Superliga 2013/2014
Re: Superliga 2013/2014
Nu så jeg det ikke, men Ronnie Schwartz røde kort ser ud som om det var direkte, så er han vel ikke med imod os d. 20?
har lige set på eb, at odense har hentet 8 spillere dette vindue. det er sgu da fuldstændig sindssygt.
lynge er gud!
kommentatorerne sagde at de synes det var tvivlsomt om der skulle være rødt - det er jeg overhovedet ikke enig i!PeterS skrev:Nu så jeg det ikke, men Ronnie Schwartz røde kort ser ud som om det var direkte, så er han vel ikke med imod os d. 20?
han tackler ham helt oppe i brystet, i en helt unaturlig position, og han brokker sig ikke da han bliver smidt ud, så forstår slet ikke man kan tvivle på det røde kort.
lynge er gud!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han skvatter så vidt jeg kan se, så han har i det mindste ikke tilsidesat hensynet til modstanderen. Men det afhænger vel af hvad reglerne siger om den var til rødt.12mand skrev:kommentatorerne sagde at de synes det var tvivlsomt om der skulle være rødt - det er jeg overhovedet ikke enig i!PeterS skrev:Nu så jeg det ikke, men Ronnie Schwartz røde kort ser ud som om det var direkte, så er han vel ikke med imod os d. 20?
han tackler ham helt oppe i brystet, i en helt unaturlig position, og han brokker sig ikke da han bliver smidt ud, så forstår slet ikke man kan tvivle på det røde kort.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
jeg synes altså ikke der kan være så meget tvivl:MHJ skrev:Han skvatter så vidt jeg kan se, så han har i det mindste ikke tilsidesat hensynet til modstanderen. Men det afhænger vel af hvad reglerne siger om den var til rødt.12mand skrev:kommentatorerne sagde at de synes det var tvivlsomt om der skulle være rødt - det er jeg overhovedet ikke enig i!PeterS skrev:Nu så jeg det ikke, men Ronnie Schwartz røde kort ser ud som om det var direkte, så er han vel ikke med imod os d. 20?
http://www.tv3sport.dk/fodbold/superligaen/video/4106" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!
FCK fortsætter deres nedtur, det er jo helt vildt det her. Jeg vil godt nok fryde mig hvis Ståle fejler hårdt i sit FCK comeback. Småligt? Ja da.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hvis Brøndby taber og FCN vinder i morgen, så er Brøndby og FCK endnu engang under nedrykningsstregen. Det ville jo være helt vildt!! Tænk jer, hvis de to rykkede ned - så ville dansk presse og alt omkring dansk fodbold gå i fuldstændigt oprør og straks opgradere 1. division til superligaen og degradere superligaen til 1. division.
Så havde BiF og FCK præsteret langt under evne, og alle andre havde været heldige, og det var så absolut de sorteste og mørkeste timer i dansk fodbold. Onsideværter ville gå med sørgebind...
Så havde BiF og FCK præsteret langt under evne, og alle andre havde været heldige, og det var så absolut de sorteste og mørkeste timer i dansk fodbold. Onsideværter ville gå med sørgebind...
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Mon ikke dette scenarie, giver DBU anledning til at udvide superligaen med at par hold så...dyhrmaN skrev:Hvis Brøndby taber og FCN vinder i morgen, så er Brøndby og FCK endnu engang under nedrykningsstregen. Det ville jo være helt vildt!! Tænk jer, hvis de to rykkede ned - så ville dansk presse og alt omkring dansk fodbold gå i fuldstændigt oprør og straks opgradere 1. division til superligaen og degradere superligaen til 1. division.
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Haha, jeg skulle lige til at skrive det samme. Det skulle satme ikke undre mig. Indtil da vil Onside kunne bruge hver eneste weekend på at tale om krisen om og om igen. FCK rykker jo ikke ned, men hvis BIF rykker ned, så udvides Superligaen helt sikkert. Jeg er sikker på, at DBU var klar til at offentliggøre udvidelsen af Superligaen da Brøndbys skæbne skulle afgøres mod Horsens sidste år. De skulle bare trykke enter, hvis BIF kom bagud med en eller to mål efter 80 minutters spil, og så var der pludselig 16 hold i Superligaen.white splash skrev:Mon ikke dette scenarie, giver DBU anledning til at udvide superligaen med at par hold så...dyhrmaN skrev:Hvis Brøndby taber og FCN vinder i morgen, så er Brøndby og FCK endnu engang under nedrykningsstregen. Det ville jo være helt vildt!! Tænk jer, hvis de to rykkede ned - så ville dansk presse og alt omkring dansk fodbold gå i fuldstændigt oprør og straks opgradere 1. division til superligaen og degradere superligaen til 1. division.
Skrækscenariet kunne være, at fordi vi har gennemskuet dette, så tvangsnedrykker de bare et superligahold der har rod i økonomien. Hvordan var det nu det gik med de feriepenge? Findes der en rigmand, der vil fodre os med sin økonomiske fograkværn?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Brøndby skal nok rykke ned. Nu klarede de sig med en solid overpræstation i sidste sæson, men de har tilsyneladende intet lært - ledelse og selvforståelse er stadig lige langt ude i hampen. Var faktisk lidt begyndt at frygte, at Brøndby var på vej ud af krisen, da de i starten af sæsonen gik og sagde alle de rigtige ting med langsigtet opbygning, økonomisk ansvarlighed og ikke mindst at udvikle holdet fra bunden.
Nu står de så mange kampe inde i sæsonen uden at have vundet, sidst i ligaen og med en urutineret træner som man vil tabe gevaldigt ansigt på at fyre, men også kan tabe gevaldigt ansigt på at lade ham sidde. Derudover har de købt så mange spillere, at det vil tage rigtigt lang tid at spille sammen.
Ret beset kan de jo stille en midtbane med Ørnskov, Kahlenberg, Szymanovski og Hasani, som ikke har spillet ret meget sammen + de også har Nørgaard og nulbonnerne Zohore og Almebäck. Alt i mens de har oprustet deres offensiv er deres defensiv nok ligaens ringeste. Brømdby snød skæbnen i sidste sæson - det gør de ikke i denne og så bliver det spændende, hvor mange rigmænd der stadig gider.
Nu står de så mange kampe inde i sæsonen uden at have vundet, sidst i ligaen og med en urutineret træner som man vil tabe gevaldigt ansigt på at fyre, men også kan tabe gevaldigt ansigt på at lade ham sidde. Derudover har de købt så mange spillere, at det vil tage rigtigt lang tid at spille sammen.
Ret beset kan de jo stille en midtbane med Ørnskov, Kahlenberg, Szymanovski og Hasani, som ikke har spillet ret meget sammen + de også har Nørgaard og nulbonnerne Zohore og Almebäck. Alt i mens de har oprustet deres offensiv er deres defensiv nok ligaens ringeste. Brømdby snød skæbnen i sidste sæson - det gør de ikke i denne og så bliver det spændende, hvor mange rigmænd der stadig gider.
- Gentleman Finn
- Allstar

Nu må vi se hvordan de to nye spillere passer ind på bifs hold, men de mangler stadig at adressere deres defensive problemer, som de af gud ved hvilken grund ikke har brugt meget tid på at løse. Men, ligaen er nu stadig så tæt, at det er tæt på umuligt at spå om en nedrykker så tidligt. Sønderjyske dominerede vi så voldsomt i fredags, at jeg også har dem på min liste over potentielle nedrykkere, selvom de har nogle skadesproblemer offensivt pt, ligesom der ofte går noget af dampen hos de to oprykkere.
- Gentleman Finn
- Allstar

Kamper og Tamboura er ude med skader til kampen der starter nu, det lød til at begge var meget tæt på at være klar. Særligt Kamper plejer at være god når vi møder dem, det vil ikke gøre mig noget hvis han først rammer match fitness til kampen derefter.
Dagens resultater har ikke været helt dumme for os. Nederlag til både Randers og GF. Ikke dårligt, ikke dårligt. Hvis OB og BIF så kan finde ud af at dele i dagens sidste kamp vil jeg ikke klage.
Vi er nu opå et tidspunkt i sæsonen hvor det er umuligt at vurdere om resultaterne er gode eller dårlige for os. Det eneste man kan være helt sikker på det er at hver gang vores konkurrenter spiller uafgjort så deler de kun 2 point. Så udgangspunktet er vel at jo flere uafgjorte vores konkurrenter spiller desto bedre.jonas386 skrev:Dagens resultater har ikke været helt dumme for os. Nederlag til både Randers og GF. Ikke dårligt, ikke dårligt. Hvis OB og BIF så kan finde ud af at dele i dagens sidste kamp vil jeg ikke klage.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nu er der jo ikke længe til tv pengene uddeles første gang (3 runder) og det er der mit fokus ligger i første omgang. Og i det lys er dagens resultater ikke helt dårligePastorius skrev:Vi er nu opå et tidspunkt i sæsonen hvor det er umuligt at vurdere om resultaterne er gode eller dårlige for os. Det eneste man kan være helt sikker på det er at hver gang vores konkurrenter spiller uafgjort så deler de kun 2 point. Så udgangspunktet er vel at jo flere uafgjorte vores konkurrenter spiller desto bedre.jonas386 skrev:Dagens resultater har ikke været helt dumme for os. Nederlag til både Randers og GF. Ikke dårligt, ikke dårligt. Hvis OB og BIF så kan finde ud af at dele i dagens sidste kamp vil jeg ikke klage.
-
jensemand57
- Allstar

Parasitten i dansk fodbold fik desværre deres første sejr i dag. Hermed er alt snak om udvidelse af ligaen forstummet og onside og resten af den danske sportspresse koger nu over i jubel over rendestenens sejr.
Hvilket er endnu en glimrende grund til at lade være med at se Onside :-)jensemand57 skrev:Parasitten i dansk fodbold fik desværre deres første sejr i dag. Hermed er alt snak om udvidelse af ligaen forstummet og onside og resten af den danske sportspresse koger nu over i jubel over rendestenens sejr.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Klaus skrev:Hvilket er endnu en glimrende grund til at lade være med at se Onside :-)jensemand57 skrev:Parasitten i dansk fodbold fik desværre deres første sejr i dag. Hermed er alt snak om udvidelse af ligaen forstummet og onside og resten af den danske sportspresse koger nu over i jubel over rendestenens sejr.
Onside?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
jensemand57
- Allstar

Og det gjorde jeg heller ikke.Klaus skrev:Hvilket er endnu en glimrende grund til at lade være med at se Onside :-)jensemand57 skrev:Parasitten i dansk fodbold fik desværre deres første sejr i dag. Hermed er alt snak om udvidelse af ligaen forstummet og onside og resten af den danske sportspresse koger nu over i jubel over rendestenens sejr.
De gør hvad de kan for at få os til at se det lort - nu genudsender de onside, i stedet for at sende fodbold uden filter... (er det noget de har annonceret eller er det en fejl?)jensemand57 skrev:Og det gjorde jeg heller ikke.Klaus skrev:Hvilket er endnu en glimrende grund til at lade være med at se Onside :-)jensemand57 skrev:Parasitten i dansk fodbold fik desværre deres første sejr i dag. Hermed er alt snak om udvidelse af ligaen forstummet og onside og resten af den danske sportspresse koger nu over i jubel over rendestenens sejr.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert