virker den ulidelige øjeblikskritik håbløs fejlplaceret. Ender vi med at vinde en bronze medalje med den her trup, som stort set samtlige medier havde dømt til nedrykningskandidat, er det fandme ligeså flot som et mesterskab. Må vi "nøjes" med europabold, er det stadig vanvittigt flot.limey skrev:Kan da lige anbefale at læse debatsidens reaktioner efter den elendige præstation i Esbjerg - det er lidt sjovt i bagklogskabens ulidelige lys. Og så er der vist nogle der snart burde undskylde deres mange mere eller mindre useriøse udfald imod vores målmand host-allan-host: viewtopic.php?f=1&t=15308&start=165" onclick="window.open(this.href);return false;
satans også nu går jorden under - det er stort set første gang jeg er enig med poker i noget som helst. Vi mangler vel kun 4 points i at sikre os en Europacup plads - og 3 er med al sandsynlighed nok. Det er en næsten sensationel præstation, set i lyset af,at alle havde os som en af nedrykkerne. Det her unge hold ville få store udsving i præstationerne - det var alle enige om ved sæsonstart - så ligner det ikke noget at skælde spillerne hæder og ære fra, når vi så dykker spillemæssigt.
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jep, men normalt når målmanden ellers bliver inde hvor han hører til, gives der rødt kort til en forsvarsspiller som er sidste mand foran målmanden, hvis det er nogenlunde midt for målet. Er det så ikke i endnu højere grad en oplagt scoringsposition, når det er målmanden som begår forseelsen, og der kun er en markspiller tilbage til at forhindre en scoring? Det skulle jeg ihvertfald mene, for mig at se skal den give rødt.NIN den fromme skrev:Da bolden rammer hans hånd, er Bak bag ham.Pollack2 skrev:Ja som absolut sidste mand stopper han jo ulovligt bolden-men spørgmålet er om han fratager os en oplagt scoringschance?swfc skrev:Kun gult til Lössl? Det kunne vel godt være rødt?