jonas386 skrev:EDIT: Aprospos, hvad laver Ørgaard egentlig for tiden? Bestod han nogensinde den der agenteksamen der åbenbart var lige så svært som Jura eller lægestudiet, eller droppede han det?
Tror nok Ørgaard dumpede som agent. Mener jeg at kunne huske jeg læste.
Mht. mesterskabsspørgsmålet er det godt nok åbent.
OB: De har gode og dårlige elementer i deres trup. Deres forsvar bære præg af Anders Møller er over the hill og at Diarra er en uhyrligt ringe VB. Derudover er Bodul, Skoubo, Jeppe Hansen og Hannes Anier absolut ikke et skræmmende angreb.
FCM: De har nok den mest komplette trup pt. Dog tvivler jeg gevaldigt på at Glenn kan holde hovedet koldt i en grad så de kan tage guldet. Derudover mangler vi også at se hvodan de kommer igennem transfervinduet/transfervinduerne.
FCN: De er blevet for middelmådige og det virker som om de har tabt konceptet.
AaB: Desværre næppe - så skal Jønsson i hvert fald virkelig være en kongeangriber og holde sig skadesfri eller vi skal have en ekstra offensivt forstærkning inden vinduet lukker.
Esbjerg: Har et højt top-niveau, men måske omvendt også et lidt lavt bund-niveau. Kan stadig blive lidt fugl eller fisk.
Randers: Skal nok skrab en masse point til sig og kan sagtens snuppe medaljer igen, men tror ikke på de har mesterskabsklasse, men holdet kan dog ramme en god stabilitet som måske kan give udslag i en meget jævn superliga.
FCK: Der var vel fremgang i deres offensiv spil igår + de har fået en ny Dame N'Doye så de kan gå tilbage til deres normale koncept. Dog er de stadig meget sårbare defensiv og spørgsmålet er om de ikka er ved at være for langt efter toppen allerede. +
Brøndby: Køber og køber i ren QPR-style - holdet er måske fint på papiret, men det tager længe før det kommer til at fungere og med klubbens historik in mente er det tvivlsomt om de har tålmodigheden og ikke pludseligt sadler om igen.