Augo effekten er død...

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Augo effekten er død...

Indlæg af NIN » 30. jul 2013, 20:38

le Cid skrev:Jeg ved godt, at den slags er til at lukke op og skide i, men Ekstrabladet mener tilsyneladende at Risgård og Kusk var vores bedste i kampen - der er begge på rundens hold. Kusk, helt ærligt? Det var da ikke nogen specielt mindeværdig kamp af ham...!
Nu er Rundens Hold vel isoleret set ikke et udtryk for, hvordan spillerne har gjort det internt på de enkle hold, men set i forhold til andre spillere på samme plads over hele runden. Derfor kan f.eks. en midtbanespiller der har gjort det dårligere end en forsvar spiller komme på Rundens hold, hvis præstationerne på netop den plads ikke har været voldsom imponerende.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 30. jul 2013, 22:38

NIN den fromme skrev:
le Cid skrev:Jeg ved godt, at den slags er til at lukke op og skide i, men Ekstrabladet mener tilsyneladende at Risgård og Kusk var vores bedste i kampen - der er begge på rundens hold. Kusk, helt ærligt? Det var da ikke nogen specielt mindeværdig kamp af ham...!
Nu er Rundens Hold vel isoleret set ikke et udtryk for, hvordan spillerne har gjort det internt på de enkle hold, men set i forhold til andre spillere på samme plads over hele runden. Derfor kan f.eks. en midtbanespiller der har gjort det dårligere end en forsvar spiller komme på Rundens hold, hvis præstationerne på netop den plads ikke har været voldsom imponerende.
Jeg forstå udemærket hvordan den slags fungerer. Men Kusk har fået karakteren 5, mens 9 af de andre 10 har fået karakteren 4 - alle forsvarer har fået 4 og det samme gælder Risgård...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 31. jul 2013, 00:32

le Cid skrev:
NIN den fromme skrev:
Jeg forstå udemærket hvordan den slags fungerer. Men Kusk har fået karakteren 5, mens 9 af de andre 10 har fået karakteren 4 - alle forsvarer har fået 4 og det samme gælder Risgård...
Så er forklaringen vel blot den, at det handler om øjnene der ser og de synes at han var fremragende? Det er jo også langt fra alle på dette site som er enig om spillenes individuelle præstationer efter en kamp.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 31. jul 2013, 09:24

Er vel også urimeligt at stille en forsvarsspiller op mod en kreatør.

Kusk skal skabe spil muligheder hele tiden, og uden nogensinde at have været specielt god til fodbold selv
forestiller jeg mig at det 'måske' kan være mere svært at lige ramme dagen på den plads Kusk har, fremfor en plads
i den central defensive.

specielt når man har i tankerne at vi har spillet de 2 første kampe mod hold der nærmest aldrig lukker mål ind.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar