kamp: Superliga, runde 3
Tidspunkt: 19:00
Dækning:

ASC: viewtopic.php?f=1&t=15428
& viewtopic.php?f=1&t=15438
Lineup: N/A
Resultat: N/A

Tror faktisk Slagelse er fuldt ud i stand til at smadre sig selv. Men jeg kommer da alligevel.BoT skrev:AT ELSKE AaB ER AT HADE SLAGELSE. MERE VILDSKAB. MERE HAD.
Jeg kommer i hvert fald. Og tager mit farligste hooligan-tøj på. Det bliver nok noget med shorts. SLAGELSE SMADRER IKKE SIG SELV!

Sådan Bad Boy - Jeg tropper også op i min Lasse N europatrøje og khakishorts, så bliver de vestsjællandske bonderøve rigtig bange.BoT skrev:AT ELSKE AaB ER AT HADE SLAGELSE. MERE VILDSKAB. MERE HAD.
Jeg kommer i hvert fald. Og tager mit farligste hooligan-tøj på. Det bliver nok noget med shorts. SLAGELSE SMADRER IKKE SIG SELV!

Nu har FCV jo et rigtigt godt forsvar, selvom det så rystet ud mod GF. Vestsjælland kom også frem til kæmpe chancer, som de burde have scoret på, og hvis de skaber sådan en chance igen, så skal de nok score. De havde i hvert fald tre af dem mod AGF.AllanPedersen skrev:Det er selvfølgelig hårdt at sige vi skal have 3 point i den her kamp, når vi allerede har fået 6 på 2 enormt svære kampe
men kunne være fedt at få 9 point på de første 3.. og synes faktisk vi skal have dem, AGF vandt 2-0 på udebane mod dem..
vil være skuffet hvis ikke vi får det.. skuffet, ikke brokke agtig

jeg mener så også vores defensiv er meget bedre end AGFs.. tror vi kan holde vestsjælland bedre fra fadet i hvert faldOldager skrev:Nu har FCV jo et rigtigt godt forsvar, selvom det så rystet ud mod GF. Vestsjælland kom også frem til kæmpe chancer, som de burde have scoret på, og hvis de skaber sådan en chance igen, så skal de nok score. De havde i hvert fald tre af dem mod AGF.AllanPedersen skrev:Det er selvfølgelig hårdt at sige vi skal have 3 point i den her kamp, når vi allerede har fået 6 på 2 enormt svære kampe
men kunne være fedt at få 9 point på de første 3.. og synes faktisk vi skal have dem, AGF vandt 2-0 på udebane mod dem..

AllanPedersen skrev:jeg mener så også vores defensiv er meget bedre end AGFs.. tror vi kan holde vestsjælland bedre fra fadet i hvert faldOldager skrev:Nu har FCV jo et rigtigt godt forsvar, selvom det så rystet ud mod GF. Vestsjælland kom også frem til kæmpe chancer, som de burde have scoret på, og hvis de skaber sådan en chance igen, så skal de nok score. De havde i hvert fald tre af dem mod AGF.AllanPedersen skrev:Det er selvfølgelig hårdt at sige vi skal have 3 point i den her kamp, når vi allerede har fået 6 på 2 enormt svære kampe
FCV lignede nu godtnok et oprykkerhold en god del af deres sidste kamp. Angrebsproblemerne til trods synes jeg, at AaB har vist så meget gejst og råstyrke i de to første kampe, at jeg godt tør tro på point. Men det hænger meget på, hvilken midtbane-konstellation man vælger.Kenneth K skrev:Seks point for vores første to kampe... aldrig i min vildeste fantasi ville jeg have troet det. Det lugter af et nederlag i Slagelse.

Det kunne godt nok ligne AaB groft at smide alle 3 der.Kenneth K skrev:Seks point for vores første to kampe... aldrig i min vildeste fantasi ville jeg have troet det. Det lugter af et nederlag i Slagelse.

FCV har med et enkelt point på kontoen næsten mindre råd til at pakke sig end vi selv har. Er der nogen der har set deres sidste par kampe som berette om deres taktiske udgangspunkt i de kampe?Forza skrev:Det kunne godt nok ligne AaB groft at smide alle 3 der.Kenneth K skrev:Seks point for vores første to kampe... aldrig i min vildeste fantasi ville jeg have troet det. Det lugter af et nederlag i Slagelse.
Specielt når man tænker på at det nok er AaB der skal frem og dirke FCV's forsvar op med det tandløse angreb vi har. Man kan håbe på Risgaard tager nogle løb i feltet igen og kanterne også trækker ind af.