Trænerrangliste
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Trænerrangliste
Hvis man - for morskabens skyld - skulle prøve at rangere de bedste AaB-trænere i superligaens histore, hvordan ser jeres liste så ud?
En række faktorer vil selvfølgelig spille ind, når man laver den liste, herunder konkrete resultater, udnyttelse af truppens potentiale og dyrkning af unge talenter.
Min liste vil umiddelbart være:
1. PEA
2. Hamrén
3. Kent Nielsen
4. Hans Backe
5. Kuhn
Kuhn fortjente en plads på listen med den sejrsstime, han leverede, men det er måske lidt useriøst, da hans tid var så kort.
Floplisten ser efter min mening sådan ud:
1. Pehrsson
2. Rioch
3. Pointek
4. Søren Kusk
En række faktorer vil selvfølgelig spille ind, når man laver den liste, herunder konkrete resultater, udnyttelse af truppens potentiale og dyrkning af unge talenter.
1. PEA
2. Hamrén
3. Kent Nielsen
4. Hans Backe
5. Kuhn
Kuhn fortjente en plads på listen med den sejrsstime, han leverede, men det er måske lidt useriøst, da hans tid var så kort.
1. Pehrsson
2. Rioch
3. Pointek
4. Søren Kusk
Fodbold skal ses med hjertet!
Re: Trænerrangliste
hvordan i himlens navn kan du placere Søren Kusk på en flopliste? læs lige lidt op på din AaB historie, manden kom til for PEA (der ikke havde lyst til at være cheftræner) hvor vi lå og rodede rundt i bunden i ligaen og redede vores røv med en serie af stærke resultater.AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis man - for morskabens skyld - skulle prøve at rangere de bedste AaB-trænere i superligaens histore, hvordan ser jeres liste så ud?
1. PEA
2. Hamrén
3. Kent Nielsen
4. Hans Backe
5. Kuhn
1. Pehrsson
2. Rioch
3. Pointek
4. Søren Kusk
http://superstats.dk/tranere/traner?id=59&aar=2003/2004" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe
Helt enig vedr. Kusk senior. Manden gjorde det fantastisk som brandslukker og kunne sagtens have fortjent mere end et halvt år i spidsen for holdet udfra hans præstationer.
Med toplisten er jeg lidt mere ambivalent. Der er jo kun trænere, som har trænet klubben fra starten 90'erne og vores historie er jo trods alt meget længere end det (jeg kender dog heller ikke dem der var i klubben før da).
Mht. PEA er jeg lidt delt. Hans første tid frem til 1995 var outstanding, hvor han viste hvilken dygtig taktiker han var og udviklede et godt hold. Omvendt var det han præsterede i starten af 00'erne var dælme ikke godt. Dog kan man argumentere for, at det var dumt af Lynge at tage ham ind som nødløsning til at starte med. Jeg vil nok pege på Backe og Hamren som de to dygtigste, da de også var med til at hæve standarderne i klubben. Derudover jeg enig i, at Kent fortjener en plads på listen. Han har en meget stor aktie i, at vi har overlevet smalhalsen og de mange talenter. Mht. Kuhn er jeg selv stor fan, men at kalde ham blandt de fem største (chef)trænere i AaBs historie er nok at stramme den. Det var en fantastisk tid med de 12 kampe uden nederlag og med outstanding resultater, men på sådan en liste skal man næste have præsteret kontinuerligt over længere tid for at være med. F.eks. ville Kusk senior på trods af hans gode resultater i en halvsæson heller ikke kunne komme på. Kuhn ville dog nok toppe min all-time liste for assistenttrænere. Min liste
1. Hamren
Havde sværere arbejdsbetingelser end Backe og skabte et vinderhold med internationalt niveau.
2. Backe
Var med til at hæve standarden i klubben, men havde et bedre materiale end Hamren, hvorfor Hamrens præsgtation er større.
3. PEA
UDviklede et godt kollektiv af fyraftensproffer til et mesterhold over nogle sæsoner.
4. Kent
Har stille og roligt genopbygget det sportslige fundament i klubben og været med til succesfuldt at implementere talent-satsningen.
5. ?
Her må nogle af de ældre debattører hjælpe. Er selv født i 86' så kan ikke huske vores trænere længere tilbage end PEA, men synes i hvert fald ikke der er anre trænere 90'erne eller 00'erne som er værdige til en sådan liste.
Floplisten
1. Rioch
Var her kun for pengene og CL + han ikke ønskede at bruge klubbens unge spillere som var en del af hans job/arbejdsbetingelser + han knap havde sat sig ind i, hvilke spillere han skulle træne.
2. Pehrsson
Var hverken dygtig eller stærk nok til jobbet. Præsterede ikke at få et ok materiale til at fungere og havde en dårlig indflydelse på transferstrategien og lod indstillingen på holdet gå fløjten.
3. Rudbæk i starten af 00'erne
Husker det som en resultatmæssigt meget frustrerende tid. Han blev selvfølgelig ramt lidt af, at et mesterhold gik i opløsning, men han havde jo stadig ret gode spillere til disposition. PEA i starten af 00'erne kunne også have været inde i billedet, men hans materiale var svagere end Rudbæks.
Med toplisten er jeg lidt mere ambivalent. Der er jo kun trænere, som har trænet klubben fra starten 90'erne og vores historie er jo trods alt meget længere end det (jeg kender dog heller ikke dem der var i klubben før da).
Mht. PEA er jeg lidt delt. Hans første tid frem til 1995 var outstanding, hvor han viste hvilken dygtig taktiker han var og udviklede et godt hold. Omvendt var det han præsterede i starten af 00'erne var dælme ikke godt. Dog kan man argumentere for, at det var dumt af Lynge at tage ham ind som nødløsning til at starte med. Jeg vil nok pege på Backe og Hamren som de to dygtigste, da de også var med til at hæve standarderne i klubben. Derudover jeg enig i, at Kent fortjener en plads på listen. Han har en meget stor aktie i, at vi har overlevet smalhalsen og de mange talenter. Mht. Kuhn er jeg selv stor fan, men at kalde ham blandt de fem største (chef)trænere i AaBs historie er nok at stramme den. Det var en fantastisk tid med de 12 kampe uden nederlag og med outstanding resultater, men på sådan en liste skal man næste have præsteret kontinuerligt over længere tid for at være med. F.eks. ville Kusk senior på trods af hans gode resultater i en halvsæson heller ikke kunne komme på. Kuhn ville dog nok toppe min all-time liste for assistenttrænere. Min liste
1. Hamren
Havde sværere arbejdsbetingelser end Backe og skabte et vinderhold med internationalt niveau.
2. Backe
Var med til at hæve standarden i klubben, men havde et bedre materiale end Hamren, hvorfor Hamrens præsgtation er større.
3. PEA
UDviklede et godt kollektiv af fyraftensproffer til et mesterhold over nogle sæsoner.
4. Kent
Har stille og roligt genopbygget det sportslige fundament i klubben og været med til succesfuldt at implementere talent-satsningen.
5. ?
Her må nogle af de ældre debattører hjælpe. Er selv født i 86' så kan ikke huske vores trænere længere tilbage end PEA, men synes i hvert fald ikke der er anre trænere 90'erne eller 00'erne som er værdige til en sådan liste.
Floplisten
1. Rioch
Var her kun for pengene og CL + han ikke ønskede at bruge klubbens unge spillere som var en del af hans job/arbejdsbetingelser + han knap havde sat sig ind i, hvilke spillere han skulle træne.
2. Pehrsson
Var hverken dygtig eller stærk nok til jobbet. Præsterede ikke at få et ok materiale til at fungere og havde en dårlig indflydelse på transferstrategien og lod indstillingen på holdet gå fløjten.
3. Rudbæk i starten af 00'erne
Husker det som en resultatmæssigt meget frustrerende tid. Han blev selvfølgelig ramt lidt af, at et mesterhold gik i opløsning, men han havde jo stadig ret gode spillere til disposition. PEA i starten af 00'erne kunne også have været inde i billedet, men hans materiale var svagere end Rudbæks.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Ja, jeg afgrænsede det til superligaens historie, dels fordi der fra omkring liganes start for alvor kom gang i professionalismen herhjemme, dels fordi vi få år før ligaens start havde et mørkere periode, dels for at vi kan sammenligne med nogen, som folk har i nogenlunde klar hukommelse.
Men der er jo ikke noget i vejen for at drage paralleler længere tilbage. Det, som Rudbæk gjorde for os i 80'erne, var jo outstanding.
PEA vil for mig altid være unik. Han er om nogen klubmand og skaffede os det første mesterskab med at, som meget få havde forventet så meget af - og så især lokale drenge. Så er han taktisk en af de bedste i Danmark nogensinde, og sidst men ikke mindst har han en fantastisk nordjysk lune (det sidste tæller måske ikke helt med, når man bedømmer trænere).
Backe kom til gengæld lidt let til succesen med et købehold for børspengene. Men det var stadig godt trænerarbejde.
Men der er jo ikke noget i vejen for at drage paralleler længere tilbage. Det, som Rudbæk gjorde for os i 80'erne, var jo outstanding.
PEA vil for mig altid være unik. Han er om nogen klubmand og skaffede os det første mesterskab med at, som meget få havde forventet så meget af - og så især lokale drenge. Så er han taktisk en af de bedste i Danmark nogensinde, og sidst men ikke mindst har han en fantastisk nordjysk lune (det sidste tæller måske ikke helt med, når man bedømmer trænere).
Backe kom til gengæld lidt let til succesen med et købehold for børspengene. Men det var stadig godt trænerarbejde.
Per Westergaard var vel nok den allerstørste skuffelse med det pragthold vi havde i hans år. Vi overvintrede som jeg husker det også på 2. pladsen i 96-97 og burde reelt have vundet den sæson, men potentialet blev aldrig forløst til trods for at vi slog alle transferrekorder i dansk fodbold i de år.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Enig mht. Westergaard. Det kapitel havde jeg helt glemt. Han skal i hvert fald ind foran Kusk på floplisten - måske også længere op.Yankee skrev:Per Westergaard var vel nok den allerstørste skuffelse med det pragthold vi havde i hans år. Vi overvintrede som jeg husker det også på 2. pladsen i 96-97 og burde reelt have vundet den sæson, men potentialet blev aldrig forløst til trods for at vi slog alle transferrekorder i dansk fodbold i de år.
Men hvad med top-listen. Er der andre, som fortjener en plads dér?
Søren Kusk på floplisten?AaB 85 95 99 08 skrev: Enig mht. Westergaard. Det kapitel havde jeg helt glemt. Han skal i hvert fald ind foran Kusk på floplisten - måske også længere op.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Ja, det er der også andre, der har undret sig over. Han havde isoleret set en periode, hvor vi vandt en del kampe. Men det tilskriver jeg - og det er så min vurdering - især der arbejde, som var gået forud. Og han leverede ikke noget på de øvrige parametre, jeg synes, man kan bedømme en træner på. Desuden er han jo ikke den største taktikker, vi har oplevet, og kan ikke sige sig fri for, at der i hans tid også opstod en vis uro i truppen.Yankee skrev:Søren Kusk på floplisten?AaB 85 95 99 08 skrev: Enig mht. Westergaard. Det kapitel havde jeg helt glemt. Han skal i hvert fald ind foran Kusk på floplisten - måske også længere op.
Summa summarum er der jo nok en grund til, at samarbejdet ikke blev længere. Og han har jo heller ikke ligefrem siden leveret prangende resultater.
Hvad med top-listen?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Der var så vidt rygterne gik en helt anden alment kendt forklaring på det.AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, det er der også andre, der har undret sig over. Han havde isoleret set en periode, hvor vi vandt en del kampe. Men det tilskriver jeg - og det er så min vurdering - især der arbejde, som var gået forud. Og han leverede ikke noget på de øvrige parametre, jeg synes, man kan bedømme en træner på. Desuden er han jo ikke den største taktikker, vi har oplevet, og kan ikke sige sig fri for, at der i hans tid også opstod en vis uro i truppen.Yankee skrev:Søren Kusk på floplisten?AaB 85 95 99 08 skrev: Enig mht. Westergaard. Det kapitel havde jeg helt glemt. Han skal i hvert fald ind foran Kusk på floplisten - måske også længere op.
Summa summarum er der jo nok en grund til, at samarbejdet ikke blev længere. Og han har jo heller ikke ligefrem siden leveret prangende resultater.
Hvad med top-listen?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Tåler de rygter en tur på skrift? Ellers er det jo lige meget.MHJ skrev:Der var så vidt rygterne gik en helt anden alment kendt forklaring på det.AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, det er der også andre, der har undret sig over. Han havde isoleret set en periode, hvor vi vandt en del kampe. Men det tilskriver jeg - og det er så min vurdering - især der arbejde, som var gået forud. Og han leverede ikke noget på de øvrige parametre, jeg synes, man kan bedømme en træner på. Desuden er han jo ikke den største taktikker, vi har oplevet, og kan ikke sige sig fri for, at der i hans tid også opstod en vis uro i truppen.Yankee skrev:Søren Kusk på floplisten?AaB 85 95 99 08 skrev: Enig mht. Westergaard. Det kapitel havde jeg helt glemt. Han skal i hvert fald ind foran Kusk på floplisten - måske også længere op.
Hvad med top-listen?
Er der under alle omstændigheder slet ingen kommentarer til toplisten?
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Det kræver ca. 15 sekunder og google, hvis man har behov for at svælge i det. Personligt ser jeg ingen grund til at træde rundt i det. Det tilhører fortiden.AaB 85 95 99 08 skrev:Tåler de rygter en tur på skrift? Ellers er det jo lige meget.MHJ skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, det er der også andre, der har undret sig over. Han havde isoleret set en periode, hvor vi vandt en del kampe. Men det tilskriver jeg - og det er så min vurdering - især der arbejde, som var gået forud. Og han leverede ikke noget på de øvrige parametre, jeg synes, man kan bedømme en træner på. Desuden er han jo ikke den største taktikker, vi har oplevet, og kan ikke sige sig fri for, at der i hans tid også opstod en vis uro i truppen.Yankee skrev:Søren Kusk på floplisten?AaB 85 95 99 08 skrev: Enig mht. Westergaard. Det kapitel havde jeg helt glemt. Han skal i hvert fald ind foran Kusk på floplisten - måske også længere op.
Hvad med top-listen?
Der var så vidt rygterne gik en helt anden alment kendt forklaring på det.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Er du sikker på, at du ikke tænker på årsagen til, at han nogle år senere fratrådte som talentchef, eller hvad hans stillingsbetegnelse nu end var?Elvis lever skrev:Det kræver ca. 15 sekunder og google, hvis man har behov for at svælge i det. Personligt ser jeg ingen grund til at træde rundt i det. Det tilhører fortiden.AaB 85 95 99 08 skrev:Tåler de rygter en tur på skrift? Ellers er det jo lige meget.MHJ skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, det er der også andre, der har undret sig over. Han havde isoleret set en periode, hvor vi vandt en del kampe. Men det tilskriver jeg - og det er så min vurdering - især der arbejde, som var gået forud. Og han leverede ikke noget på de øvrige parametre, jeg synes, man kan bedømme en træner på. Desuden er han jo ikke den største taktikker, vi har oplevet, og kan ikke sige sig fri for, at der i hans tid også opstod en vis uro i truppen.Yankee skrev:Søren Kusk på floplisten?AaB 85 95 99 08 skrev: Enig mht. Westergaard. Det kapitel havde jeg helt glemt. Han skal i hvert fald ind foran Kusk på floplisten - måske også længere op.
Hvad med top-listen?
Der var så vidt rygterne gik en helt anden alment kendt forklaring på det.
Han blev hentet ind for at redde røven i superligaen på en korttidskontrakt. Det er på den baggrund han skal evalueres.AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, det er der også andre, der har undret sig over. Han havde isoleret set en periode, hvor vi vandt en del kampe. Men det tilskriver jeg - og det er så min vurdering - især der arbejde, som var gået forud. Og han leverede ikke noget på de øvrige parametre, jeg synes, man kan bedømme en træner på. Desuden er han jo ikke den største taktikker, vi har oplevet, og kan ikke sige sig fri for, at der i hans tid også opstod en vis uro i truppen.Yankee skrev:Søren Kusk på floplisten?AaB 85 95 99 08 skrev: Enig mht. Westergaard. Det kapitel havde jeg helt glemt. Han skal i hvert fald ind foran Kusk på floplisten - måske også længere op.
Hvad med top-listen?
Han overtog et hold der var kørt helt fast under PEA, der ikke ville være cheftræner. Et hold uden nogen form for gejst eller vilje. Han kørte igennem 14 kampe med kun 2 nederlag.
Så betragter du ham gudhjælpemig som et flop?.. det er jo helt hjernedødt ... og der var ingen uro i truppen under Kusken
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Nej, hvor er i unge[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH], i mangler alle den vigtigste træner i de rødes historie. Manden der førte os fra røven af 4. Division til den bedste række. Peter Rudbæk. Enig i at PEA, Hamrén, Kent etc er fabelagtig gode, men uden Rudbæk kunne vi ikke have nævnt de andre.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Jeg husker skam fint Rudbæk og hans to oprykninger. Han er også nævnt længere oppe i tråden som outstanding.9520AaB skrev:Nej, hvor er i unge[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH], i mangler alle den vigtigste træner i de rødes historie. Manden der førte os fra røven af 4. Division til den bedste række. Peter Rudbæk. Enig i at PEA, Hamrén, Kent etc er fabelagtig gode, men uden Rudbæk kunne vi ikke have nævnt de andre.
Men af grunde, som ligeledes er nævnt længere oppe i tråden, er dette lille tankeeksperiment begrænset til superligaens historie - dvs fra starten af 90'erne. Og i den periode har Rudbæks resultater i AaB ikke været af en karakter, som berettiger til toplisten.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Der VAR uro i truppen under Kusk - også mere end der skal være i en superligatrup.Brent skrev:Han blev hentet ind for at redde røven i superligaen på en korttidskontrakt. Det er på den baggrund han skal evalueres.AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, det er der også andre, der har undret sig over. Han havde isoleret set en periode, hvor vi vandt en del kampe. Men det tilskriver jeg - og det er så min vurdering - især der arbejde, som var gået forud. Og han leverede ikke noget på de øvrige parametre, jeg synes, man kan bedømme en træner på. Desuden er han jo ikke den største taktikker, vi har oplevet, og kan ikke sige sig fri for, at der i hans tid også opstod en vis uro i truppen.Yankee skrev:Søren Kusk på floplisten?AaB 85 95 99 08 skrev: Enig mht. Westergaard. Det kapitel havde jeg helt glemt. Han skal i hvert fald ind foran Kusk på floplisten - måske også længere op.
Hvad med top-listen?
Han overtog et hold der var kørt helt fast under PEA, der ikke ville være cheftræner. Et hold uden nogen form for gejst eller vilje. Han kørte igennem 14 kampe med kun 2 nederlag.
Så betragter du ham gudhjælpemig som et flop?.. det er jo helt hjernedødt ... og der var ingen uro i truppen under Kusken
Han udviklede intet i sin tid i AaB, men nød godt af, at han overtog en velforberedt hold, som bare var kørt fast under en træner, der ikke orkede mere. Det er en mindre heldig periode i Lynges æra.
Og Kusk har jo heller ikke vist noget som helst siden, som viser, at han har evner som bare en middelmådig superligatræner.
Tænk i øvrigt lige lidt over tonen i dine indlæg. Det mest hjernedøde - for nu st bruge et af dine udtryk - er den måde, du kommer til at fremstå på ved st skrive på den måde.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Kuhn resultater som superligatræner må da være yderst begrænsede, og han bør derfor ikke komme i spil. Så vidt en gammel mand( mig) husker var mange af hans kampe i Europa, hvor resultaterne var gode.AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg husker skam fint Rudbæk og hans to oprykninger. Han er også nævnt længere oppe i tråden som outstanding.9520AaB skrev:Nej, hvor er i unge[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH], i mangler alle den vigtigste træner i de rødes historie. Manden der førte os fra røven af 4. Division til den bedste række. Peter Rudbæk. Enig i at PEA, Hamrén, Kent etc er fabelagtig gode, men uden Rudbæk kunne vi ikke have nævnt de andre.
Men af grunde, som ligeledes er nævnt længere oppe i tråden, er dette lille tankeeksperiment begrænset til superligaens historie - dvs fra starten af 90'erne. Og i den periode har Rudbæks resultater i AaB ikke været af en karakter, som berettiger til toplisten.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Altså kusken blev hentet ind på en kort kontrakt for at redde vores røv fra at rykke ned, manden leverede og vi reddede røven, det er ikke noget nemt job at vende et hold som har haft en lang dårlig periode, se bare på Brøndby eller fx. FCN for tiden.AaB 85 95 99 08 skrev:
Der VAR uro i truppen under Kusk - også mere end der skal være i en superligatrup.
Han udviklede intet i sin tid i AaB, men nød godt af, at han overtog en velforberedt hold, som bare var kørt fast under en træner, der ikke orkede mere. Det er en mindre heldig periode i Lynges æra.
Og Kusk har jo heller ikke vist noget som helst siden, som viser, at han har evner som bare en middelmådig superligatræner.
Tænk i øvrigt lige lidt over tonen i dine indlæg. Det mest hjernedøde - for nu st bruge et af dine udtryk - er den måde, du kommer til at fremstå på ved st skrive på den måde.
Kusken er en glimrende træner som har været i en masse klubber efterhånden, det som har ødelagt mest for ham er sgu hang til flasken ikke manglende evner, jeg kan love dig for vi er rigtig tilfredse med hans nuværende indsats i Vendsyssel FF
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Din konklusion er hjernedød, beklager, men du anklager ham for "ikke at udvikle holdet" han blev hentet ind som brandslukker i en ganske kort periode hvor han skulle vende skuden. Hans mission var klar - red røven i indeværende sæson (03/04). Derfor kan du ikke evaluere ham ud fra samme præmis som en træner der kommer ind på en lang kontrakt og som skal udvikle holdet. Det er totalt ligegyldigt hvor meget uro der var i truppen, for Kusken løste sin mission over al forvetning, med kun to nederlag.AaB 85 95 99 08 skrev:Der VAR uro i truppen under Kusk - også mere end der skal være i en superligatrup.Brent skrev:Han blev hentet ind for at redde røven i superligaen på en korttidskontrakt. Det er på den baggrund han skal evalueres.AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, det er der også andre, der har undret sig over. Han havde isoleret set en periode, hvor vi vandt en del kampe. Men det tilskriver jeg - og det er så min vurdering - især der arbejde, som var gået forud. Og han leverede ikke noget på de øvrige parametre, jeg synes, man kan bedømme en træner på. Desuden er han jo ikke den største taktikker, vi har oplevet, og kan ikke sige sig fri for, at der i hans tid også opstod en vis uro i truppen.Yankee skrev:Søren Kusk på floplisten?AaB 85 95 99 08 skrev: Enig mht. Westergaard. Det kapitel havde jeg helt glemt. Han skal i hvert fald ind foran Kusk på floplisten - måske også længere op.
Hvad med top-listen?
What! Søren Kusk var en god mand for AaB. Det var hans hang til flasken som ødelagde det lidt for ham senere, hvilket han heldigvis har fået taget hånd om. Han gjorde det fint i Blokhus og gør det bedre end forventet med Vendsyssel.
Jeg savner Winsnes