Syntes ikke det er tydeligt at han spytter efter ham, omend jeg da med glaede ville undvaere ham i naeste opgoer.thomasjn skrev:Det pisser mig af, at dette i bedste DBU stil nok går ustraffet hen.
http://onside.dk/superligaen/tv-her-spy ... absalonsen" onclick="window.open(this.href);return false;
Kunne være nice at slippe for ham når gutterne skal over og lukke røven på Sydsiden i første forårskamp.
Det pisser mig af tråden
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Det pisser mig af tråden
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Selvom jeg ikke vil ham noget godt, så håber jeg ikke diciplinærudvalget går ind i den. Lad nu spillet blive spillet og dømt på banen.MHJ skrev:Syntes ikke det er tydeligt at han spytter efter ham, omend jeg da med glaede ville undvaere ham i naeste opgoer.thomasjn skrev:Det pisser mig af, at dette i bedste DBU stil nok går ustraffet hen.
http://onside.dk/superligaen/tv-her-spy ... absalonsen" onclick="window.open(this.href);return false;
Kunne være nice at slippe for ham når gutterne skal over og lukke røven på Sydsiden i første forårskamp.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Toarn
- Landshold

- Favoritspiller: Burke Henry
- Geografisk sted: Westside 9000
http://www.bt.dk/fodbold/morten-olsen-h ... et-med-dbu" onclick="window.open(this.href);return false;
'nuff said...
'nuff said...
In Åke we trust
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Mon ikke efterhånden DBU har lavet nok fejltrin?
Tjøwenhauneri!!!
Mandagstræneren på BT har i dag disse overskrifter:
Sandheden om Ståles forfremmelse - er CV degraderet?
DBU forlænger med Olsen - godt eller skidt?
Hjulmand i Mandagstræner: Vi kommer blæsende i foråret
Thomas Frank bakker Boulahrouz op i spyt-sag
Nu kommer FCKs forstærkninger
Det kan ikke engang OneSide gøre bedre!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Viasat ville muligvis ikke have nævnt Hjulemanden. Men ellers er jeg enig.le Cid skrev:Tjøwenhauneri!!!
Lindmark / Vendelbokartellet
Stak lidt til Morten Crone på Twitter ang. deres BIFCK-favorisering. Alt jeg fik retur var et gaaab, hvilket gav mig anledning til at fortælle, at det er den følelse man sidder med som læser. Forbandede københavner-sprøjte.
Morten Crone er godt nok også en ligegyldighed af rang. Han har aldrig noget interessant at byde på medmindre det er BIF. Resten er ligegyldigheder. Må godt nok være nemt at have hans job.thomasjn skrev:Stak lidt til Morten Crone på Twitter ang. deres BIFCK-favorisering. Alt jeg fik retur var et gaaab, hvilket gav mig anledning til at fortælle, at det er den følelse man sidder med som læser. Forbandede københavner-sprøjte.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
LOL, hvis man dømmer udfra deres styrtdykkende oplagstal så er det samme reaktion som forbrugerne har på den daglige udgave af avisen.thomasjn skrev:Stak lidt til Morten Crone på Twitter ang. deres BIFCK-favorisering. Alt jeg fik retur var et gaaab, hvilket gav mig anledning til at fortælle, at det er den følelse man sidder med som læser. Forbandede københavner-sprøjte.
Men han er vel ligeglad, da han regner med at differencen bliver betalt af den statslige medie støtte.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
På vegne af en der selv tidligere har arbejdet i butik i julen, og alle dem der gør det nu,
FUCK JER KUNDER
det var alt.
FUCK JER KUNDER
det var alt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
...og ligeledes en kæmpe fuckfinger til storkapitalen og deres vamle embedsmænd for at fjerne lukkeloven!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Det pisser mig af at butikkerne lukker hen over julen. Svineri. Så hold dog for satan åbent når folk endelig har fri.
Hader København!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Stofas kundeservice.
Maks 10 hverdage for at aabne for et tv signal. Alligevel tager det dem mere end de lovede 10 dage og det tager maks 5 min at aabne for en Pakke 1
Maks 10 hverdage for at aabne for et tv signal. Alligevel tager det dem mere end de lovede 10 dage og det tager maks 5 min at aabne for en Pakke 1
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af at det koster 49kr at leje en film på iTunes. Og at Netflix-kataloget er fuldstændig tømt for kvalitet. Sucks!
Janteloven eksisterer IKKE!
Har du dansk IP-adresse på din Netflix? Med lidt ninjatricks og en amerikansk IP-adresse bliver udvalget noget mere interessant. Det forudsætter godt nok engelskkundskaber på et vis niveau, da det naturligvis ikke er tekstet til dansk, men der er de fleste danskere jo efterhånden godt med.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at det koster 49kr at leje en film på iTunes. Og at Netflix-kataloget er fuldstændig tømt for kvalitet. Sucks!
- Provst i Brovst
- Allstar

WARÆZZZ så kan man hente alle de undertekster man vil, men det er ulovligt så dont do that.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har skam den amerikanskelimey skrev:Har du dansk IP-adresse på din Netflix? Med lidt ninjatricks og en amerikansk IP-adresse bliver udvalget noget mere interessant. Det forudsætter godt nok engelskkundskaber på et vis niveau, da det naturligvis ikke er tekstet til dansk, men der er de fleste danskere jo efterhånden godt med.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at det koster 49kr at leje en film på iTunes. Og at Netflix-kataloget er fuldstændig tømt for kvalitet. Sucks!
Janteloven eksisterer IKKE!
- Provst i Brovst
- Allstar

At Makienok tager nøgen billeder af sin mor, poster dem online og medierne vidrebringer dem. Fy for dælan.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
At man tror man skal se højdepunkter fra vinter-ol på tv2, for så i stedet at se FCK-aber der skal spille curling...
Hvorfor?!?!
Hvorfor?!?!
1 2 3 Jimmy er en mur!