Superliga 2013/2014

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af Maglau » 22. aug 2013, 13:24

Forza skrev:http://onside.dk/superligaen/saa-fed-er ... r-de-andre

Godt nok en heftig løn sammenlignet med resten af ligaen!

Ståle: 7-9 mio.
2. Troels Beck, OB – årsløn på 1,5 millioner kroner
3. Peter Sørensen, AFG – årsløn på 1,3 millioner kroner
4. Kasper Hjulmand, FCN – årsløn på 1,2 millioner kroner
5. Thomas Frank, Brøndby – årsløn på 1,2 millioner kroner
6. Colin Todd, Randers – årsløn på 1,08 millioner kroner
7. Kent Nielsen, AaB – årsløn på 1,08 millioner kroner
8. Ove Pedersen, FC Vestsjælland – årsløn på 1,02 millioner kroner
9. Niels Frederikssen, Esbjerg – årsløn på 900.000 kroner
10. Glen Riddersholm, FCM – årsløn på 900.000 krroner
11. Ove Christensen, Viborg – årsløn på 900.000 kroner
12. Lars Søndergaard, SønderjyskE – årsløn på 840.000 kroner
Tja meget lille spring mellem de enkelte pladser og alt i alt ikke de helt vilde lønninger ift til deres job usikkerhed og ansvar.
Havde regnet med at Todd hade fået mere 1mill for en tidligere PL manager, han må da have tjent nok til at kunne leve af det, samt den løn kan han vel sagtens skrabe sammen i den 3-4 bedste liga der hjemme.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 22. aug 2013, 13:41

Maglau skrev:
Tja meget lille spring mellem de enkelte pladser og alt i alt ikke de helt vilde lønninger ift til deres job usikkerhed og ansvar.
Havde regnet med at Todd hade fået mere 1mill for en tidligere PL manager, han må da have tjent nok til at kunne leve af det, samt den løn kan han vel sagtens skrabe sammen i den 3-4 bedste liga der hjemme.
Det er jo bare et bud fra onesides side, det skriver de faktisk også selv i artiklen. Jovist de har talt med nogle eksperter, men i bund og grund aner vi ikke, om tallene er rigtige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 22. aug 2013, 14:31

Hanga skrev:
Maglau skrev:
Det er jo bare et bud fra onesides side, det skriver de faktisk også selv i artiklen. Jovist de har talt med nogle eksperter, men i bund og grund aner vi ikke, om tallene er rigtige.
Nej men der er ingen grund til at tro at de voldsomt forkerte. Det er ikke så svært at gætte sig til lønningerne hvis man har bare lidt kontakter indenfor fodbold verden. Så mon ikke de temmelig præcise. Men om en træner for 70000 om måneden eller 80000 ændrer ikke ved at de ligger ekstremt tæt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 23. aug 2013, 09:32

Maglau skrev:
Hanga skrev:
Maglau skrev:
Nej men der er ingen grund til at tro at de voldsomt forkerte. Det er ikke så svært at gætte sig til lønningerne hvis man har bare lidt kontakter indenfor fodbold verden. Så mon ikke de temmelig præcise. Men om en træner for 70000 om måneden eller 80000 ændrer ikke ved at de ligger ekstremt tæt.
Præcis. Det der falder i øjnene er jo ikke de 2-12 klubbers træner som ligger nogenlunde tæt. Det er jo forskellen fra de 11 trænere frem til Ståles løn som er ekstrem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 25. aug 2013, 16:22

Oprykkerne klarer sig godt i år, tror man skal have mange point denne sæson for at undgå nedrykning.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 25. aug 2013, 16:55

Det er godt, vi smed vores sparsomme skillinger efter en lejeaftale på en skadet svensker og ikke fx Thomas Dalgaard. Han er tydeligvis alt for ringe.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 25. aug 2013, 16:57

Gnu skrev:Det er godt, vi smed vores sparsomme skillinger efter en lejeaftale på en skadet svensker og ikke fx Thomas Dalgaard. Han er tydeligvis alt for ringe.
ja for viborg ville jo gerne sælge dalgaard for de 1700,- samt et kilo rejer vi kan tilbyde.
lynge er gud!

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 25. aug 2013, 17:44

Mon ikke vi kunne tilbyde lidt mere end det? Det antyder vores nyligt offentliggjorte regnskab da.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. aug 2013, 18:13

12mand skrev:
Gnu skrev:Det er godt, vi smed vores sparsomme skillinger efter en lejeaftale på en skadet svensker og ikke fx Thomas Dalgaard. Han er tydeligvis alt for ringe.
ja for viborg ville jo gerne sælge dalgaard for de 1700,- samt et kilo rejer vi kan tilbyde.
Viborg skulle ikke have en krone hvis vi havde lavet en kontrakt fra 1/1.
Janteloven eksisterer IKKE!

tagen
Ynglinge
Ynglinge

Re: Sv: Superliga 2013/2014

Indlæg af tagen » 25. aug 2013, 18:24

Køllen I Møllen skrev:
12mand skrev:
Det ville jo også kræve at Dalgaard vsr oprigtigt interesseret i at spille i AaB. Og jeg kan også høre ramaskriget hvis der var lavet en aftale som først ville have virkning i forårssæsonen.....

Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk2

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 25. aug 2013, 18:58

tagen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
12mand skrev:
Det ville jo også kræve at Dalgaard vsr oprigtigt interesseret i at spille i AaB. Og jeg kan også høre ramaskriget hvis der var lavet en aftale som først ville have virkning i forårssæsonen.....

...og så kan man - sjovt nok - ikke høre det helt store grædekor over vi ikke anskaffede os Marvin Pourié.

Det er jo ikke til at forudse hvordan tingene går, og der er ingen der siger at Dalgaard ville være blevet den samme succes i superligaen for AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 25. aug 2013, 19:49

Pastorius skrev:
tagen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
12mand skrev:

...og så kan man - sjovt nok - ikke høre det helt store grædekor over vi ikke anskaffede os Marvin Pourié.

Det er jo ikke til at forudse hvordan tingene går, og der er ingen der siger at Dalgaard ville være blevet den samme succes i superligaen for AaB.
Det ville være totalt suverænt hvis AaB havde hentet ham, desværre vidste Silkeborg jo godt at en angriber der scorer mål koster også selvom klubben står i en træs situation.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 25. aug 2013, 19:52

Provst i Brovst skrev:
Pastorius skrev:
tagen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
12mand skrev:

Det ville være totalt suverænt hvis AaB havde hentet ham, desværre vidste Silkeborg jo godt at en angriber der scorer mål koster også selvom klubben står i en træs situation.
Det er jeg ikke enig i, han passer ikke ind i AaB og jeg tror ikke han ville have været en større succes i AaB end han er i FCK
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Indlæg af seamann » 25. aug 2013, 21:14

Gad vide hvad straffen er for at have spillet med en spiller uden opholds- og arbejdstilladelse (FCK - ADI) ? Nogen der har indsigt i sådan noget ?

I det mindste må det vel koste et 0-3 nederlag til FCV ?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 25. aug 2013, 21:20

seamann skrev:Gad vide hvad straffen er for at have spillet med en spiller uden opholds- og arbejdstilladelse (FCK - ADI) ? Nogen der har indsigt i sådan noget ?

Har du en kilde til det?
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Indlæg af seamann » 25. aug 2013, 21:26

Pastorius skrev:
seamann skrev:Gad vide hvad straffen er for at have spillet med en spiller uden opholds- og arbejdstilladelse (FCK - ADI) ? Nogen der har indsigt i sådan noget ?

Har du en kilde til det?
CV har lige indrømmet det i Onside...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 25. aug 2013, 21:28

seamann skrev:
Pastorius skrev:

Har du en kilde til det?
CV har lige indrømmet det i Onside...
Ok. Jeg ved ikke om der er nogen sportslig konsekvens, hvis ellers spilletilladelsen er ok hos DBU. Men det bliver da interessant at høre hvad der kommer ud af det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 25. aug 2013, 22:01

Så vidt jeg kan læse mig frem til, har de overholdt DBUs regler, at de regler så ikke stemmer overens med loven, er jo absurd..
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

seamann

Indlæg af seamann » 25. aug 2013, 22:17

Brodernumsi skrev:

Så vidt jeg kan læse mig frem til, har de overholdt DBUs regler, at de regler så ikke stemmer overens med loven, er jo absurd..
Så er der vel kun en løsning - at melde dem til Pia.

salling23
Superliga
Superliga

Indlæg af salling23 » 25. aug 2013, 22:54

http://onside.dk/superligaen/fck-boss-e ... -med-vilje

Her er det på skrift. Han indrømmer ovenikøbet at de har gjort det tidligere
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Besvar