DBU pokalen
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: DBU pokalen
Jeg forudsagde, at kun 7 superligahold ville være tilbage efter runden. Det blev følgende kampe.
Esbjerg fB - Lyngby BK
FC Sydvest - AaB
FC København - OB
Nordvest FC - AC Horsens
B93 / Svebølle - AGF
Hobro IK - FC Fredericia
Vejle BK - FC Vestsjælland
FC Nordsjælland - FC Midtjylland
2 rene superligaopgør. Minimum 2 ikke superligahold tilbage efter næste runde. Positivt.
Esbjerg fB - Lyngby BK
FC Sydvest - AaB
FC København - OB
Nordvest FC - AC Horsens
B93 / Svebølle - AGF
Hobro IK - FC Fredericia
2 rene superligaopgør. Minimum 2 ikke superligahold tilbage efter næste runde. Positivt.
- FlæskeFrank
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
FlæskeFrank skrev:Jeg forudsagde, at kun 7 superligahold ville være tilbage efter runden. Det blev følgende kampe.
Esbjerg fB - Lyngby BK
FC Sydvest - AaB
FC København - OB
Nordvest FC - AC Horsens
B93 / Svebølle - AGF
Hobro IK - FC Fredericia
Der burde egentlig være en regel om, at hvis vi slår Sydvest, så skal man bagefter møde Nordvest!
Kan vi nå at få indsat Jesper Møller, og lavet den regel?
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Det lugter langt væk af en pokalfinale mod FCK med europæisk fodbold på spil, fordi ingen af dem kan kvalificere sig via Superligaen, hvorefter FCK udnytter DBU-reglen om, at FCK altid skal have hjemmebane i sine pokalfinaler og vinder 1-0.FlæskeFrank skrev:Jeg forudsagde, at kun 7 superligahold ville være tilbage efter runden. Det blev følgende kampe.
Esbjerg fB - Lyngby BK
FC Sydvest - AaB
FC København - OB
Nordvest FC - AC Horsens
B93 / Svebølle - AGF
Hobro IK - FC Fredericia
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Såfremt favoritterne går videre har jeg en grim anelse om at næste runde bliver således
EfB - FCM
FCK - Hobro/Fredericia
AaB - ACH
AGF - FCV
Der er dog ikke taget høje for hjemmebane
EfB - FCM
FCK - Hobro/Fredericia
AaB - ACH
AGF - FCV
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Et godt råd: når man laver et debatindlæg indeholdende buddet på resultatet af en lodtrækning mellem 8 hold, der endnu ikke er gået videre, OG i dette i forvejen fantasibaserede bud indarbejder et forbehold om ude-hjemmebane, så er det vist på tide at træde væk fra tastaturet, og foretage sig noget andet.jonas386 skrev:Såfremt favoritterne går videre har jeg en grim anelse om at næste runde bliver således
EfB - FCM
FCK - Hobro/Fredericia
AaB - ACH
AGF - FCV
Ironi fungerer ikke rigtigt på samme måde over skrift. Det kommer fra en debat jeg læste på bold, hvor folk var sikre på FCK ville få den letteste vej fordi DBU gerne ville have dem i europa næste sæson. Og når de ikke kan i ligaen, så skulle de have det mega nemt i pokalen mens de andre suppehold gerne skulle slå hinanden ud.jernskjorten skrev:Et godt råd: når man laver et debatindlæg indeholdende buddet på resultatet af en lodtrækning mellem 8 hold, der endnu ikke er gået videre, OG i dette i forvejen fantasibaserede bud indarbejder et forbehold om ude-hjemmebane, så er det vist på tide at træde væk fra tastaturet, og foretage sig noget andet.jonas386 skrev:Såfremt favoritterne går videre har jeg en grim anelse om at næste runde bliver således
EfB - FCM
FCK - Hobro/Fredericia
AaB - ACH
AGF - FCV
Og så så jeg en bruger der skrev at det lugtede af FCK i finalen.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Ah, så faldt 10-øren... :-)jonas386 skrev:Ironi fungerer ikke rigtigt på samme måde over skrift. Det kommer fra en debat jeg læste på bold, hvor folk var sikre på FCK ville få den letteste vej fordi DBU gerne ville have dem i europa næste sæson. Og når de ikke kan i ligaen, så skulle de have det mega nemt i pokalen mens de andre suppehold gerne skulle slå hinanden ud.
Og så så jeg en bruger der skrev at det lugtede af FCK i finalen.
både vejle og hobro videre. vinder vi i morgen, er chancen for at vi får en rigtig fin lodtrækning igen, rigtig god.
lynge er gud!
Og samtidig tyder det på, at FCK sparer flere profiler, mens OB satser benhårdt på at vinde i Parken. Helt optimalt går den i forlænget spilletid, hvorefter OB vinder på straffespark. Så er FCK ude, mens OB møder op i Aalborg med meget tunge ben!!!
Nå so far har vi fundet følgende hold til 1/8 finalerne:
AaB
Vejle
ACH
FCN
Hobro
FCK/OB
Lyngby/EfB - mon ikke EfB vender skuden her
B93/AGF
Vil dog skyde på FCK ryger ud i aften. Så lige deres opstilling

Ligner ikke, at FCKs træner vil bruge tid på cuppen i år. Den eneste farlige på midtbanen er vel Santin. Toutouh er egentlig fin, men ser ham ikke som central midt. Adi har ikke overbevist og Santin er som regel ringe.
AaB
Vejle
ACH
FCN
Hobro
FCK/OB
B93/AGF
Ligner ikke, at FCKs træner vil bruge tid på cuppen i år. Den eneste farlige på midtbanen er vel Santin. Toutouh er egentlig fin, men ser ham ikke som central midt. Adi har ikke overbevist og Santin er som regel ringe.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg frygter hadets kamp mod arvefjenden Hobro.thomasjn skrev:Nå so far har vi fundet følgende hold til 1/8 finalerne:
AaB
Vejle
ACH
FCN
Hobro
FCK/OB
B93/AGF
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Vrøvl! Alle ved, at hadets kamp er mellem AaB og Nørresundby!!!Provst i Brovst skrev:Jeg frygter hadets kamp mod arvefjenden Hobro.thomasjn skrev:Nå so far har vi fundet følgende hold til 1/8 finalerne:
AaB
Vejle
ACH
FCN
Hobro
FCK/OB
B93/AGF
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jeg skal love for FCK er kommet igen. 4-3 står det nu.
Jeg sidder bare og håber på forlænget spilletid i den kamp!
Lad os trække Fck i morgen. Så slår vi dem enten ud eller slipper for at tabe til dem i finalen..!
- Provst i Brovst
- Allstar

Jeg husker dengang AaB mødte de blå matadorer i hadets dbu pokalkamp på Aalborg stadion. I ugerne optil kampen var der blevet sat ild til broen og folk nordenfjords måtte ro over til Aalborg mens nørresundbynitterne kastede slagteriaffald efter dem og råbte Aalborgpikkaeer etter dem.le Cid skrev:Vrøvl! Alle ved, at hadets kamp er mellem AaB og Nørresundby!!!Provst i Brovst skrev:Jeg frygter hadets kamp mod arvefjenden Hobro.thomasjn skrev:Nå so far har vi fundet følgende hold til 1/8 finalerne:
AaB
Vejle
ACH
FCN
Hobro
FCK/OB
B93/AGF
Det var så voldsomt det aldrig er sket siden på ordre fra dbus hadets kamp(e) komite. Er de blå matadorers stadion ikke også blevet jævnet med jorden pga. der strømmede alt for meget had over limfjorden?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Lige de ting du nævner der, står ikke helt klart i min erindring, men jeg kan da huske at jeg i min ungdom blev jagtet over broen efter en fest i folkets hus, hvor der var nogle stykker der mente vi var lige kæphøje nok.Provst i Brovst skrev: Jeg husker dengang AaB mødte de blå matadorer i hadets dbu pokalkamp på Aalborg stadion. I ugerne optil kampen var der blevet sat ild til broen og folk nordenfjords måtte ro over til Aalborg mens nørresundbynitterne kastede slagteriaffald efter dem og råbte Aalborgpikkaeer etter dem.
Det var så voldsomt det aldrig er sket siden på ordre fra dbus hadets kamp(e) komite. Er de blå matadorers stadion ikke også blevet jævnet med jorden pga. der strømmede alt for meget had over limfjorden?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Provst i Brovst
- Allstar

Det var i samme periode hvor en terrorist fra Nubi havde kravlet op i det stolte aalborg tårn for at placere et kæmpe banner med et rødt øre for at håne og spotte AaBs lokalpatrioter! Altsammen i ledtog med de blå matadorer.Pastorius skrev:Lige de ting du nævner der, står ikke helt klart i min erindring, men jeg kan da huske at jeg i min ungdom blev jagtet over broen efter en fest i folkets hus, hvor der var nogle stykker der mente vi var lige kæphøje nok.Provst i Brovst skrev: Jeg husker dengang AaB mødte de blå matadorer i hadets dbu pokalkamp på Aalborg stadion. I ugerne optil kampen var der blevet sat ild til broen og folk nordenfjords måtte ro over til Aalborg mens nørresundbynitterne kastede slagteriaffald efter dem og råbte Aalborgpikkaeer etter dem.
Du mener vel 1/4-finalerne..?thomasjn skrev:Nå so far har vi fundet følgende hold til 1/8 finalerne:
AaB
Vejle
ACH
FCN
Hobro
FCK/OB
B93/AGF
Såfremt den holder vil jeg ikke have noget imod at møde Lyngby i næste runde.