Pokal: Silkeborg-AaB
Re: Pokal: Silkeborg-AaB
Kunne også godt bruge et link 
Synes faktisk Wichmann gør det fint. Risgård har været bedste AaBer indtil videre.
Jeg savner Winsnes
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er ikke så godt det der kaptajn. Langsom i tanke og usikker i opspillet. Det går desværre den forkerte vej.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
flot afslutning af SF, totalt fri også kan han ikke engang ramme inden for rammen....
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Så var han heller ikke mere fri - og vinklen blev spids...!Mr. Larsen skrev:flot afslutning af SF, totalt fri også kan han ikke engang ramme inden for rammen....
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
I øvrigt (som forventet) en elendig stemning på det møg-stadion!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
http://www.footballstreaming.info/strea ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nederst på siden.
SF beviser endnu en gang at han ikke skal ha chancen. er du gal en "stor" chance han havde, men ikke engang inden for rammen.
nederst på siden.
SF beviser endnu en gang at han ikke skal ha chancen. er du gal en "stor" chance han havde, men ikke engang inden for rammen.
lynge er gud!
Jeg tror vi skal satse på ham som venstre back når vi har skudt Ahlmann afsted.Mr. Larsen skrev:flot afslutning af SF, totalt fri også kan han ikke engang ramme inden for rammen....
Jeg savner Winsnes
Hvis det stod til mig, så er det tid til andre skal have chancen centralt.MHJ skrev:Det er ikke så godt det der kaptajn. Langsom i tanke og usikker i opspillet. Det går desværre den forkerte vej.
Jeg savner Winsnes
Men opspillet fra Kusk var fremragende. Det lader til, at han virkelig er ved at finde sig selv igen!le Cid skrev:Så var han heller ikke mere fri - og vinklen blev spids...!Mr. Larsen skrev:flot afslutning af SF, totalt fri også kan han ikke engang ramme inden for rammen....
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Sjovt som folk står i kø for at hugge på SF, mens der var 0, der meldte sig, da Kusk skød efter månen totalt fri midtfor mål.
Klasseredning af Larsen!
Klasseredning af Larsen!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
De ku jo være at manden måske lige har scoret 2 mål inden + han rent faktisk bidrager rigtig meget andet positivt på banen.... bare en tankejernskjorten skrev:Sjovt som folk står i kø for at hugge på SF, mens der var 0, der meldte sig, da Kusk skød efter månen totalt fri midtfor mål.
Klasseredning af Larsen!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Fin indsats af Kusk til nu. Kunne De Boer mon finde på at panik-shoppe i AaB 
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
3-3 i Vendsyssel - FCM kampen 
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
En tanke mere: Kusk har været bæ i lang tid, men det har ikke medført den hetz, der kører mod SF for tiden.Mr. Larsen skrev:De ku jo være at manden måske lige har scoret 2 mål inden + han rent faktisk bidrager rigtig meget andet positivt på banen.... bare en tankejernskjorten skrev:Sjovt som folk står i kø for at hugge på SF, mens der var 0, der meldte sig, da Kusk skød efter månen totalt fri midtfor mål.
Klasseredning af Larsen!
Og Hjørring har fortjent mere i landdistriktsstøtte!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er så smukt! Så kommer den obligatoriske FCM-nedtur.Mr. Larsen skrev:3-3 i Vendsyssel - FCM kampen
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Næppejernskjorten skrev:En tanke mere: Kusk har været bæ i lang tid, men det har ikke medført den hetz, der kører mod SF for tiden.Mr. Larsen skrev:De ku jo være at manden måske lige har scoret 2 mål inden + han rent faktisk bidrager rigtig meget andet positivt på banen.... bare en tankejernskjorten skrev:Sjovt som folk står i kø for at hugge på SF, mens der var 0, der meldte sig, da Kusk skød efter månen totalt fri midtfor mål.
Klasseredning af Larsen!
Og Hjørring har fortjent mere i landdistriktsstøtte!
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Når Søren Frederiksen har scoret et mål ud af ingenting, så er der nok heller ikke så mange der vil brokke sig over sådan en brændt chance. Men det er vist ikke sket endnu, men der har til gengæld været en del brændte chancer.jernskjorten skrev:Sjovt som folk står i kø for at hugge på SF, mens der var 0, der meldte sig, da Kusk skød efter månen totalt fri midtfor mål.
Klasseredning af Larsen!
Nøj, hvor ville jeg ønske han fik scoret et mål eller to, så han måske kunne få selvtillid og begynde at leve op til sit potentiale. Ellers får hans karriere i AaB da samme forløb som hans karriere i FCK.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Mange tak til alle de venlige sjæle.
"Jeppe Curths
"
"Jeppe Curths
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.