Superliga 2013/2014
Re: Superliga 2013/2014
Kæft hvor CV er en skandale - han har smidt et mesterskab og CL-deltagelse væk til Farum og hans indkøb har været elendige:
http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... b-skuffer/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... b-skuffer/" onclick="window.open(this.href);return false;
mange tak. der var de.Søgaard skrev:Har du forsøgt samme metode som med aktionærbilletter, måske det er samme metode de bruger:12mand skrev:er der nogen der har modtaget link, til at få de gratis billetter, man får hvis man har sæsonkort??
mig og min kammerat, har ikke modtaget noget endnu nemlig.
1. Klik ind på http://shop.aabsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false; og klik på knappen "Log ind" øverst i højre hjørne. Dine to koder til gratis billetter finder du under punktet ”rediger profil”, som du finder i øverste højre hjørne af skærmen, NÅR du er logget ind. Nederst i denne boks, skal du klikke på knappen ”Hent billetkoder”. Herefter kommer der to billetkoder frem. For en guide til hvordan du veksler billetkoderne til billetter, og hvilke betingelser der gælder for dem, kan du besøge denne side: http://shop.aabsport.dk/side/hjaelp" onclick="window.open(this.href);return false;
/Søgaard
lynge er gud!
Så lidt, tænkte nok det var samme metode de anvender12mand skrev:mange tak. der var de.Søgaard skrev:Har du forsøgt samme metode som med aktionærbilletter, måske det er samme metode de bruger:12mand skrev:er der nogen der har modtaget link, til at få de gratis billetter, man får hvis man har sæsonkort??
mig og min kammerat, har ikke modtaget noget endnu nemlig.
1. Klik ind på http://shop.aabsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false; og klik på knappen "Log ind" øverst i højre hjørne. Dine to koder til gratis billetter finder du under punktet ”rediger profil”, som du finder i øverste højre hjørne af skærmen, NÅR du er logget ind. Nederst i denne boks, skal du klikke på knappen ”Hent billetkoder”. Herefter kommer der to billetkoder frem. For en guide til hvordan du veksler billetkoderne til billetter, og hvilke betingelser der gælder for dem, kan du besøge denne side: http://shop.aabsport.dk/side/hjaelp" onclick="window.open(this.href);return false;
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kan sgu godt li' Baskim Kadri, så det er synd for ham og ligaen at han lige at røget ud af OB-Viborg kampen med noget der ligner en alvorlig knæ/ledbåndsskade. Det er dog en stor fordel for os der øjensynligt undgår deres pt. stærkeste kort i næste runde mod os. Jacob Schoop ser også ud til at være skadet, omend den nok ikke er så alvorlig.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
De er godt nok nogen knoldsparker de Viborg spiller, jeg frygter helt vi får mange skader når vi engang skal møde dem.
Det er dog fair nok Kadril fik noget af sin egen medicin, han var tæt på at smadrer Christopher Poulsen ved 2-0 målet med hans syge stempling, det er lidt hans svaghed han har nemt ved at blive provokeret hvis modstanderen går til ham.
Men farlig offensiv OB er ved at have, ville gerne se Emil Larsen og Kadril i AaB
Det er dog fair nok Kadril fik noget af sin egen medicin, han var tæt på at smadrer Christopher Poulsen ved 2-0 målet med hans syge stempling, det er lidt hans svaghed han har nemt ved at blive provokeret hvis modstanderen går til ham.
Men farlig offensiv OB er ved at have, ville gerne se Emil Larsen og Kadril i AaB
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
FCK er da gået totalt ned. Bagud 1-3 mod Randers lige nu, ikke at det overrasker mig dog, holdet har længe været i forfald, og nu tør de andre hold spille mod dem, og det taber de på. Det er jo ikke ligefrem noget vanvittigt stærkt hold de har længere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Nyd det så længe det varer. 0 point til de unævnelige efter 3 kampe - det er næsten for godt til at være sandt.jonas386 skrev:FCK er da gået totalt ned. Bagud 1-3 mod Randers lige nu, ikke at det overrasker mig dog, holdet har længe været i forfald, og nu tør de andre hold spille mod dem, og det taber de på. Det er jo ikke ligefrem noget vanvittigt stærkt hold de har længere.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er helt vildt så forudsigeligt de spiller. Konstant indlæg fra fløjen ind i hovedet på.... ingen.... Hvis de ikke køber noget kreativitet ind til midtbanen, så er det mesterskab tabt. Selv hvis de gør er kreative midtbanespillere notorisk svære at spille ind på holdet, så det skal sgu nok blive underholdende. Mon ikke både CV og Træner er røget når vi går julen i møde. Som at se os i Pehrsson-tiden.jonas386 skrev:FCK er da gået totalt ned. Bagud 1-3 mod Randers lige nu, ikke at det overrasker mig dog, holdet har længe været i forfald, og nu tør de andre hold spille mod dem, og det taber de på. Det er jo ikke ligefrem noget vanvittigt stærkt hold de har længere.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
En EfB sejr og en sejr til os på mandag og weekenden har været, næsten, perfekt. Som det ser ud nu ender mesterskabet i Jylland et eller andet sted. Både FCK og FCN har højst sandsynligt noget europæisk bold i efteråret, turneringer hvor de virkelig kan miste modet og miste kræfter.
Positivt: Jysk mesterskab, og der kommer måske fokus på andet end BIF og FCK.
Negativt: FCM kan risikere at blive mestre.
Negativt: FCM kan risikere at blive mestre.
Re: Sv: Superliga 2013/2014
Tværtimod, meget mere fokus. MEGET mere fokus.jonas386 skrev:
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: Sv: Superliga 2013/2014
Ja, nemlig. Hvis BIF og FCK klarer sig godt, så er det meste fokus rettet mod dem, men hvis de klarer sig dårligt, så er ALT fokus rettet mod dem. Vi ser måske en enkelt artikel i maj der omhandler holdet der har vundet superligaen.fish skrev:Tværtimod, meget mere fokus. MEGET mere fokus.jonas386 skrev:
Hvis AaB får en kvalitetsangriber og københavnerklubberne fortsætter deres nedgang, så kunne vi da sagtens håbe og tro på en fin placering i ligaen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Og nu 2-0 til EfB, hvor er det dog smukt, selvom jeg håbede på et X i den kamp.
Dælme 2 skarpe mål, fiskerne har scoret. Høj klasse.jonas386 skrev:Og nu 2-0 til EfB, hvor er det dog smukt, selvom jeg håbede på et X i den kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Og hvor er det påfaldende så skuffede kommentatorerne lyder, selv når Esbjerg laver to klasseaktioner. Frydefuldt og skammeligt på samme tid.Funky skrev:Dælme 2 skarpe mål, fiskerne har scoret. Høj klasse.jonas386 skrev:Og nu 2-0 til EfB, hvor er det dog smukt, selvom jeg håbede på et X i den kamp.
Helt enig. De havde skabt sig åndssvagt og vrælet om landsholdsklasse hvis BIF'erne havde lavet samme aktioner.limey skrev:Og hvor er det påfaldende så skuffede kommentatorerne lyder, selv når Esbjerg laver to klasseaktioner. Frydefuldt og skammeligt på samme tid.Funky skrev:Dælme 2 skarpe mål, fiskerne har scoret. Høj klasse.jonas386 skrev:Og nu 2-0 til EfB, hvor er det dog smukt, selvom jeg håbede på et X i den kamp.
Jeg ser kampe på et stream med engelsk kommentator, men noget bestemt de har sagt eller er det blot tonefaldet?limey skrev:Og hvor er det påfaldende så skuffede kommentatorerne lyder, selv når Esbjerg laver to klasseaktioner. Frydefuldt og skammeligt på samme tid.Funky skrev:Dælme 2 skarpe mål, fiskerne har scoret. Høj klasse.jonas386 skrev:Og nu 2-0 til EfB, hvor er det dog smukt, selvom jeg håbede på et X i den kamp.
Stort set alt hvad Frimann og Werge siger har bare BIF-vinkel. De kommenterer tydeligvis ikke to hold som de interesserer sig lige meget for.
Tjae, kombien af, at Esbjergs aktioner var suveræne med fire-fem gode pasninger frem ad banen, uden det bliver nævnt af kommentatorerne eller de hæver stemmen det mindste, efterfulgt af en tør konstatering af, at der er mål. Når Brøndby kommer til en chance stiger tonefaldet til det hysteriske efterfulgt af et "NUUEEJ" når Antipas for tiende gang skyder ved siden af.jonas386 skrev:Jeg ser kampe på et stream med engelsk kommentator, men noget bestemt de har sagt eller er det blot tonefaldet?limey skrev:Og hvor er det påfaldende så skuffede kommentatorerne lyder, selv når Esbjerg laver to klasseaktioner. Frydefuldt og skammeligt på samme tid.Funky skrev:Dælme 2 skarpe mål, fiskerne har scoret. Høj klasse.jonas386 skrev:Og nu 2-0 til EfB, hvor er det dog smukt, selvom jeg håbede på et X i den kamp.
Haha, det undrer mig egentlig slet ikke.limey skrev:Tjae, kombien af, at Esbjergs aktioner var suveræne med fire-fem gode pasninger frem ad banen, uden det bliver nævnt af kommentatorerne eller de hæver stemmen det mindste, efterfulgt af en tør konstatering af, at der er mål. Når Brøndby kommer til en chance stiger tonefaldet til det hysteriske efterfulgt af et "NUUEEJ" når Antipas for tiende gang skyder ved siden af.jonas386 skrev:Jeg ser kampe på et stream med engelsk kommentator, men noget bestemt de har sagt eller er det blot tonefaldet?limey skrev:Og hvor er det påfaldende så skuffede kommentatorerne lyder, selv når Esbjerg laver to klasseaktioner. Frydefuldt og skammeligt på samme tid.Funky skrev:Dælme 2 skarpe mål, fiskerne har scoret. Høj klasse.jonas386 skrev:Og nu 2-0 til EfB, hvor er det dog smukt, selvom jeg håbede på et X i den kamp.
Werge efter kampen: "Flot sejr til Esbjerg, det må vi gi' dem"... Ja, det var vel nok ærgerligt, hva' bette Carsten?