AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013
Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013
Randers foran
Så er det officielt at resultaterne ikke kunne blive værre...
// gwailo
Det kan egentlig vise sig at blive temmelig vigtigt, hvis vi kunne lave en enkelt pind. Dermed ville vi have to måls forspring til Midtjylland inden sidste kamp. Derved kan en sejr over Randers give os Europa-bold. (forudsat at Randers ikke når at vinde i aften)
Pis!!! Det gik så galt under den besked. Så er det slut!Pippo skrev:Det kan egentlig vise sig at blive temmelig vigtigt, hvis vi kunne lave en enkelt pind. Dermed ville vi have to måls forspring til Midtjylland inden sidste kamp. Derved kan en sejr over Randers give os Europa-bold. (forudsat at Randers ikke når at vinde i aften)
Vi kan takke os selv for det meste. Men FCK har godt nok heller ikke været deres placering/opgave voksen de seneste uger...
AaB - ingen lige - ingen over !
-
andreasaab89
- Allstar

Randers har dog intet at spille for i sidste slutrunde
så lad os holde FMC bag os og tage europa.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Det ligner sgu kun et 3-0-nederlag - Gudskelov!
AaB - ingen lige - ingen over !
Silkeborg udligner 
-
AalborgTrendies
Hold kæft, hvor er det elendigt.
Der er ingen undskyldning for at være totalt fraværende i 5 ud af 6 halvlege, når man jagter bronze og europæisk fodbold.
Uduelige røde pikhoveder - det her hold kunne lære meget af europæiske kampe. Nu kan vi i stedet gå herhjemme og trille tommelfingeren, efter at have smidt det hele væk på 3 lortekampe.
Der er ingen undskyldning for at være totalt fraværende i 5 ud af 6 halvlege, når man jagter bronze og europæisk fodbold.
Uduelige røde pikhoveder - det her hold kunne lære meget af europæiske kampe. Nu kan vi i stedet gå herhjemme og trille tommelfingeren, efter at have smidt det hele væk på 3 lortekampe.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Det er fuldstændig vanvittigt så ringe det er. Overall er sæsonen godkendt, problemet er bare, at vi indtil for 3 runder siden lå fint til, men vi har nu hentet et point mod sølle modstandere, hvor vi får alvor burde have sat os igennem og bragt os i en fordelagtig position.
Jeg gad mega godt, at vi kom i europa, for det er bare ikke særlig tit, at den slags sker. Nu skal vi i stedet sætte vores lid til andre resultater for at få muligheden. Derudover har bif nu de bedste kort på hånden i forhold til at undgå nedrykning - aftenen er definitivt ødelagt.
Jeg gad mega godt, at vi kom i europa, for det er bare ikke særlig tit, at den slags sker. Nu skal vi i stedet sætte vores lid til andre resultater for at få muligheden. Derudover har bif nu de bedste kort på hånden i forhold til at undgå nedrykning - aftenen er definitivt ødelagt.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Intet er afgjortAalborgTrendies skrev:Hold kæft, hvor er det elendigt.
Ska' vi hak'?
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg gentager mig selv, det FCK har lavet havde ikke gået i England. Men DBU består af en flok københavnere, der har hovedet placeret i den del af kroppen, der får mindst sol.McQwai skrev:Vi kan takke os selv for det meste. Men FCK har godt nok heller ikke været deres placering/opgave voksen de seneste uger...
Hader København!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
En hjælpende hånd fra Silkeborg, mange tak!
Det er satme kun AaB, som kan levere et årsresultat, som man på forhånd ville have kaldt acceptabelt, på en måde hvor man i sidste ende alligevel står med hovedet langt nede i lokummet og brækker sig. Hvordan gør de det?!?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Intet er afgjort... Vi kan stadig få bronze!!Funky skrev:Det er satme kun AaB, som kan levere et årsresultat, som man på forhånd ville have kaldt acceptabelt, på en måde hvor man i sidste ende alligevel står med hovedet langt nede i lokummet og brækker sig. Hvordan gør de det?!?
Ska' vi hak'?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvad har FCK lavet andet end at spille elendigt? Og hvad mener du FA havde gjort?alithebeast skrev:Jeg gentager mig selv, det FCK har lavet havde ikke gået i England. Men DBU består af en flok københavnere, der har hovedet placeret i den del af kroppen, der får mindst sol.McQwai skrev:Vi kan takke os selv for det meste. Men FCK har godt nok heller ikke været deres placering/opgave voksen de seneste uger...
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Selv kommentatoren kan ikke forstå at man ikke gir sig en skid i kampen. Og så kommer Wurtz undskyldning med manglende energi
HVAD FUCK HAR I LAVET HELE UGEN UD OVER TRÆNNING, SOM ALLE ANDRE HOLD OGSÅ GØR??
Nej, vi kan ikke !MrBangDK skrev:Intet er afgjort... Vi kan stadig få bronze!!
Nej...MrBangDK skrev:Intet er afgjort... Vi kan stadig få bronze!!Funky skrev:Det er satme kun AaB, som kan levere et årsresultat, som man på forhånd ville have kaldt acceptabelt, på en måde hvor man i sidste ende alligevel står med hovedet langt nede i lokummet og brækker sig. Hvordan gør de det?!?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index