Esbjerg - AaB, mandag d. 2. december 2013
-
andreasaab89
- Allstar

Re: Esbjerg - AaB, mandag d. 2. december 2013
Lasse Nielsen kan vi ikke undvære. Samme med Ahlmann og Risgaard. Det er bare 3 livsvigtige spillere vi mangler.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
JEg vil give dig så meget at deres topniveau sikkert bliver ringere, men stabiliteten bliver bedre uden de to.Martino skrev:Det er jeg nu helt uenig i.Pastorius skrev:Jeg tror Esbjerg bliver stærkere uden tvillingerne (som hold) og AaB bliver svagere uden Augo (når nu ikke Risgaard kan være med).Martino skrev:Augo har sgu da været utrolig dårlig, og det samme har PK. Augos boldomgang koster for mange omstillinger. Der sker simpelthen for lidt. På den anden side tror jeg at hvis EFB sælger Ankersen brødrene til vinter så rykker de ned. Det hjælper selvfølgelig ikke os ligenu![]()
Men ork! Kom nu kent, så må vi ændre konstellationen på central midt og prøve at vende kampen igen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg synes det er dybt problematisk, at vores offensiv ikke er bedre til at bakke et nyt forsvar og en uprøvet målmand op. Der er fandme nogen, der skal vise noget ansvar her... Og jeg mener virkelig at vi savner en spiller som Curth, så vi havde en at spille op på AK har vel ikke haft en eneste godkendt aktion i dag????? Kunne man håbe på han banker en ind, og gør mine ord til skamme??? 
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
EfB chancerne har ikke været voldsomt store, men deres dødbolde har været farlige hele kampen. Det er klart det bliver usikkert, når vi mangler så mange defensive brikker i dag. Der skal gerne kreeres flere chancer nu.
Jamen vores boldomgang er jo fuldstændigt håbløst!!! Når så samtidig at Esbjerg åbenbart vil det meget mere end os ja så skal det gå galt. Er bange for at vi taber 4-2 
Kom nu igang AaB!!!
Jeg fatter simpelthen ikke, at man for anden uge i træk kan udvise så lidt vilje!! Det var helt galt mod Fcn i sidste uge, og det er tilsyneladende ikke blevet bedre. Jeg savner vildskab! Dog ikke den sags, KEP udviser, som ser id til at handle om at skade modspillere - men en vilje efter at vise, at man vil gøre alt for at vinde!!
-
andreasaab89
- Allstar

Det er også sindsygt vi kan ligge nummer 2 og være nede med 0-10 eller sådan noget sammenlagt i denne sæson på dødbolde.
AaB er min trosretning
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Hvorfor skifter Kent ikke AK ud i stedet for Jönsson? AK har intet vist i dag - han er normalt garant for gå-på-mod og tro på sig selv, men har slet ikke haft niveau i dag.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Fløjt nu af dommer så vi kan få et ufatteligt heldigt point på en helt ufatteligt dårlig dag.
Kom nu igang AaB!!!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Shit en tur af Kusken!
-
andreasaab89
- Allstar

Jönnson er træt og i dårlig formFrank Buck skrev:Hvorfor skifter Kent ikke AK ud i stedet for Jönsson? AK har intet vist i dag - han er normalt garant for gå-på-mod og tro på sig selv, men har slet ikke haft niveau i dag.
Hvorfor skyder PK ikke bedre der. 2 meter over mål fra 4 meters afstand.
AaB er min trosretning
- Frank Buck
- Superliga

- Kontakt:
andreasaab89 skrev:Jönnson er træt og i dårlig formFrank Buck skrev:Hvorfor skifter Kent ikke AK ud i stedet for Jönsson? AK har intet vist i dag - han er normalt garant for gå-på-mod og tro på sig selv, men har slet ikke haft niveau i dag.
Hvorfor skyder PK ikke bedre der. 2 meter over mål fra 4 meters afstand.
Men selv en træt Jônsson i dårlig form, er bedre end en AK uden vilje og tro på det...
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
Vi har nogle stærke individualisten, der kan vinde kampen for os... Eller rettere en, vi har Kasper Kusk. Forestill jer lige vores hold uden Kusk og Lasse.... 
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Troede, eller rettere håbede, at nogle af "reserverne" der har fået chancen idag ville gå ind og vise at de vil kæmpe for pladsen. Men nej, ikke en eneste af dem har grebet chancen og spillet sig nærmere holdet. Det er meget skuffende.
Kom nu igang AaB!!!
-
andreasaab89
- Allstar

PK snydt endnu engang og tæt på at lave straffe !!!!!!
AaB er min trosretning
Fuck vi var heldige der, men igen er Paddy HELT væk.
Kom nu igang AaB!!!
Ikke korrekt. CC har stået godt!Bisgaard skrev:Troede, eller rettere håbede, at nogle af "reserverne" der har fået chancen idag ville gå ind og vise at de vil kæmpe for pladsen. Men nej, ikke en eneste af dem har grebet chancen og spillet sig nærmere holdet. Det er meget skuffende.
Ja det er det jeg siger. Puhhaaaa han kan nå at blive meget dyr for os :-(Bisgaard skrev:Fuck vi var heldige der, men igen er Paddy HELT væk.
- Frank Buck
- Superliga

- Kontakt:
Kunne vi da ikke bare få 10 minutters godt spil af AaB i denne kamp? Lige nu ville være et godt tidspunkt at sætte det i gang....