Nicklas kæmper først og fremmest med Weimann om pladsen til førsteholdet, tror mere Kozak er købt til at udfordre Benteke. Tror Nicklas får chancen imod de mindre hold i ligaen på Weimanns plads, hvor man har brug for en mere offensiv stil.12mand skrev:det er ikke just blevet lettere for helenius at komme på holdet:
http://www.avfc.co.uk/page/NewsDetail/0 ... 78,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
så nu henter du ham lige på leje gaarde.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
ikke at det kommer til at ske, men det ville jo give god mening for både AaB og aston villa at hente helenius hjem på leje. hvis helenius ikke kommer på holdet, det næste stykke tid, og vi mangler en mand med mål i støvlerne.Provst i Brovst skrev:Jeg håber ikke det viser sig at han er købt som back up til en back up, selvom man jo kan være ligeglad nu.12mand skrev:det er ikke just blevet lettere for helenius at komme på holdet:
http://www.avfc.co.uk/page/NewsDetail/0 ... 78,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
så nu henter du ham lige på leje gaarde.
lynge er gud!
Det var fandme godt at Lynge fik skibet ham af sted.12mand skrev:ronnie har lige fået rødt i deres kamp mod tyskland - fortjent rødt må man sige.
han smadrede en rude på vej ned i omklædningen, og er nu åbenbart skadet, af en eller anden art. der er hvert flad tilkaldt en læge til ham.
-
A_Strandfelt
- Allstar

- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Hehe, FCM omskoler Jeppe Curth til midtbanespiller... 
Ja, en "lille smule". Jeg tror sgu ikke det bliver det store problem. Ku' godt gå hen og blive en succes, faktisk.Poker-One-Kenobi skrev:Hehe, FCM omskoler Jeppe Curth til midtbanespiller...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Forstår ikke projektet, han er ikke en profil hverken som angriber eller midtbanespiller, de må da have lånt ham meget billigt. jeg gætter på at han får en halvleg her og der udenad vise det store. Men nu må vi se!Funky skrev:Ja, en "lille smule". Jeg tror sgu ikke det bliver det store problem. Ku' godt gå hen og blive en succes, faktisk.Poker-One-Kenobi skrev:Hehe, FCM omskoler Jeppe Curth til midtbanespiller...
jeg er sgu bange for at han bliver virkelig skarp som midtbane. tror sgu de har set helt rigtigt i FCM, i at omskole ham til midtbane. bliver han et stort hit i FCM, vil de vente på han er transferfri, og derefter hente ham. bliver han ikke en succes, "hænger" vi på ham et halvt år. så det er sgu lidt en lose-lose situation.
lynge er gud!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvorfor? Vi kan jo godt forlænge med ham, selvom han bliver en succes. Vores økonomi er altså ikke værre end Midtjyllands.12mand skrev:jeg er sgu bange for at han bliver virkelig skarp som midtbane. tror sgu de har set helt rigtigt i FCM, i at omskole ham til midtbane. bliver han et stort hit i FCM, vil de vente på han er transferfri, og derefter hente ham. bliver han ikke en succes, "hænger" vi på ham et halvt år. så det er sgu lidt en lose-lose situation.
Hader København!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hvis han skulle blive en succes dernede kan jeg da slet ikke forestille mig at han skulle være interesseret i at komme tilbage til AaB.alithebeast skrev:Hvorfor? Vi kan jo godt forlænge med ham, selvom han bliver en succes. Vores økonomi er altså ikke værre end Midtjyllands.12mand skrev:jeg er sgu bange for at han bliver virkelig skarp som midtbane. tror sgu de har set helt rigtigt i FCM, i at omskole ham til midtbane. bliver han et stort hit i FCM, vil de vente på han er transferfri, og derefter hente ham. bliver han ikke en succes, "hænger" vi på ham et halvt år. så det er sgu lidt en lose-lose situation.
Janteloven eksisterer IKKE!
- alithebeast
- Allstar

Hvis Augustinussen forsvinder til vinter, og han slår igennem som presspiller på midtbanen, kan det da sagtens ske, der ville så være 3 centrale midtbanespillere i truppen med superligaerfaring(hvis man medregner Thomsen, der ikke bruges på pladsen mere), og dermed ville han have fin udsigt til spilletid.Køllen I Møllen skrev:Hvis han skulle blive en succes dernede kan jeg da slet ikke forestille mig at han skulle være interesseret i at komme tilbage til AaB.alithebeast skrev:Hvorfor? Vi kan jo godt forlænge med ham, selvom han bliver en succes. Vores økonomi er altså ikke værre end Midtjyllands.12mand skrev:jeg er sgu bange for at han bliver virkelig skarp som midtbane. tror sgu de har set helt rigtigt i FCM, i at omskole ham til midtbane. bliver han et stort hit i FCM, vil de vente på han er transferfri, og derefter hente ham. bliver han ikke en succes, "hænger" vi på ham et halvt år. så det er sgu lidt en lose-lose situation.
Hader København!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Han slår ikke igennem som midtbanespiller. Det garanterer jeg foralithebeast skrev:Hvis Augustinussen forsvinder til vinter, og han slår igennem som presspiller på midtbanen, kan det da sagtens ske, der ville så være 3 centrale midtbanespillere i truppen med superligaerfaring(hvis man medregner Thomsen, der ikke bruges på pladsen mere), og dermed ville han have fin udsigt til spilletid.Køllen I Møllen skrev:Hvis han skulle blive en succes dernede kan jeg da slet ikke forestille mig at han skulle være interesseret i at komme tilbage til AaB.alithebeast skrev:Hvorfor? Vi kan jo godt forlænge med ham, selvom han bliver en succes. Vores økonomi er altså ikke værre end Midtjyllands.12mand skrev:jeg er sgu bange for at han bliver virkelig skarp som midtbane. tror sgu de har set helt rigtigt i FCM, i at omskole ham til midtbane. bliver han et stort hit i FCM, vil de vente på han er transferfri, og derefter hente ham. bliver han ikke en succes, "hænger" vi på ham et halvt år. så det er sgu lidt en lose-lose situation.
Og hvis han gør tror jeg ikke han vil satse på at komme tilbage og ødelægge det i AaB igen.
Janteloven eksisterer IKKE!
- alithebeast
- Allstar

Jeg tror nu heller ikke på nogle af delene, men der er da intet, der teknisk set forhindrer ham i at skrive med os igen. Due kom hjem fra leje i FCN med et halvt år tilbage af kontrakten, og han gjorde det vel ret beset udemærket i Farum, og han spiller da stadig i Aalborg. Det var mere præmissen om, at det var en loose-looses situation, jeg ser det som perfekt for begge parter.Køllen I Møllen skrev:Han slår ikke igennem som midtbanespiller. Det garanterer jeg foralithebeast skrev:Hvis Augustinussen forsvinder til vinter, og han slår igennem som presspiller på midtbanen, kan det da sagtens ske, der ville så være 3 centrale midtbanespillere i truppen med superligaerfaring(hvis man medregner Thomsen, der ikke bruges på pladsen mere), og dermed ville han have fin udsigt til spilletid.Køllen I Møllen skrev:Hvis han skulle blive en succes dernede kan jeg da slet ikke forestille mig at han skulle være interesseret i at komme tilbage til AaB.alithebeast skrev:Hvorfor? Vi kan jo godt forlænge med ham, selvom han bliver en succes. Vores økonomi er altså ikke værre end Midtjyllands.12mand skrev:jeg er sgu bange for at han bliver virkelig skarp som midtbane. tror sgu de har set helt rigtigt i FCM, i at omskole ham til midtbane. bliver han et stort hit i FCM, vil de vente på han er transferfri, og derefter hente ham. bliver han ikke en succes, "hænger" vi på ham et halvt år. så det er sgu lidt en lose-lose situation.
Og hvis han gør tror jeg ikke han vil satse på at komme tilbage og ødelægge det i AaB igen.
Hader København!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
http://nordjyske.dk/nyheder/kayke-score ... 25/24/1547
Kayke er tilsyneladende kommet til Brazil i storform.
Kayke er tilsyneladende kommet til Brazil i storform.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg var for første gang nogensinde på mægtige Hjørring Stadion i eftermiddags, hvor jeg overværede 1. divisionskampen mellem Vendsyssel FF og AB.
Zaza, "Farmer" (Jens Kristian Sørensen) og Marc Pedersen startede inde for Hjørring, mens Simon Bræmer startede i ABs angreb.
Vendsyssel FF vandt 1-0, men med større skarphed kunne de ha' vundet med tenniscifre mod elendige AB. Jeg var positivt overrasket over Vendsyssel der spillede chanceskabende og på et fint teknisk niveau. Vendsyssel stod godt defensivt og Karim havde ikke en eneste redning i kampen.
Farmer spillede stærkt i forsvaret, men det var på en noget billig baggrund. AB spillede i et gå tempo, der fik Farmer til at se hurtig ud. Bræmer derimod var en stor skuffelse hos AB. Godt nok havde Bræmer svære arbejdsbetingelser, men han havde mange boldtab og lignede bestemt ikke en spiller, der nogensinde igen når superliganiveau.
Respekt til det Kusk og Krüger har skabt i Hjørring. Med få midler har de skabt et meget solidt hold, der tilmed spillede god bold i dag. Med en bedre spidsangriber kan de gøre det rigtig godt i 1. division. Iøvrigt var det grinern at se, at Kusk stod for hjemmeholdets opvarmning. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en cheftræner stå for opvarmningen.
Sjovt nok at se 1. division live på stadion, men stadion- og tilskuermæssigt (802 tilskuere), der var omgivelserne marginalt mere inspirerende end Provstejorden.
Zaza, "Farmer" (Jens Kristian Sørensen) og Marc Pedersen startede inde for Hjørring, mens Simon Bræmer startede i ABs angreb.
Vendsyssel FF vandt 1-0, men med større skarphed kunne de ha' vundet med tenniscifre mod elendige AB. Jeg var positivt overrasket over Vendsyssel der spillede chanceskabende og på et fint teknisk niveau. Vendsyssel stod godt defensivt og Karim havde ikke en eneste redning i kampen.
Farmer spillede stærkt i forsvaret, men det var på en noget billig baggrund. AB spillede i et gå tempo, der fik Farmer til at se hurtig ud. Bræmer derimod var en stor skuffelse hos AB. Godt nok havde Bræmer svære arbejdsbetingelser, men han havde mange boldtab og lignede bestemt ikke en spiller, der nogensinde igen når superliganiveau.
Respekt til det Kusk og Krüger har skabt i Hjørring. Med få midler har de skabt et meget solidt hold, der tilmed spillede god bold i dag. Med en bedre spidsangriber kan de gøre det rigtig godt i 1. division. Iøvrigt var det grinern at se, at Kusk stod for hjemmeholdets opvarmning. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en cheftræner stå for opvarmningen.
Sjovt nok at se 1. division live på stadion, men stadion- og tilskuermæssigt (802 tilskuere), der var omgivelserne marginalt mere inspirerende end Provstejorden.
Er 800 ikke rimelig pænt ifht det er 1. division?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
800 tilskuere er sikkert nogenlunde til en kamp i 1. division, også med tanke på at Hjørring ikke ligefrem er kendt som en fodboldby (i modsætning til f.eks. Vejle).jonas386 skrev:Er 800 ikke rimelig pænt ifht det er 1. division?
Nu er det stadigvæk ret tidligt på sæsonen, men kan godt gyse ved tanken hvis Hobro mod alle odds rykker op. Hobro Stadion er et danmarksserie stadion værdigt.
Positivt at se Jens Kristian Sørensen i kampen mod AB. Farmer var stærkt spillende i midterforsvaret og ser ud til at trives på dette niveau.
I det hele taget klarer de nordjyske hold sig imponerende godt (AaB, Hobro, Vendsyssel FF, FC Jammerbugt og Thisted), der alle mere eller mindre klarer sig rigtig godt.
Hjørring er da i den grad en fodboldby. Måske er det ikke en by, man tænker på i en større sammenhæng, men der er et utal af fodboldklubber i og omkring Hjørring. Derimod ligger problematikken nok nærmere i, at FC Hjørring/Vendsyssel FF i Hjørring tager sit udspring i HI; en ikke særlig populær klub i foreningssammenhæng, da den i en årrække drev rovdrift på alle unge drenge, der bare havde et strejf af talent, hvilket har medført, at ingen af de andre klubber i Hjørring støtter op omkring HI. Byens hold, my ass.frederikshavneren skrev:800 tilskuere er sikkert nogenlunde til en kamp i 1. division, også med tanke på at Hjørring ikke ligefrem er kendt som en fodboldby (i modsætning til f.eks. Vejle).jonas386 skrev:Er 800 ikke rimelig pænt ifht det er 1. division?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Olsen-skifter-halvt-hold" onclick="window.open(this.href);return false;
Helenius starter åbenbart på bænken i aften. Bille har åbenbart også overhalet Helenius.
Helenius starter åbenbart på bænken i aften. Bille har åbenbart også overhalet Helenius.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Mon ikke han overhalede ham allerede ved at være udtaget til kampen mod Malta?jonas386 skrev:http://www.bold.dk/nyt/Avis-Olsen-skifter-halvt-hold
Helenius har næsten ikke trænet med holdet, så det er meget naturligt, at han ikke starter inde. Men hvis han slet ikke kommer på banen, så er det godt nok en meget mystisk efterudtagelse!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index